کاریکاتور سیاسی روز سه شنبه 6 سرطان 96
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۶/۴/۶ کد خبر: 135089 منبع: پرینت




تفاوت معاش

کاریکاتور سیاسی افغانستان



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور سیاسی
کاریکاتور افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   عادلانه نيست تا سرباز ميهن پرست وطن را در يك قطار با اين آدم كشان حرفوى و مزدورران پاكستان و اعراب نشان داد.
سربازان مان به خاطر پول از وطن شان. دفاع نمى نمايند بلكه به خاطر وطن دوستى قربانى ميدهند. اين كاملا به جاه است كه مرد شان نا چيز است و توجه گردد تا سطح زندگى شان بالا رود. به آرزوى شگوفانى تمام مردم مان به خصوص نيروهاى مسلح مان.

>>>   همگی ام از خزانه دولت امریک

>>>   اینقدر که میدانید، پس چرا به صفوف داعش و بعدا به صفوف طالب نمی پیوندید؟

>>>   همین 5000 را هم پوره برایش گرگ ها نمیدهند

>>>   پایـان حکـومت اعـرا ب در اسیـا :
خواجـه نصیرالـــدین طوسی "هـموطـن فـردوسی که با دستـگاه بـغـداد دشمـن بود هــلاکـــوخـانِ مغــول را برانگیخـت تا به بغـداد لشکرکشی کند و به سلطنت خلـفـا پایان بـدهـد پس خـانِ مغـول به بغـداد تاخـت و دستـگاه پوشالـی را سرنگـون ساخــت .
از آنجا که طبق سنت مغـول ریخـتـنِ خونِ شاهـان و امیـران ممنـوع بـود ، "مستعـصـم بالله را در جـوالـی گـذاشتــنــد و بـه قـصـد مـرگ زدنـد تا بمُرد و بدینگـونـه حکـومـت پنجـصـد سالـه عباسی برا فـتــاد
( ر )

>>>   این پنج هزار را نیز هر ماه برایش نمی دهد. میگوید که معاش یک ساله ات را یکجا میدهم و همین که یکسال پوره شد و به بانک غرض گرفتن معاش مراجعه کرد، گرامپ صدا میشود و سرباز کشته میشود و مدیر بانک پول ها را گرفته میگریزد و یا این که در کدام جبهه یا کشته میشود و یا اسیر میشود و معاش پعاش گم میشود و نه درک سریاز میماند و نه معاش اش.

>>>   امریکاییها آگاهانه اقتصاد این کشور را با نابودی مواجه ساختند تا بیشترین نیروی کار انسانی با بیکاری مواجه باشد و هر جناح جنگی برای سربازگیری با هیچ مشکلی روبرو نباشد!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است