کلمه لا اله الا الله روی پوست یک خربزه در سمنگان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۸۹/۶/۳ کد خبر: 13569 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) و به نقل از تلویزیون ملی ، بروی پوست بیرونی یک خربزه کلمه شریف لا اله الا الله به خط خوانا و درشت به طور طبیعی نوشته شده است که در شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان دیده شده است.

محمد هاشم یک تن از متنفذین شهر ایبک که خربزه متذکره را خریداری نموده است می گوید این یکی از علایم ونشانه های قدرت الهی بوده که مطابق حکم آیه 53 سوره سجده که ترجمه اش چنین است : بزودی نشانه های خود را در اطرف جهان و در درون جانهایشان به آنها نشان می دهیم تا برای انان آشکار گردد که ذات خداوند تبارک و تعالی حق است؛ آیا کافی نیست که پروردگار بر همه چیز شاهد و گواه هست.

خداوند بزرگ و توانا هر جا که خواسته باشد نوری از انوار الهی خویش را به بندگانش نشان می دهد کهموجودیت کلمه توحید روی پوست خربزه متذکره شاهد مدعای ماست.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند (ج) قادر و توانا , خالق کل شی و رازق کل حی است .
محصل از Pune of India

>>>   نشانه های الهی را باید به تماشا نشت!
ج. ازبغلان

>>>   ماشأالله

>>>   بدون شك كه ذات او تعالي ، يگانه و لاشريك است.

>>>   کاش تصویر آن هم میبود

>>>   لا اله الا الله محمد رسول الله . سبحان الله عما یشرکون.

>>>   این ... برای چه. برای اهل خرد همه هستی وشگفتی ها طبیعت آیات بس محکم از وجود خدای واحد وقادر بشارت میدهد. این گونه ....بازی ها کاری یک مشت آدمهای بی ایمان است. با حک کردن این نوع کلمات میخواهد توجه مردم را به خود جلب کند و زایر برای خربوزه اش پیدا نماید.

>>>   احتمال دست ساز بودن اين كار خيلي زياد است براحتي مي توان در هنگام رشدخربزه موانعي را به شكل دلخواه روي پوسته ان قرار داد و به مرور زمان اين به صورت دلخواه در مي ايد. اين يك ترفند بسيار قديمي است آيات قران را به اين سطح نازل تفسير و تبيين نفرمائيد.

>>>   چرا از خربوز عکس گرفته نشد که باید همه آنرا مشاهده و می دیدند؟

>>>   ما شا الله الله اکیر

>>>   هر شاگرد صنف چهارم میداند که روی پوست خربوزه زمانیکه هنوز کوچک باشد، با چاقو چیزی بنویسی، این نوشته با نموی خربوزه نیز بزرگتر میشود. چنانچه همین کار (نوشتن نام روی پوست درختان) را همه کس دیده و بلد است.
وظیفه رسانه ها روشنگریست، نه ترویج و تبلیغ خرافات.

>>>   به قدرت،وحدانیت ووجود خداوند(ج) ۸۴% مردم دنیا ایمان دارد،اما این گونه اخبار غیر مستند است لذا است که خیلی ها باور نمیکند اگر در این جا کدام ویدیوی دارید لطفا نشر کنید.
در سال ۲۰۰۹ تلویزیون طلوع هم خبری را مبنی بر این که کاریکاتوریست دانمارکی (کورت ویسترگارت) به غصب الهی گرفتار شد،ناگهان اتش گرفت و نابود شد،در صورت که او زنده است و در روزنامه ییلاند پوستن کار میکند تحت مراقبت امنیتی است، و در ۲ جنوری ۲۰۱۰ یکبار مورد حمله از طرف یک فرد۲۸ ساله که ازسومالی است قرار گرفت که به او هیچ کدام ضرر رسانده نتوانست، و شخص حمله کننده ازناحیه بازو به شدت زخمی شد.
س. ح

>>>   کشور های پیشرفته کم است خدا فدایش شوم زور خود را به افغانستان در به در که شکم شان از نان خشک پر نمیشود نشان می دهد.
سهیل کابلی

>>>   بیچاره خربوزه
وقتی خود خربوزه که خدا مستقیم انرا خلق کرده توجه نمیکنیم دل خود را به یک کلمه که روی ان حک شده که هرکس میتواند انجام بدهد دل خوش میکنیم و انرا معجزه میدانیم واقعا احمقانه است
احسان از ناروی

>>>   ما چقد مرد بی خردیم که نشانه های عظیم خلقت که کلا غرق انها هستیم مارا به خدا و ایات او رهنمون نمی شود ولی از خطوط اتفاقی روی یک خربزه که با توجه به شکل خطوط و ساختار شکلی خربزه و کلمه توحید که از لام و الف اکثرا تشکیل شده ممکن است از هر چند خربزه یکی این چنین شکل بگیرد که به نظر کلمه توحید برسد انگشت حیرت بر دهان گرفته و متعجب می شویم . ایا پیچیده خود انسان و عقل و شعور در مقایسه با خطوط خربزه اصلا قابل مقایسه است؟؟؟ ای که تعجب کردی از این پدیده کاملا طبیعی یک نظری بخودت و نظام خلقت بینداز.
اری در یک جامعه بی سواد که تمام مغز و تفکر و اندیشه مردم مالامال از خرافات و خردستیزی است یک چنین تعجب و واکنشی در برابر خطوط روی خربزه چیزی عجیب نیست

>>>   واضیح است که همه اشیآ ذکر خداوند(ج)رامیکونندکه زیاتر از آنهارا ما و شما نمی بینیم و یا هم نمی شنویم.
واقعآ خداوند(ج)یک است وشریک ندارد.
محمدرفیع(بارکزی)

>>>   برای اهل خرد قدرت خدا در این است که تمام هستی را با این نظم خلق کرده است. ؛دل هر ذره را که بشکافی آفتابش در میان بینی؛

>>>   اول عکس اش را نشان بتی

>>>   سلام. به خبر گذاری شما تاسف می خورم گاهی در حد و سطح خرافاتی ها و گاهی در حد طالبان بی سواد مطلب نشر می کنید. نمیدانید دین و فهم مردم را سطحی و خرافاتی می سازید. بهتر است از خرافات و معجز نمایی های تعویذ نویسان کابل هم مطلب های شاخدار نقل کنید تا سایت شما جذاب شود.
امید که نشر سازید.

>>>   وجود و قدرت ذات اقدس الهی را فقط در پوست خربزه نبینید نشانه های وجود خداوند (ج) در همه جا و همه چیز وجود دارد فقط یک کمی باید چشم بصیرت داشته باشیم.
نوشته های روی پوست خربزه را نباید معجزه بدانیم چرا که حکاکی روی پوست خربزه یا تنه درختان کاری بس آسان است و و اینگونه اعمال که بازی با عقاید مردم است گناه بسیار بزرگ است.
مهاجر

>>>   خوب بلاخره نگفتيد اين خربوزه را چكار ميخواهند بكنند؟ فكرميكنم خوردنش خوب نيست، بايد جلسه علما را دعوت كرد تا در مورد خربوزه تصميم ملي اتخاذ شود.
ملا ها در چنين موارد خوب ياد دارند تبليغ ن مايند _ اما نميدانم اين ملا چرا در مورد عمل انتحاري - اختطاف - قاچاق مواد مخدره واستعمال آن -نكاح با دختران خورد سال وفروش شان ، بمب گذاري كنارسرك ها كه باعث كشتار روزانه مردم ما مي شود وساير مسايل چيزي نمي گويند؟
طلبه كرام - از ولايت بي نام

>>>   خدای که خود خربزه را با چی زیبای و شیرینی آفریده است همانا برای نشان قدرت و وحدانیت وی کافی است. ولی درپوست هرکس میتواند چیزی بنگارد. چنانچه که درپاکستان بعض مالهای قربانی را که ارزش وخریدار زیاد داشته باشد درپوست و حتی در زبان آن چیزی همین قسم مقدسات را مینویستد.بارها چنین دیده شده است.=
یک مهاجر ازکراچی

>>>   الله حق و توانا است
بدخشانی

>>>   شايد براي برادران ايبكي ما چيزي تازه وخارقالعاده باشد
.هادي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است