شش شایعه کوتاه واقعی اما تایید ناشده
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۸    ۱۳۹۶/۴/۲۱ کد خبر: 135797 منبع: پرینت

1
جنرال دوستم در یک نشست خصوصی امروز گفت که به اجازه دادستانى به تركيه نيامديم اشرف غني دروغ مي گويد.


2
خواهر زاده اشرف غنی رییس جمهور، رییس شورای ولایتی ‌تخار‌ را تهدید به مرگ کرده است.
هم اکنون دها تن از هواخواهان یعقوب خان نظری رییس شورای ولایتی تخار برای محافظت و حمایت از او در اطراف ساختمان شورای ولایتی آمده اند.


3
پنج تن از مقام های کنونی و پیشین وزارت ترانسپورت از سوی مرکز عدلی و قضایی بازداشت شد.


4
رزاق زلالی معاون پیشین اداره مبارزه با فساد اداری از سوی مرکز عدلی و قضایی بازداشت شد.


5
قرارداد كمپلكس اداري ساحه دارالامان را رييس جمهور احمدزي به شركت خطيب العالمي يعني "خسربره خود" برادر لورا غني مشهور به بي بي گل داده و اين در حالي است كه لورا غني متهم به فرستان ميليون ها دالر به حساب پسر خود است.


6
یکی از بزرگان کشور که رابطه اش با ارگ نسبتا بد نیست می خواسته در مراسم تشییع و نماز جنازه سالم ایزدیار شرکت کند، شب همان روز ناوقت شب از ارگ برایش پیام می آید که فردا ساعت ۴ ملاقات شما با ریس جمهور تنظیم شده است. وی معذرت می خواهد و می گوید من می خواهم در نماز جنازه شرکت کنم، ملاقات مرا برای وقت دیگری تنظیم کنید.
فردا قبل از اینکه بطرف محل مراسم نماز جنازه حرکت کند برایش پیام می آید که نباید شرکت کند. وی شرکت نمی کند که یک وقت در خانه صدای انفجار را می شنود.


(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   محمد حاجی صدیق، ۸۱ ساله، هنگام تدریس قرآن به دختران جوان، آنان را مورد سوء‌استفاده جنسی قرار می‌داد که با شکایت چهار دختر به ۱۳ سال زندان محکوم شد. صدیق بیش از ۳۰ سال در مسجد مدینه در شهر کاردیف ولز – بریتانیا معلم قرآن بود
ر

>>>   7 -محمد حاجی صدیق، ۸۱ ساله، هنگام تدریس قرآن به دختران جوان، آنان را مورد سوء‌استفاده جنسی قرار می‌داد که با شکایت چهار دختر به ۱۳ سال زندان محکوم شد. صدیق بیش از ۳۰ سال در مسجد مدینه در شهر کاردیف ولز – بریتانیا معلم قرآن بود. هیئت منصفه او را به شش مورد حمله خارج از نزاکت و هشت مورد خشنوت جنسی بین سال‌های ۱۹۹۶-۲۰۰۶ متهم کرد. قاضی استیفین هاپکینز دستور داد که او به‌عنوان یک مجرم جنسی نامحدود ثبت شود. قاضی خطاب به این ملای عیاش گفت:
«این چهار دختر در واقع بسیار شجاع هستند که نه تنها بر موانع شخصی بلکه بر موانع فرهنگی نیز فایق آمدند و با شکایت رسمی و شواهد علیه شما مواجه شدند.»
قرار تحقیقات محکمه از مدعیان او، حاجی صدیق هنگام تدریس از شاگردانش می‌خواست تا در کنارش بنشینند، بدن آنان را با وجود داشتن لباس سنتی لمس می‌کرد و بین کشاله ران‌ها و پاهای خود مالش می‌داد و در صورت بروز کدام اشتباه، آنان را سیلی‌کاری می‌کرد و این سیلی‌زدن‌ها تا زمانی که درست بخوانند ادامه می‌داشت. یکی از دختران قربانی گفت که به دلیل آزار‌های جنسی‌ای که بر او وارد شده می‌خواست خودکشی کند.
نمونه‌های چنین جنایاتی در سرزمین ما نیز بی‌شمار اتفاق افتاده است. بارها از سوءاستفاده‌های جنسی و خشونت‌های فزیکی ملایان افراطی در گوشه و کنار کشور شنیده‌ایم. بنیادگرایانی که طبل اخلاق‌ و دینداری را می‌نوازند و هر فتوا و سخن شان جز به انقیاد کشیدن جامعه نیست،‌ خود از کوچکترین اخلاق انسانی برخوردار نبوده و همچون طفیلی از شیره جان مردم می‌مکند

>>>   كسي كه اشتراك نكرده كه بوده در جنازه
بهترين شاهد و دليل است

>>>   ( افغانستان امروز آن افغانستانی نیست که ضرار مقبل وزیرخارجه اش بود )
وزارت خارجه حکومت افغانستان برای کوریای شمالی اخطارداده است که از آزمایشات اتمی دست بردارد بدلیل اینکه سلاح اتمی خیلی خطرناک ومضراست ، حکومت افغانستان از تاثیرات بــد این سلاح بالای محیط انسان حیوان نبات همچنان مضرات آن بالای نسل بعـدی به تفصیل حکومت کوریای شمالی را مطلع ساخته است همینطور حکومت ما در ضمن برای آنها گفته است اگر بازهم از آزمایشات اتمی دست برندارند افغانستان مجبور میشود تا برعلیه آنها تحریمات وضع کند که امید است به این اقدام مجبور نشود ودکتاتور کوریای شمالی سرعقل بیاید تامشکل خویش را از طریق مذاکره با طرفین حل وفصل کند برای اینکار مدت یک ماه ضرب العجل تعین شده !
یک منبع در وزارت خارجه که از افشای نامش خود داری کرد گفت : رئیس جمهور هدایت داده اند در صورت تخلف مکرر کوریااقدام به تحریم شودو به تمام قاچاقبران هدایت داده شود حتی یک گرام مواد مخدر به آن کشور قاچاق نکنند تا آنها بدانند ماهم کسی هستیم !!
الحمدالله افغانستان امروز گره گشای بزرگترین معضلات جهانی شده وما باید درحل هرمسئله ئی اقدام کنیم تا مشکل برطرف شود ، به گذارش آژانس باختر هفته قبل سفرای کشورهای عربستان مصر دست بدامن ر یاست دفتر کرزی صاحب شده تا توانستند به مشکل وقت بگیرند
دفتر مطبوعاتی کرزی اعلام کرد: حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان روز شنبه با آقای محب نصر سفیر جمهوری عربی مصر مقیم کابل و آقای میشاری الحربی شارژدافر عربستان سعودی مقیم کابل در دفتر کارش دیدار نمود.
در این دیدار سفیر مصر و شارژدافر عربستان سعودی مواضع کشورهای عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی و بحرین، مبنی بر وضع پاره ای از تحریم های سیاسی و اقتصادی را در قبال قطر با رئیس جمهور پیشین در میان گذاشته و خواهان همکاری و حمایت رئیس جمهور پیشین افغانستن در این زمینه شدند. وخواستند تا کرزی صاحب قطر را محکوم سازند !
همینطور هفته جاری هیئتی از کشور ایران وارد کابل خواهد شد تا افغانستان از روی لطف درحل مشکلات شان همکاری کند !!
ر

>>>   درود!
اشرف غنی احمدزی مردی با آموزش عالی دکتورا در کشور دموکرات چون آمریکا ،اما با مفکوره و اندیشه های کهن قبیله گرایی و انحصار طلبی قبیله یی ، این بدین معنا است که این قدر سالها زنده گی، آموزش و تدریس در کشور آمریکا نتوانست مفکوره منفور انحصار طلبی قبیله یی او را تغییر دهد ،.
پس اعتماد به او اشتباه است او را باید به زباله دان تاریخ انداخت.

>>>   اکثرآ ملا ها عامل فساد اخلاقی مخصوصآ در مدارس و مساجد ،در طومار نویسی ،طلسم ،جادو و دوعاب بوده که ازین طریق دختران و زنان را اغفال نموده و سواستفاده جنسی می کنند. ملا ها اکثرا کار جسمی نمی کنند صرف می خورند و می خوابند بنآ غرایز جنسی شان بیشتر از دیگران بوده و اتمایل شان هم زیاد است هنگامیکه حاکمیت بر نفس را از دست دهند دیگر مدرسه ،منبر و مسجد را فراموش می کنند و به فکر عیاشی می شوند.کسی هم از ترس ملا صدایش را بلند نمی کند چون موضوع به دین و مذهب پیوند می کنند مقابل را کفر و بی دین می خوانند.

>>>   Ayendagan
درود!
به گذارش روزنامه فیگارو دولت اشرف غنی با رو آوردن به تصفیه قومی در حکومت با عث ایجاد فاصله بین دولت و سایر اقوام غیر پشتون شده ، به نوشته این روزنامه اشرف غنی در این اواخر پست های کلیدی دولت را یا به قوم مربوط به خود اش واگذار نموده یا صلاحیت های آنها را تصاحب نموده که این سبب رویا رویی سیاسی دولت با سایر ملیت ها شده ..... این روزنامه در پایان مینویسد که تاریخ جهان نشان داده که دولت های این چنینی دیر یا زود از طرف توده های مردمی سقوط داده شده اند که بدون شک دولت اشرف غنی هم با چنین سرنوشتی دچار خواهد شد.

>>>   عدالت و نبود تعصب در حکومت غنی¡
مجرمین دولتی باید از امکانات دولتی استفاده کنند و دانشمندان دیگر اقوام باید به زندان فرستاده شوند.
خبر رسیده حاکی از آن است که #گل #نبی احمدزی پس از تعلیق وظیفه هنوز از امکانات دولتی مثل ثابق استفاده می کند.

گل نبی جان احمدزی یکی از متهمین شلیک بر روی معترضان رستاحیز تغییر است. که پس ازجنجالها و کشمکش ها بلاخره رستاخیز تغییر موفق شد تا با فشار بر حکومت وظیفه ی گل نبی را به حالت تعلیق در بیاورد.
ولی هنوز گفته میشود که گل نبی از تمام امکانات دولتی به گونه غیر رسمی و غیر قانونی استفاده جویی می کند.
13 عراده موتر فرماندهی عمومی گارنیزیون راهنوز تسلیم نکرده است.
55 نفر سرباز های فرماندهی گارنیزیون با امکانات قبلی هنوز در خدمت گل نبی قرار دارد.
ماهانه یک و نیم ملیون روپیه افغاستانی برای کار های اپراتیفی دریافت می کند. ﻛﺎﺭ ﻫﺎﻱ ﻗﺎﻧﻮنی و طی مراحل اﻳﻦ ﻣﺒﻠﻎ توﺳﻄ ﺭﻳﺲ ارکان که او هم از همفکرانش و بسته گان اش است پیش برده می شود. ﺗﺮﻛﻴﺐ ﻗﻮﻣﻲ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻗﻮﻣﺎﻧﺪاﻧﻲ ﻃﻮﺭی ﺗﻨﻆﻴﻢ ﺷﺪﻩ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻫﺒﺮی اﻳﻦ ﻗﻮﻣﺎﻧﺪانی ﭘﺸﺘﻮﻥ ها ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ ﺭﻳﺲ اﺭﻛﺎﻥ ﺗﻮﺭﻧﺠﻨﺮاﻝ ﻣﺤﻤﺪﺳﻠﻴﻢ ابراهیمی ﭘﺸﺘﻮﻥ، ﻣﺪﻳﺮ اﻭﭘﺮاﺳﻴﻮﻥ ﺑﺮﻳﺪﺟﻨﺮاﻝ ﻋﺒﺪاﻟﻐﻔﺎﺭ ﻭاﻫﺐ ﭘﺸﺘﻮﻥ، و ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺪﻳﺮاﻥ ﻛﻠﻴﺪی ﻛﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﻳﺎﺯﺩﻩ ﻣﺪﻳﺮ ﺩﺭ ﺑﺴﺖ ﺩﮔﺮﻭالی ﻣﻴﺸﻮﺩ ﭘﺸﺘﻮﻥ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ، و ﻓﻌﻼ هم ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻫﺒﺮی ﺭا ﮔﻞ نبی اﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺭﻳﺲ اﺭﻛﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺷﺨﺺ بی ﻛﻔﺎﻳﺖ و متعصب تر از خودش حضور دارد، ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺩاﺭﺩ.

ادمین

>>>   Soraya Baha
هشداربه اشرف غنی واتمر
چند لحظه پیش شنیدم که دانشمند و نویسنده بزرگ داکترصاحب نظر مرادی را مثلث شیطانی( اتمر،غنی و گلبدین) به سلسله ترورها و بازداشت های میهن پرستان و نخبه گان تاجیک دستکیر و رهایی زندان نموده اند. جنون قدرت غنی را چنان هار ساخته که با لجام گسیختگی به هرسو دهن می اندازد و هر آن چه انسان شریف و باوجدان است نابودش می کند و با اتمر خادیست راه نحیب جلاد خاد را می پیوید که در دوران سیاه ریاست خاد هزاران گل سر سبد جامعه را سر به نیست و نابود کرد و در فرجام به سرنوشت شوم خود رسید.
آقای غنی فاشیست، اگر بخواهی آقای داکتر صاحب نظرمردای این دانشمند بزرگ را قربانی روان سادیستی و جنون نسل کشی خود بسازی چنان کمپاین بزرگ پشت کاخ سپید امریکا با اسناد جنایت تو راه بیندازم که تاریخ قبیله کوچی تو به یاد نداشته باشند . حال مردم و دانشمندان امریکا هم از جنایات و روان بیمار تو اگاه شده و کتاب های مستند می نویسند تا به سرنوشت صدام برسی

>>>   کسانیکه در این چند روز اخر از کارکردهای ریس جمهور غنی بخاطری تاسیس بند های برق قدردانی میکنند و ایشان را یگانه ریس جمهور میدانند که فغان کشور های همسایه را کشیده به یک سول پاسخ بدهند. شما در 24 ساعت گذشته چند ساعت برق درمنازل تان داشتید؟

>>>   در حالى كه در دور و برِ غنى احمدزى ده ها مفسد و دزدانِ با پشتاره و قاتلان و منفورهاي تاريخ خزيده اند، آنها محاكمه نمي شوند؛ اما يك دانشمندِ با عزت و خوش نام به بهانه هاي مختلف به زندان افگنده مي شود. داكتر صاحب نظر مرادي تنها نيست و ملت بيدار و شهروندان مسوول در كنار او است. ارگ سعي نكند با راه اندازى بازى هاى مشكوك عقده گشايى كند و افراد راستين و فرزاندان صديق كشور را ترور شخصيت نمايند. مردم در ١٧ سالِ گذشته خوب مي دانند و شاهد اند كه دزدان ميليون دالري و خائينين كى ها اند و انسان هاي نجيب و با شرف كى ها هستند.
هارون معترف

>>>   دکتر صاحب نظر مرادی! نویسنده ده‌ها جلد کتاب و پژوهشگر مبارز، یکی از آدم‌های با عزت و مردی که عمرش را در مبارزه و نوشتن سپری کرده است، دیروز در پیوند به یک پرونده ۱۲ سال پیش که هیچ ربطی هم به او ندارد بدون هیچ بررسی و حکم دادگاه با خشونت تمام بازداشت و به زندان انداخته شده است.
چند لحظه پیش همراه جناب مرادی صحبت کردم و از جزئیات مسئله پرسیدم. وی دوازده سال پیش رییس پروژه های توسعه‌ای وزارت ترانسپورت بوده و هنگام داوطلبی برای تهیه تیل به این وزارت بین شرکت‌های (داوی و عزیزی گروپ) داوی برای هر تن تیل چند صد دالر از نرخ روز پایین، پیشنهاد داده که مطابق آن در آن زمان برنده اعلام شده و آقای مرادی با جمعی دیگر به دستور وزیر آن وقت در حضور هیئت تدارکات و تفتیش امضا کرده است.
حالا اشرف غنی زیر عنوان دروغین مبارزه با فساد و به خاطر نمایش به تمویل کننده‌های مالی جهانی، این نمایش مسخره را راه انداخته است.
دزدان اصلی در کنارش نشسته اند، اما با گرفتاری شماری آدم های با عزت اما بی زور و بی واسطه می‌خواهد در چشم مردم و جهان خاک بزند.
جالب اینجاست که مطابق قانون، افراد باید تحقیق شوند و اگر مجرم شناخته شدند باز توسط دادگاه به زندان برده می‌شوند؛ اما دیروز نیروهای حکومت بی هیچ تحقیقی، جناب مرادی را که بیمار هم است، با خشونت بازداشت نموده به زندان انداختند.
مردم دزدان اصلی را می‌شناسند که صدها میلیون دالر را دزدی کردند؛ اما حالا وزرا و سفرای غنی اند و همین طور انحصار تدارکات فعلی و قراردادهای بسته با اجمل غنی، خود حکایت روشن از فساد این دولت است.
حکومت نامشروع و فاسد غنی‌_عبدالله، اگر در مبارزه با فساد دروغ نمی‌گوید، بیاید در پرونده کابل بانک زاخیلوال را به دادگاه بکشاند، بیاید پرونده فساد ۲۱ وزیر قبلی را آشکارا بررسی کند. بیاید پرونده صدها ملیون دالر اختلاس فاروق وردک را بررسی کند. همین طور پروندهای وزارت دفاع، معدن مالیه و انکشاف دهات و حج و اوقاف و...
زندانی کردن مرادی به عنوان یک نویسنده و مبارز، بی هیچ بررسی نشان می‌دهد که قصه‌ی مبارزه با فساد غنی خود نوعی از فساد دیگر است.
آثار حكيمي

>>>   سوال: چرا در جنازه کاکای اشرف غنی انتحاری نشد؟

>>>   میگوید که اشرف غنی به سرطان مبتلا است

>>>   اختلاس و فساد اداری فاروق وردک وزیر سابق معارف که توسط باز رس امریکا واضح و پابت گردیده چرا اشرف غنی احمدزی چشم بسته و انرا از یک پست دولتی بدیگر پست بلند دولتی تبدیل و تغیر میدهد وهمچنان عمر زاخیل وال که بر علاوه دیگر سوس استفاده جویی هایش در قرار داد تیل وزارت دفاع برعلاوه اختلاس ملیون ها دالر به جعل امضای وزیر عدلیه وقت که عضو هیت خریداری به ریاست زاخیل وال بود و شش ماه قبل وفات کرده بود اما با جعل امضای ان قرار داد بسته شده بود و از جانب هیت ریاست جمهوری موضوع اختلاس پول و جعل امضای وزیر عدلیه مستند ثابت گردیده و شخص اشرف غنی انرا تایید هم کرده چرا این دوشخص مختلس و دزد پول خزانه ملت به تحقیق ومحاکمه کشانده نشده و نمیشود چون هم زبان و هم تیم های اشرف غنی میباشند .

>>>   جنگ شمال از كجا آب مى خورد؟
جنرال سادات فرمانده پوليس بلخ: كسانى از جنوب به بهانه نيشتر ترياك به بلخ آمده بودند، مسلح بودند و با نیروهای دولتی می جنگیدند.
#مسلم_شيرزاد

>>>   ما باید #مسلح شویم!
از صدای شلیک در نزدیکی خانه ای ما کاسته شد و اما دور تر شنیده می شود.
حالا به این می اندیشم که وقتی دولت غنی و عبدالله به تعداد 10 هزار کلاشینکف به طور رسمی در اختیار افراد راکتیار می گذارند
( غیر رسمی را خدا می داند) وقتی گروه های مافیایی سرا پا مسلح هستند، وقتی طالبان، داعشیان یا #برادران #غنی و #کرزی بر مبنای استاد توسط دولت تجهیز می شوند.

چرا #من و #شما مسلح نباشیم؟
وقتی در اکثر موارد #پلیس PPS غنی ما را مستقیم هدف قرار می دهد چاره چیست ؟

به کجا شکایت ببریم
به گروه های مافیایی
طالبان، داعشیان یا برادران کرزی و غنی
به گارنیزیون قومی غنی
به پلیس متخلف
به کی و کجا ؟

چگونه از خانواده و ناموس مان در برابر تهدید ها دفاع کنیم؟
با دستی خالی ممکن است، در برابر افراد به عمد مسلح شده ملا تره خیل چگونه ایستادگی کنیم ؟
پس یک راه میماند و آن هم اینکه خودمان از منطقه، و خانواده های خود با سلاح دست داشته ای مان دفاع کنیم و باید مسلح شویم؟
توفان مسلح شدن در مغزم غوغا می کند...
شفیق سیاه پوش

>>>   شوهر بی بی گل هم برای شما مهم شد. کابل بانگ را چور کرد.قاچقبر تیل. اخر هر کسی را به محاکمه بکشد. شما کی پشتبانی می کنید. خاینین درجه اول استید. بگذارید. این ها به جزای اعمال خود برسند.تا به چی وقت. این استفاده کنند. افرین غنی شیر مادر حلالت باشد. هنوز قانونی برادر مسعود میلیون دالر را از افغانستان خارج کرد. کرزی .محمود کرزی.از یک رستورانت دروغ به کجا رسید. والی های دوره کرزی وکیل های پارلمان .احدی کی جار می زند. این وزیر نبودچی کرده به ملت حال مثل سک قوله می کشد. مقبل مولوی کشاف سیاف. همین ها باید محاکمه شود. من خودم تاجک استم. یک کاکای خودم. دوسال ولسوال بود.در وطن یک خانه داشت.در بین کوه.حال خانه چند منزله جور کرده.سرمایه جمع کرده.باور کنیدمن خودم دزد می گویم. می گویم نان ات حرام است.چرا پنهان کاری می کنیداین مردمان کی چیع می زنند. غنی می فهمد.به درد وطن نمی خورند. همو وزیران را به خاطر دزدی خود تعیین می کند. پس چرا معاش ناحق بدهداین چپاول گران را. این محقق دزد بخاطر اسلام چادر جسم زن معلوم نشود.۴۰ سال جهاد نکدند. حال سینه زن اش را ببنید. دفاع می کند. مربوط خودم است. او خاینین شرم حیا نداری. خدواند دیگه چقدر شما را بشرماند. مردم هزاره ازبک تاجیک پشتنون از این دفاع نکنید.دوسیه های این ها بیش امریکا است. کون خود را شور دادده نمی تواند. بخرا شب ها را در عیاشی سپری کردند. از مردم بی عقل صبح استفاده کردند.ما جهاد کردیم.به عقل بیاید.من امروز در یوتیوب زن فرانسوی را دیدم کی مکتب جور کرد.در پنچشیر از پول کمک مردم. اما این برادر مسعود در حکومت داری خوب چی کرد. رفت در تخار مردم را به علیه دولت جمع می کرد. پول از حکومت بیگر.غنی خوب کرد پس کرد.بچه ربانی بخاطر پدراش یک خاینین اولاد خودش در عیاشی بالای مردم بیچار جهاد کند.زن ها چادر پوشد. از خودش زیر کیر خارجی مودل کار می کنند. مودل بدن شان در اختیار مردم قرار دارد. امی ها به پنچشیر و بدخشان چی کردند.مکتب جور کردند.سرک ساختن.نظارت کردند. او بچه های جوان خود را فدای این خاینین نکنید. نکشید.خود را به ولله قسم همین ها به ریش پدر شما چادر مادر شما رشخند می زنند. دوستم کیست. یک جنایت کار حال شده چراغ خانه های شما مملکت را همن بی ناموس به فاجعه قرن مبدل کرد. بگذارید
محاکمه شود. غنی گفته بود. یک ریشسفید قوم خود چند روز در زیر زمینی بندی کن.اگر کدام مشکل هم داشتی .به خوبی حل می کردی.قوم خود را در تاریخ بد نام کرد. محاکمه علنی به دار کشیده شود. قواره اش مثل خوک شده. وطن برباد کرد.باید برباد شود.

>>>   ای برادر آنها ی که با خیال بافی های پوچ شان و دادن رضایت از خودشان. هم مانعی پیشرفت کشور میشود وهم مردم مارا عقب مانده نگاه میدارد .انسان های خودخواه و پلید همیشه بخاطر منافع شوم خود از خیلی چیزها چشم پوشی میکنند واز تاریخ گذشته افغانستان که ده ها بار اتفاق های بد وخشن افتاده هیچ وقت پند نمیگیرن و همیشه لحظه بین میباشند هیچ وقت دوراندیش نبودن و این کاری خصمانه چنین انسان های خبیث همیشه هم کشور ما را وهم مردم ما را متضرر کرده و این جانی های خودخواه باید از تاریخ گذشته افغانستان پند بگیرند

>>>   ازر شهکاری های شرکت سهامی پنشیر وردک :
یکی از کارمندان این شرکت بزبان خود میگفت : مابه طفلی 12 یا13 ساله گفتیم : توبگومن قصد انتحار داشتم اما کارمندان امنیت مرا دستگیرنمودند !!! ، با این کار تو میروی پرورشگاه زمینه درس غذا ولباش برایت مهیا میشود وماهم تقدیر میشویم نان توهم به روغن میشود از ماهم !
ازین خلاف کاران دسیبسه باز مردم انتظاردارند جلو خرابکاری های پاکستان را بگیرند!!!

>>>   حکومت افغانستان باید از امپریالزم جهانخوارامریکا بخواهد تا معادن لیتیم ماراکه از هلمند میدزدد اقلا پانزده فیصد پولش رابه مابدهد چون ماهم خیلی مشکل داریم ، قبلا هیلاری کلنتون گفته بود ماصرف ده فیصد چیزی راکه از افغانستان بدست می آریم به افغانها میدهیم ، حالا که استراتژی جدید میسازند باید آن ده فیصد رابه پانزده فیصد بیشتر سازند ، چایگاهیکه نزدیک معدن ساخته اند وطیارات غول پیکر پائین وبالا میشوند آهسته آهسته همه جهان آگاه شدند مثلا وکلای هلمند همین را میگویند
ر

>>>   7 - (نان رئیس شفاخانه انتانی کابل در روغن است )
این شفاخانه با صدها داکتـر وپرسونل سابقه بیش از پنجاه سال تجربه کار که در زمان حکومات کمونستای بخدمت مردم بی بضاعت بود اکنون در حکومت اسلامی به دکان شخصی ومحلی برای کیسه بری از جیب بی بضاعت ترین مردم تبدیل شده است ، مراجعینی که هنوز به فکر سابق هستند به امید مراجعه میکنند چون شفاخانه های خصوصی پول گزاف می طلبند بمجرد مراجعه نزد داکتر توسط یک پرزه که دران چندین تست غیر لازمی راهم تجویز کرده به لابراتوار خصوصی بیوتیک که توسط یکی از اقارب نزدیک رئیس جوا ر دروازه شفاخانه فعال گردیده رهنمائی میشوند بعد از گرفتن خون توسط این لابراتوار وقتی جیب مریض خالی شد نتیجه اش دوباره به داکتر برده میشود بعد نسخه طویل را میگیرد وبدنبال دوا میرود
روزانه پنجصئد الی ششصد مریض بی بضاعت آنجا مراجعه میکنند که هرچه این تعداد زیاد تر باشد به نفع کلینینک ومخصوصا رئیس شفاخانه وداکتران میباشد
از جمله عجایب است که این شفاخانه یک مایکروسکوپ ندارد تا خون را معاینه کند !!!
( ر )

>>>   اعتراف وحشتناک مامور سیا در حال مرگ در مورد 11 سپتامبر!
مامور پیشین ۷۹ ساله آژانس اطلاعات مرکزی‌ آمریکا پس از آنکه مطلع شد چند هفته بیشتر زنده نخواهد ماند طی اظهاراتی شوکه کننده ادعا کرد، که در انفجار کنترول شده ساختمان شماره هفت مرکز تجارت جهانی به عنوان سومین ساختمانی که در وقایع ۱۱ سپتامبر نابود شد، دست داشته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه گلوبال ریسرچ، مالکوم هووارد، مامور اسبق سازمان سیا که ۳۶ سال به عنوان عامل این آژانس خدمت کرده ادعا کرده است به دلیل سوابق خود در مهندسی عمران و همچنین در حرفه تخریب از سوی این سازمان به خدمت گرفته شده است.
به گفته هووارد او تجربیات بسیار گسترده‌ای در انفجار اجسامی به اندازه یک فندک و ساختمان‌هایی به طول ۸۰ طبقه دارد.
این عامل ۷۹ ساله سیا می‌گوید که بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ در پروژه‌ای از این سازمان تحت عنوان "قرن جدید" فعالیت می‌کرده است؛ زمانی که به گفته او سازمان سیا همچنان از بالا دستور می‌گرفته است.
هووارد که اکنون دریافته چند هفته بیشتر زنده نخواهد ماند اعتراف کرده است: عضوی از شبکه چهار نفر بوده که ماموریت تخریب ساختمان شماره هفت مرکز تجارت جهانی را برعهده داشته است.
وی این عملیات را خاص توصیف کرده چراکه تنها تخریب‌گری بوده که در آن باید وانمود می‌شده که تخریب‌گری در کار نیست.
این مامور آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا درباره احساس خود نسبت به این عملیات توضیح داده است: زمانی که شما یک وطن پرست هستید درباره انگیزه سیا یا قصر سفید سوال نمی‌کنید چراکه در نظر می‌گیرید هدف بزرگتر و بهتری درنظر گرفته شده است. آنها افراد وفادار و خوبی چون من را به خدمت می‌گیرند اما عملیات ساختمان شماره هفت و نتایج آن قلب من را شکست.
او همچنین اعتراف می‌کند حتی اکنون که به گذشته و این عملیات نگاهی می‌اندازد متوجه می‌شود که مشکلی در میان است: از این عملیات هیچ نتیجه خوبی حاصل نشد. این آمریکایی نیست که ما همیشه متصور می‌شدیم.
هووارد در توضیح چگونگی تخریب این ساختمان می‌گوید، این عملیات یک تخریب‌گری کنترول شده با مواد منفجره بود. ما در این عملیات از مواد کامپوزیت نانویی نظامی به عنوان مواد منفجره استفاده کردیم اما مورد این انفجار چندان نگران نبودیم چراکه تقریبا تمامی دفاتر این ساختمان از سوی سیا، سرویس‌های محرمانه یا نهادهای نظامی اجاره شده بود.
ساختمان شماره هفت مرکز تجارت جهانی ۷ ساعت پس از فروریزی ساختمان‌های شماره یک و دو تخریب شد.
هووارد در ادامه می‌گوید، با فرو ریختن ساختمان همه ما از تکمیل برنامه خوشحال بودیم. جشن گرفتیم و منتظر واکنش‌ها به این مساله بودیم اما ناگهان همه چیز پیچیده شد و همه ما با دیدن چند باره فیلم فروریختن ساختمان دچار شک و تردید شدیم. این عملیات از بیرون نیز شبیه یک تخریب‌گری کنترول شده بود و ما نگران واکنش مردم بودیم. پس از آن گزارش‌هایی منتشر شد که مردم در آن می‌گفتند صدای انفجارها در این ساختمان را شنیده‌اند. تقریبا آنجا بود که احساس کردیم بازی خورده‌ایم.
براساس گزارش رسمی ۱۱ سپتامبر که از سوی دولت آمریکا منتشر شده است ساختمان شماره هفت مرکز تجارت جهانی به دلیل آتش سوزی غیرقابل کنترل فرو ریخته است.
هووارد و همکارانش که نگرانند مردم درنهایت از گزارش دولت عبور کرده وعلیه آن دست به شورش خواهند زد از مقامات می‌خواهند که حقیقت به مردم گفته شود
( ر )

>>>   این تنها نیست که از سیاست قبیله گرایی و نژاد پرستی کوهی غنی یادوری میشود امریکای نجست و چوچه های یهود که خواست شان چنین تفرقه و نفاق بین مسلمانان است از امپراطوری منحصر به ارگ غنی حمایه میکنند و منتظر هستند تا سران روشن کشور به داد و فغان شوند اما متاسفانه سران کشور روشن فکران همه وهمه چنان در گنداب فساد فرو رفتند که نمیتوانند چیزی بگویند و کسی هم که چیزی میگوید اورا با پول یا دادن وظیفه خاموش میسازند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است