امرخیل را به جرم تقلب زندان محکوم کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۶/۴/۱۵ کد خبر: 135533 منبع: پرینت

در یکی از همین شب‌ها خوابی دیدم، خواب دیدم که داکتر عبدالله محشر کرده است. نقاب از چهره دریده است و کاخ سپیدار را به پایگاه مردمی تبدیل کرده است. ستون پنجمی‌ها را از صفوف نظام بیرون کشیده و همه را به پیش‌گاه ملت به محکمه نشسته است. همه مقاومت گران، سیاسیون، جوانان و نخبگان به سپیدار رفت و آمد می‌کنند.
طرح می‌دهند و عبدالله به طرح‌های و نظریات همه گوش‌میدهد. امرخیل را به جرم تقلب در انتخابات به 20 سال زندان محکوم کرده است. شناسنامه‌های برقی را به همان شکل پاس شده از شورای ملی توزیع کرده است، لویه جرگه تعدیل قانون اساسی را برگزار کرده است. غنی دیگر یکه‌ تاز میدان نیست، 7 ماه گذشته است و عبدالله او را به حضور خودش نپذیرفته است.

مرتضوی هی میایه و میرود که یکبار اشرف غنی را به ملاقات بپذیرید اما قبول نمی کند. اتمر و استانکزی را بابت 3 سال انتحار و انفجار، ترور و کشتار روانه زندان کرده است. جنرال ظاهر ظاهر وزیر داخله شده، جنرال امرخیل وزیر دفاع، عتیق الله بریالی ریس امنیت، سمت ریاست مشاور شورای امنیت ملی را حذف کرده است.
یکباره گوشی مبایلم زنگ خورد بیدار شدم تا بروم به تظاهرات رستاخیز همه بچه‌ها در سرای شمالی منتظر من هستند.


طارق مرزبان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرخیل
تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   تا یک نفر شروپساد باشد حکومت ساخته نمیشود

>>>   تشویش نکو خو سرچپه است وخت تان کم مانده از دولت بګیل شدین با انتخاب رنګ همجنس بازان از جامعه نیزبګیل خواهی شد

>>>   خواب شو باز که اینبار عبدالله را در آرایشگاه بیبین و رستاخیز را را هم همجنسبازان قانون شان پاس و پدرام هم رهبر شان میشود
شغنانی
کابل

>>>   به به چه خوابی دیدید!
آیا خواب اشچی و دوستم را هم خواهید دید. و یا خواب برای عطامحمد نور که به خاطر رسیدن به قدرت به همه همسنگران و هم حزبی های خود خیانت نمود.و یا آیا برای اسماعیل خان و یا برای محقق یا کریم خلیلی و بقیه جنایت کاران و غاصبین خوابی خواهید دید. یا فقط خواب شما از روی تعصب میباشد جناب نوسینده .لطف نموده برای همه این خیانت کاران خواب ببنید اگر و اقعآ شما انسان با وجدانی هستید.
امید سهیل

>>>   در واقعیت امر باید چنین میشد که نشد به امید چنین روزکه خاینین به جزای خود برسند . به هر صورت خیلی جالب بود.

>>>   خواب شما از خمر مولی سفید و شوربای باسی بود.
اگر بار دیگر همچو غذاها را ثقیل را صرف کردید مثل ملانصرالدین روی دل بخوابید تا بادها به آسانی خارج شود و به اوضاع جوی شما اثر منفی نگذارد.

>>>   اگر عبدالله آنقدر همت ميكرد تن به اين ائتلاف ننگين نميكرد و بالاى حق خود كه همانا انتخابات واقعى دو باره همه با او بودند

>>>   بینوایان هم خدا دارند و امید است یک روز این ظالمان را بجزای اعمال شان برسانند .وخواب شان به حقیقت بپیوندد.

>>>   اگر این کشور توسط ناقلین بیفرهنگ قبیله وحشی به گروگان گرفته شده نمیبود این خواب باید یک حقیقت میبود. ولی باشد روزش میرسد. همان قسمی که نابغه شرق امر فیر میداد و کشتار میکرد ولی گم شد آن دیگرهایش هم روزش میرسد که گم شوند بشمول این بیعقل بنام متپکر غرب اوغانها.

>>>   خواب هست وخیال است وجنون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است