آموزش تنفر از آمریکا به کودکان کوریای شمالی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۶/۴/۱۸ کد خبر: 135624 منبع: پرینت

خبرگزاری کوریای جنوبی در گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه برای کودکان کوریای شمالی خبر داد که در آنها به آنان آموخته می شود باید از آمریکا تنفر داشته باشند.

خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد که این دوره‌ها در موزه ای در روستای سینچون کوریای شمالی برگزار می شود و در آن کودکان و نوجوانان در حال فراگیری تاریخ روابط کوریای شمالی و آمریکا با اهدافی خاص هستند.

همچنین اعلام شده که در این موزه به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود که آمریکایی ها شکنجه گر و به دنبال جنگ هستند، به کشورهای دیگر یورش می برند و علاوه بر داشتن تاریخی مملو از اشتباهات؛ ناقض حضور بشرند.

گزارش همچنین یادآور شده است که در آموزش های میدانی هم که به کودکان در اطراف شهر پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی داده می شود، آنها می آموزند که چطور باید ضد آمریکایی باشند.

یونهاپ می نویسد: اگرچه بسیاری از کودکان کوریای شمالی هرگز با چشمان خود یک آمریکایی را ندیده اند اما در موزه سینچون به آنها گفته می شود که یک آمریکایی فردی خاین و خطرناک است.

این اتفاقات در حالی می افتد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا سیاست سرسختانه ای در قبال کوریای شمالی دارد و در اجلاس سران «گروه 20» در آلمان بار دیگر خواستار افزودن بر فشارها بخصوص در زمینه اقتصادی علیه پیونگ یانگ شده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تنفر از آمریکا
کوریا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است