برداشت: طالبان دولتی بدون سرحد در آمریکا (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۶/۴/۷ کد خبر: 135128 منبع: پرینت

صفحه رسمی سفارت افغانستان در امریکا، نزدیک به بیست قطعه عکس از جریان مراسم عید در این سفارت منتشر کرده که در تمام آنها حتی یک زن دیده نمی‌شود و مهمان ها هم همه از یک قوم بوده است.


سفارت افغانستان در آمریکا

سفارت افغانستان در آمریکا

سفارت افغانستان در آمریکا

سفارت افغانستان در آمریکا



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفارت افغانستان
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   چرا نمی بینید یک دخترک هست ؟

>>>   تمام شان وطن فروشان قرن 21

>>>   زن چه بکار است . کار شان را با مردها حل میکنند یعنی همجنس های خود

>>>   شادی بازها جلال آباد در امریکا فعلا سفارت را به عهده دارند. همه در نتیجه غفلت پشتونهای متعهد،تاجکهای متعهد،هزاره ها و ازبک های متعهد میباشد. مثل میگوید ((جای که ما نرویم دشمن رود)).
ببرک زی د لوی پکتیا نه

>>>   Badry
بار ها نوشته ام که اوغان اوغان است جهادی ، طالبی ، خلقی ، پرچمی و با سواد و بی سواد نداره . لطفا به برگه میرویس شریعت مداری که در مداری بازی جوره ندارند که هم طالب هستند و هم طرفدار رفیق قهرمان و رفیق طاقت تشریف برده یک قلاده پستاندر دوپای مداری باز و شادی باز را از نزدیک بشناسید .

>>>   قوم پرستی دراین کشور خیلی ها سابقه دارد واکثر وقت هم تاریخ نشان دهنده است که این وطن برای بارها ازطرف یک قوم خاص آنهم ما پشتون ها برای خارجی ها فروخته شده است این یک لکه ننگ است برای ما
محمدی ازولایت قندهار

>>>   باسلام
سایت شما دست افراطیون می چرخد مثل اینکه.من خودم تاجکم و با عکسای بالا مشکل ندارم.

>>>   سفارت افغانستان است نه از کدام کشور دیگر باید افغان ها در آن باشند کسیکه در افغانستان است افغان است پس در هر شاخه از این دولت که باشد جای دارد جای خوشی است که تجلیلی از عید در سفارت امریکا صورت گیرد .
فهیم از کارته نو کابل

>>>   با فهیم از کارته نو موافق ام..... بر متعصبین. زنده باد افغانها (تاجکها، هزاره ها، پشتون ها، ازبکها، عربها و سایر اقوام)، زنده باد افغانستان.

>>>   خودشان از یک قوم و فکولهایشان از قوم دیگر است.

>>>   یکعده محدود مردم که با پوشیدن این کالا و این لنگی بدعوت سفیر به سفارت افغانستان در امریکا رفته عکاسی گرفته اند نه فرهنگ اسلامی است ونه کلچر افغانی ما بلکه مانند بقره ودلاق که برای زنان افغان از هند وارد شده بود مندیل (لنگی) هم با پیراهن وتنبان از هند برتانوی وارد افغانستان شذه این کلچر هندوستانی وارد کشور ما شده بود و امروز انرا بنام فرهنگ اسلامی و افغانی تبدیل گردیده که یکعده مردم برای مقاصد خاص خودش از ان عوام فریبانه سود میبرند همین دستار و همین نصوار و قدیفه سر شانه و همین فتوا های جاهلانه سبب پیشرفت وترقی در کشور ما گردیده و کشور ومردم ما را در تاریکی عقب نگهداشته اند فرهنگ اسلامی از خود گذری و همپذیری و دستگیری بینوایان وطندوستی عدم خود خواهی و خدمتگذاری بخلق الله است و جلوگیری از تفرقه و نفاق و برتری از همدیگر است چرا به ان عمل نمیشود که به فرهنگ وکلچر وارد شده از خارج کشور ما توسط زمامدار وقت وارد کشور ما شده توجه بیشتر بهان صورت میگیرد و به ذهن نسل جوان ما ترزیق میگردد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است