یون: جلوی اپوزیسون های درون حکومتی را بگیرید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۶/۴/۱۴ کد خبر: 135493 منبع: پرینت

حزب تحریک ملی از رییس جمهور خواست جلوی اپوزیسیون های درون حکومتی را بگیرد.

اسماعیل یون، بنیانگذار حرب تحریک ملی در نشستی با حضور اعضای این حزب در خصوص تشکیل ایتلاف جدید نجات افغانستان می گوید که افغانستان تجربه یک خلا حکومتی و سقوط نظام را در سال های 70 از سوی گروه های مشخص دارد و از اینرو فعالیت گروه های درون حکومتی خطرناک است.

اعضای این حزب از رهبران حکومت می خواهند که دو سال باقیمانده از کارشان را با حکومتداری خوب سپری کنند تا شهروندان کشور بیش از این قربانی ناکارایی آنان نشوند.


کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف سیاسی
رهبران افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   جلو اپوزیسیون های داخل را بگیرید جلو پنجابی هارا نگیرید
آرین یون خانم اسمعیل یون

>>>   یو در لغمانی یک دلاک بود ار برکت کامنت ها و نظریات فارسی زبانان این دلاک شادی باز حالا مانند انسانها حرف میزند . بسیار جالب است.

>>>   عامل تمام این جنایات تیم شماست که به خواست تان نایل نشدید حملات را شدت بخشیدید کاش مقابل تان هم مثل شما عمل میکرد که هم دولتداری میکردند وهم گروهای مسلح شان فعالیت میکردند آنوفت شما میفهمیدید که بازی با احساس مردم چقدر برای تان گران تمام شده چون شما در طول تاریخ دریک دست قرآن دارید و در دست دیگر اسلحه کشنده اصلا وقتی دهن باز میکنی به جنایات خود هم فکر میکنید خود خواهی و خودکامه گی در نهاد تان است همه را غلام خود فکر میکنید خصوصا خودت و یکتغداد هم فکرت که به هیچ اصل پابند نیستید.اگر شما خاین نیستید پس چرا از ایتلاف ها و نشت ها های بین اقوام میترسید شما وقتی با سران ماورای دیورند نشت ها دارید کی استید که بخود حق میدهید و دیگران این حق ندارند چون مالکان اصلی این سرزمین اند مشکل همین است که ناقل ادعای مالکیت میکند و .... خارکش

>>>   اسماعیل یون برو کتاب دریمه سقویت را بنویس,تا اتحاد کم وبیش که بین مردم افغانستان باقی مانده, آن را هم ازبین ببری!

>>>   اسماعیل بون, جنرال بیطاقت, لالی, رهبران افغانملت, خلقی های تندرو پشتون,حلقات فاشیستی درون ارگ همه یک نظر دارند که مانند دوران محمد نادر باز غداری کنند واحیا نمایند.شما حق دارید حزب بسازید حق دارید به همه اقوام وشخصیت های غیر پشتون توهین کنید تحقیر کنید قتل کنید قتل های زنجیره یی (قتل استاد ربانی,کاظمی,سیدخیلی ودیگران) را طراحی کنید انتحاری هارا همکاری کنید .آنها حق ندارند که از حیثیت خود دفاع کنند اولاد بدخشانی وبامانی ما درجبهات جنگ توسط قوماندانان پشتون به تروریست ها فروخته شوند وسر شان بریده شود.واجاسد شان پوست شده به شفاخانه 400 بستر انتقال شود ازحق اکرامیه ومعاش شهیدی هم محروم شود وجدان شما هیچ تکان نخوررده بلکه خوش شوید. درقانون اساسی دستبردشده تان خودتان حق تظاهرات ,اجتماعات وحق تشکیل احزاب را دادید حالا خودتان آنرا زیر پا کنید وهرکسی که حق خواهی وعدالت خواهی کرد ازطرف شماها باید کشته شود.(جنبش روشنایی ورستاخیز)...وغیره بیعدالتی هایتان را چقدر بنویسم زیاد است گنجایش ندارد.درتاریخ ثبت خواهد شد ای بابای فاشیسم روی سیاهی اریخ را کمایی کن.
بااحترام چکاوک عبید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است