یک دختر و پسر به اتهام رابطه کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۱    ۱۳۹۶/۴/۱۰ کد خبر: 135286 منبع: پرینت

یک دختر و پسر به اتهام رابطه نامشروع در قلعه نو مرکز ولایت بادغیس به قتل رسیدند.

روز شنبه در قلعه ی نو مرکز ولایت بادغیس، یک دختر 14 ساله همراه با پسر 18 ساله به اتهام فرار از منزل به قتل رسیده اند.

دختر و پسر مذکور از باشندگان کندلان بودند و از سوی پدر دختر کشته می شوند.

عبدالناصر پدر دختر پس از آنکه آنان را به قتل می رساند پا به فراز می گذارد و به صفوف مخالفان مسلح دولت می پیوندد.

گفتنی است تا اکنون در پیوند به این موضوع کسی بازداشت نشده است.

ظاهر بهاند
سخنگوی والی بادغیس


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
باغیس
دختر
نظرات بینندگان:

>>>   در کدام آیت وحدیث اسلامی گفته شده که درصورت رابطه مشکوک دختر وپسر هردو باید کشته شوند
ر

>>>   این پدر بدبخت همین قدر مردانگی ندارد که خودرا به مراجع قانونی تحویل دهد. در عوض فرار میکند، که این خود نشانۀ نامردیست.
بلی جوانان را کشتن آسان است، اما اعتراف به قتل دو نوجوان مردانگی می خواهد.
لعنت به تو آدم جبون و ترسو که فرزند دلبندت را کشتی.

>>>   Shuaib Zia.
اعلامیه ی حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار را خواندم که خیلی خنده آور و عین حال، شرم آور بود، حقیقتن از یک تسلیمی غلام صفت، بیشتر از این نمیتوان انتظار داشت.
آقای حکمتیار!
ابتدا خودت را معرفی کن تا جایگاهت را درست تر بشناسیم، خودت یعنی کی که اجازه بدهی یا ما از تو اجازه بگیریم؟
راستی، این تو نبودی که هزاران شهروند کابل را کشتی، این تو نبودی که ده ها حمله ی تروریستی و انتحاری را طرح و اجرا کردی، این تو نبودی که بخاطر جنایت های بی مثال ات، بیست سال در تنبان بیگانه ها پنهان شدی، مگر این تو نبودی که به منطقه ی شاه شهید، فروشگاه فاینست، سرک میدان هوایی، پل محمود خان و ده ها مکان دیگر، حمله های انتحاری و تروریستی را اجرا کردی؟

پ.ن:
آقای راکتیار!
تو از کدام رعب و وحشت سخن میگویی؟ مگر این تو نبودی که کابل را با شلیک سه هزار راکت در یک روز به ویرانه ی مبدل ساختی، مگر این تو نبودی با داعش بیعت کردی و طالب را برادر خواندی. وای که تو چقدر بی روی هستی، چقدر مغز خر خورده ای، ای ماشین کشتار.
براستی ترس و وحشتی که گروه بی محل و ویرانگر تو ایجاد کرده است را چه بنامیم؟ رعب و وحشتی که تو و دسته ی شرارت پیشه ات ایجاد کرده اید را چه بخوانیم؟
میدانی! اعلامیه ی را که تو نشر کرده ای، بیشتر به یک مزخرف نامه ی شباهت دارد که تنها از دل و دماغ یک تروریست، ماشین کشتار و ویرانگری چون تو بر می تابد و تعفن آن هم به هفت خر گنده می ماند، آیا رعب بزرگتر از این پیدا میشود که دختران جوان را با تیزاب پاشی سیه بخت ساختی؟
راستی! از نظامی که تو حرف می زنی، تا همین چند ماه پیش اما آنرا مزدور و دست نشانده ی غرب و امریکا میخواندی، حاکمان آنرا کافر و غلام میخواندی، ولی این ما بودیم که در کنار آن ایستادیم و در برابر توطئه های شوم و غلامانه ی تو و بادارانت، از آن پاسبانی و پاسداری نمودیم، به یادداری که چون موش از سوراخ های بیگانه ها شعار سر می دادی و بر ضد مردم زادگاهت اقدام می نمودی، اما بازهم این ما بودیم که در موضع دفاع از مردم و وطن خود قرار داشتیم و داریم، اگر کمی هم شرافت داشته باشی که بدون شک نداری، آنگاه باید بمیری و بروی به جهنم.
.....!
آیا میدانی کسانی را که تو به بر اندازی نظام متهم میکنی، همین ها پایه های لرزان این نظام را محکم نگهداشته اند؟ مگر تا همین چند ماه پیش، گوساله ی چون تو برای براندازی همین نظام تلاش نمی کرد، مگر این تو نبودی و نیستی که غلام غلامانت میخوانند، مگر این تو نیستی که هنوز هم سعی داری کشورت را به باداران بیگانه ات، تسلیم نمایی، آیا میدانی که بزرگترین رعب و وحشت خودت و دسته ی تروریستت بودید و هستید؟
آقای گلبدین خان!
اگر اشاره ی تو به اعلامیه ی اجلاس شورای عالی ایتلاف برای نجات افغانستان است، پس هیچ بندی در آن که به تضعیف و براندازی نظام اشاره شده باشد، دیده نمی شود، بل بر اصلاحات، عدالت، حقخواهی، حق طلبی و مساوات درآن تاکید شده است، تو که لاف نوشتن ۱۱۸ جلد کتاب را پیش از تسلیم شدنت زده بودی، آیا معنای واقعی واژه ی نظام را میدانی؟ نه، نمیدانی، به یقین که نمیدانی، اگر میدانستی، حال گوساله گونه نشخوار نمی کردی.
منتظر باش! چیزهای دیگری هم خدمت دارم تا با نوشتن آن، آن مغز کپک زده ات را بشورانم.
مرتضی جلالی

پ.ن: عکس از خواهری که قربانی تيزاب پاشی افراد حکمتيار شده است, يکی نيست به او بگويد که خودت به اندازه ای جنرال دوستم نشدي که از مردم حداقل معذرت بخواهی

>>>   زنده باد عبدالناصر آفرین بر چنین پدر با غیرت افرین.
اریائی

>>>   دختر طفل و پسر هم بيعقل ، مگر پدر جاهل، اين قتل ناروا است، مردم مسلمان شويد.

>>>   خوب شد.
تا دیگه کسی ادای لیلی مجنون را در نیاورد.
دهنش بوی شیر داره .اتک لیلی مجنون را میکنه.

>>>   عـیـرت با جـهـالـت زمین تا آسمان فرق دارد

>>>   خیلی خوب شد تادیگران پند بگیرن آفرین ازی پدر

>>>   پسر باید شش توته می شد ودختر دو توته تا عبرتی برای سایرین شود.
اریائی

>>>   زینده باد عبدالناصر جان ، زینده باد تمام مجاهدین اسلام ، مرگ بر بیغیرت و وطنفروش

>>>   کسانیکه مخالف این حادثه اند ازوشان میپرسم: اگر دختر شما با من فرار کند چه عکس العمل را نشان خواهید داد؟ اگر مه ره نمیکشید بخدا قسم با دختران تان عشق پاک می ورزم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است