تطبیق پروژه سالنگ به همکاری مردم نیاز دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۶/۴/۱۷ کد خبر: 135598 منبع: پرینت

مراسم امضای قرارداد پروژه بررسی تونل جدید سالنگ با یک شرکت استرالیایی امروز شنبه 17 سرطان 96 با حضور مسوولان وزارت فواید عامه، نمایندگان ولایت های مربوطه و رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در قصر سپیدار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در مراسم امضای قرارداد بررسی تونل جدید سالنگ با یک شرکت استرالیایی گفت: حجم ترافیک، تجارت و وسایل باربری سبب شده است که تنها به بازسازی تونل سالنگ نتوان اکتفا کرد و بدنبال ساخت راه های دیگر بود و از این لحاظ کار تونل جدید آغاز شده است.

داکتر عبدالله ضمن تشکری از کمک های بلاعوض کشور جاپان و بانک انکشاف آسیایی گفت: امضای این قرارداد از تعهدات حکومت وحدت ملی بوده است.
حکومت وحدت ملی برای رفع مشکل تردد و حمل و نقل کالا این کار همه جانبه را آغاز کرده است اگرچه که مشکلات تا دو یا سه سال دیگر ادامه دارد اما در کنار این به وضعیت موجود اکتفا نمی شود و راه های موازی دیگر هم درنظر گرفته می شود.

وی، اطمینان داد که در جریان کار، کندی صورت نگیرد و توجه خاصی به ولایت های پروان و بغلان که بخشی از سالنگ شمالی و جنوبی از ان می گذرد، بشود اما افزود: تطبیق پروژه به همکاری جدی مردم نیاز دارد و هر روز که می گذرد فرصت هایی از دست می رود.

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی افزود: کشورهای آسیای میانه آینده خود را منوط به پیشرفت این دست پروژه ها در افغانستان می دانند و با وجود مشکلات بسیار در کشور، چشم به راه انکشافات مثبت در تطبیق پروژه ها در کشور هستند؛ این مساله یعنی تطبیق این دست پروژه ها و همچنین خط های آهن در کنار اهمیت ملی از لحاظ همکاری های منطقوی نیز یک پروژه اساسی است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سالنگ
تونل
نظرات بینندگان:

>>>   "رئیس اجرائیه"!!؟؟ فرموده اند:
"تطبیق پروژه به همکاری جدی مردم نیاز دارد و هر روز که می گذرد فرصت هایی از دست می رود."
یعنی چی؟؟؟!!! مردم چه کنند؟؟؟؟ همین حالا مردم تحت حاکمیت قاتلان خود زندگی میکنند!!! و علاوه بر آن مردم از "عاید" بخور و نمیر شان به "حکومت"؟؟ "مالیه" (جزیه} میپردازد. شاید منظور عبدالله "تقسیم" 50 در 50 مصارف میان مردم و دولت باشد!!!!
مردم از دست این مظالم به "بینی" رسیده اند و شرم شان می آید که کشور شان توسط اژدهای 10 سر اداره میشود!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است