وزارت داخله با کمیسیون انتخابات همکاری می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۶/۴/۱۱ کد خبر: 135320 منبع: پرینت

از جانب نیروهای امنیتی، اطمینان کامل در تامین امنیت برگزاری انتخابات وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ستر پاسوال تاج محمد جاهد، وزیر امور داخله در مراسم نشست مشترک امنیتی ارگان های امنیتی و کمیسیون انتخابات امروز یکشنبه 11 سرطان 96، گفت: امروز شاهد یک گام مثبت دیگر در تاریخ کشور هستیم و برنامه مشترک ارگان های امنیتی را با کمیسیون انتخابات امضا می کنیم.

جاهد گفت: از جانب نیروهای امنیتی اطمینان می دهم که آمادگی کامل در راستای تامین امنیت در کل پروسه برگزاری انتخابات اعم از زمان ثبت نام رای دهندگان و روز برگزاری انتخابات گرفته شده است.

وزیر داخله، درخصوص برگزاری انتخابات اظهار کرد: آنچه مردم انتظار دارند، برگزاری یک انتخابات شفاف در یک فضای امن است و از اینرو از علما و سران قوم و جامعه مدنی می خواهیم مردم را به اشتراک در انتخابات تشویق کنند و همچنین از جانب وزارت داخله این اطمینان را می دهم که این وزارت آمادگی تام دارد که امنیت تمام اتباع کشور و کارمندان کمیسیون انتخابات را تامین کند.

وی افزود: اجازه نمی دهیم در انتخابات ناامنی و مداخله صورت بگیرد. جای شک نیست که کشور با تهدید های امنیتی روبرو است اما امید است که با هماهنگی نیروهای امنیتی، وزارت دفاع ملی و کمیسیون انتخابات زمینه برگزاری انتخابات مساعد شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت داخله
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است