قره باغ را دریابید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۸    ۱۳۹۶/۴/۱۹ کد خبر: 135694 منبع: پرینت

فاشیزم در تلاش است تا برنامه های کتابچه شیطان (سقاوی دوم) را گام به گام عملی کند که هدف نخست شان جابجایی ناقلین در شمال است.

زمین های للم روستاهای تاجیک نشین کوهدامن به ویژه از تاجیکان قره باغ به شدت در حال غصب است که این برنامه توسط انورخان اوریاخیل، اشخاصی بنام حاجی منجی و شمالی از جلال آباد، پسران خاله قمندان زرداد سروبی برنامه ریزی شده و توسط حضرت علی موسی زی، عبدالصمد خلازیی، شاه آغا خلازیی، قندآغا خلازیی، غلام حضرت پوپلزی، عبدالواحد لنگری از ماما خیلی های بنده، جان آغا رییس انکشاف قریه ی باغعارق کاکای بنده، سید رحمان ملک قریه ی باغعارق و تعدادی از بارسوخ های جعلی این روستاها و افراد مسلح انورخان اوریاخیل عملی می شود.

قابل یاد آوری است که تا کنون صدها جریب زمین را فروخته اند و مردم را به زور تفنگ خاموش ساخته اند در حالیکه همین خاکفروش ها خود از همین مردم ترسو می ترسند.

کوچی های از لوگر و از جاهای دیگر قرار است که در این زمین ها جابجا شوند.

هشدار می دهم که قره باغ در آینده سد مستحکم افراط گراها در برابر مردم شمال و شمالیان خواهد شد که بنابر این اگر جلوی این خاکفروشی گرفته نشود دهنه ی غوری دیگری در شمال کابل بنام قره باغ شکل خواهد گرفت.
قره باغ امروزه کانون مواد مخدر و قاچاق اسلحه شده است و به زودی لانه ی تروریزم خواهد شد ....

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
قره باغ
نظرات بینندگان:

>>>   سرنوشت دزد های شمالی چی میشود ؟؟

>>>   بهترین راه حل فقط جدائی از این بدوی های نیمه انسان و نیمه ....است۰ فقط تجزیه در مسیر اوغان و غیر اوغانها۰

>>>   این کشور شریک همه مردم افغانستان هست هیچ همموطن در این باره تشویش نداشته باشد بطور مثال یک پنجشیری در جلال اباد یک بلند منزل ساخته حالا مردم جلال اباد انر از شهر جلال اباد بیرون کند همیشه منطق تان کوتاه هست

>>>   غیرت تان کجاست؟
چرا شما هم نمیروید و در بین اوغانها زمین خریداری نمی کنید.
شما هم بروید در قریه جات شان زمین بخرید و همه ایشان را برای ابد در داخل قریه جات خودشان محاصره کنید.
به این گریان ها نمی توانید هیچ کاری بکنید.
فردین از کابل

>>>   احمدزی کوچی پلانهای بسیار شومی بر علیه اقوام دیگر از جمله مردم شمال افغانستان دارد. او مردم غیر پشتون بیدار شوید جلوی پشتون سازی شمال را بگیرید. اگر نه یک روزی بسیار دیر خواهد بود.

>>>   به نظر دهنده اول.
سرنوشت دزدهای افغان ملتی و قوم انتحاری اول باید روشن شود.

>>>   طالب سازی شمال پلان ارگ ریاست جمهوری.

>>>   زمانی که لشکر وحشی طالبان به هزاران سرباز خونخوارش نتوانست جلو شیرمردان شمالی را بگیرد این چهار و پنج نفر بی هویت چطور خواهد توانست.
پشتونها در این بیست وپنج سال چنان سرکوپ شدن که دهها کار است تا به حال بیایند.

>>>   Kabir
به این مطلب اضا فه باید کرد که در مرحله اول پشتو نیزه ساختن شمالی تعدادی از سرحدی ها در قریه ای که بنام کاکر ها در قره باغ جا بجا شدند. این قریه و سیاهگرد غوربند سنگر محکم طالبان میباشد.

>>>   Parwan
آمدن حکمتیار و بد بخت شدن ملت بی سر پرست.😭
انشاءالله نسل جدید بتوانند زنجیر استبداد را بسگلند.

>>>   به جواب ؟؟
مطمئن باش كه مردم شمالي مزدور وبا دار مزدور را همانند گذشته درس تاريخي خواهد داد واز نسل فاشيزم كود براي باغهاي شمالي درست خواهند نمود.

>>>   مردم شمالی که اینقدر پف میکنند کجا هستند که زمین های شان عصب میشود بلا زده مردم شمالی را با این قدر پف که میگویند ماطالب راشکست دادیم حالی کجا استند که زمین های خودد را نگهداری کنند

>>>   ملت از دست این قدر غداری ها غصب زمین های ملیت های دیگر و انتقال ناقلین پشتون در سرزمین آبائی دیگر اقوام امرو و شاید فردا در خاک و خون می غلطند.
احمد کابل

>>>   مه قربان {. } شمالی ما از ایشان خاطه خوب داریم اګر انها نمبود ما چی میکردیم

>>>   داستان نشتر زن ها تکرار میشود همانطوریکه به بهانه نشتر زنی چندین ولسوالی را در شماگرفتند و نیرو های حکومتی در جابجائی نشتر زن ها کمک کردند به همین ترتیب برنامه دیگر در کهدامن دارند زیرا این منطقه نسبتا امن و این خبیث ها دیده نمی توانند.

>>>   چند تای آن باچند قلاده سگ، دفتر به دفتر میز به میز، حتا، دستکول های کارمندان زن افغان فلم را با سگ ها باز رسی می کنند...
بنده از یکی از کارمندان می پرسم:
خیریت است؟!
به اهستگی وترسیده می گوید:
مریم جان، دختر اشرف غنی به افغان فلم می آید...
سراپایم را آتش می گیرد؛ به یاد روزها وسال های پر از مشقت می افتم که چطور وچگونه از دوران جهاد تامقاومت برای آزادی وبرابری در پهلوی آزادی خواهان این ملک، هرکس بقدر توان، زحمت کشیدیم ویک روز هم از پهلوی این مردم خود را کنار نکشیدیم؛ ولی امروز، یک آدم بی ریشهء دیوانهء قبیله پرست تمامیت خواه ،وشهروند امریکا ویابه تعبیر بعضی ها، یک تاپشک شوی آمده است، مفت ومجانی حاکم بر سر نوشت این مردم گردیده ودخترش که نه به زبان های این مردم آشناست ونه هویت این ملک رادارد؛ بار بار به افغان فلم می آید وبا آدم نماهای ...صفت وسگان بازرس، به هنر، هنرمند وفرهنگ وفرهنگی این کشور اهانت می کند...
آخ که این درد رابه کی وکجا باید فریاد کرد
" به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژندهء خود را"

>>>   تمام ارزگان و یک قسمت عمده زابل، هلمند، غزنی، وردک، قندهار، و نیمروز هزاره نشین و تاجک نشین بودند که توسط سفاک عبدالرحمن خان نسل کشی شدند و فرار داده شدند و زمین آنها به پشتون ها داده شد۰ زیادترین وحشت کشتار و ظلم را هزاره ها دیدند۰ در دوران های بعدی تا امروز در شمال، غرب، و مناطق مرکزی زمین های درجه اول زراعتی به ناقلین پشتون داده شد و در آنجا جابجا شدند در حالیکه مردمان اصلی آنجا ها همه بی زمین و در فقر بودند و هستند۰

>>>   فدا محمد تورانیان
همرای من خود را نزنید که بیخ تانرا میکنم ، آدم واری به گپم گوش دهید و حق مردم را نخورید . از اینکه به زور یک ناقل بی هویت قاچاقبر و تروریست پرور و با چهار میل کلشینکوف و چهار تا لچک قریه مردم را سرکوب دارید ، صدای مردم را خاموش میکنید و زمینش را میفروشید ، از پولش جیب چهارتا بی خاصیت همانندان تان را پر میکنید ، خجالت بکشید و لطف کنید کمی به صدای وجدان تان گوش دهید اگه دارید . پول انکشاف دهات و هرنوع کمک ها که در این چند سال به قریه شد و دزدی کردید بس تان است . شما بزرگان قریه ی باغعارق به ویژه جان آغا رییس انکشاف و سید رحمان ملک روستای نامبرده مسوول تک تک نواقص و بی نظمی ها و خیانت ها در حق جوانان و مردم مظلوم قریه هستید . شما عامل هر بدبختی و بی برنامگی های جوانان قریه هستید . شما از احزاب و گروه های غیر مسوول سلاح توزیع کردید و یک جوان را علیه دیگر جوان تحریک میکنید . شما هیچ احساس مسوولیت نمیکنید . خلاصه اصلاح شوید در غیر آن مسلح ساختن جوانان عدالت خواه و اصلاح شما جز با جنگ ممکن نیست چون شما جز صدای تفنگ نمیشوید.... (اینجانب دیوانه ی حق مردم)

>>>   بنده منحیث یکی از باشنده های اصیل قره باغ میگویم که هیچ فردی تا به حال زمین کسی را به جبر یا زور تفنگ خریداری نه کرده و به فروش نه رسانده است.
فروش زمین ها را رد نمیکنم اما باید گفت که: تمام زمین های در للم یا دامنه خرید و فروش میشود توسط مالکان آن انجام شده و برخی از زمین ها دولتی بوده که هیچکس مجوز خرید و فروش آن را ندارد.
کسی که این ادعا را کرده که گویا این برنامه توسط آمر انورخان اوریاخیل عملی میشود یک ادعای بی بنیاد و تگذیب است و ممکن به هدف بدنامی سیاسی جناب آمر صاحب توسط رقیبان سیاسی اش و یا لابی های آنها صورت گرفته شده باشد.
جای خیلی تاسف است که: شبکۀ اطلاع رسانی افغانستان عوض اطلاع رسانی بیطرف، همیشه آستین ....

>>>   قبلا در جلا آباد و تمام شهرهای اکثر ولایات پشتون نشین که هنوز هم نشانی های از آن ها مانده مربوط قوم تاجک و فارسی زبان ها بود در اثر سعی و تلاش حکومت های وقت که سیاست عبدلرحمنی را داشند و سیاست مومند را طبیق میکردند تمام شان به قتل رسیدند و زمین های شان برای مردم پشتون توضع شد برادر یکه در بالا نوشت است که در بین این مردم کود مغز زمین خریداری کند و خریداری هوتل در جلا آباد را مثال میگوید باید اول تاریخ را قدری مطالعه کیند بعد میتوانید که سیاست این قوم حیوان صفت را خوب درک کندی
راست گو از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است