نهادهای امنیتی هلمند از وقوع حمله آگاهی داشتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۶/۴/۴ کد خبر: 135007 منبع: پرینت

ریاست امنیت ملی هلمند از حمله روز پنجشنبه 1 سرطان آگاهی داشته و موضوع را با نهادهای امنیتی شریک ساخته بود.

به نقل از طلوع، دگروال میرحمزه خدمتگار، معاون ریاست امنیت ملی هلمند می‎گوید که "مقام ولایت و ارگان‎های نظامی تا جاییکه ما معلومات داده بودیم در جریان ماجرا بوده اند؛ اما درباره این منطقه(مقابل کابل بانک) ما فکر نمی کردیم که به اینجا بیایند."

کریم اتل، رییس شورای ولایتی هلمند می‎گوید که در سال‏‎های اخیر، این سومین حمله بر نمایند‎گی کابل بانک در هلمند است. اظهارات مقام ها درباره حمله بر کابل بانک قناعت بخش نیست و موقف آخر ما این است که اگر حکومت مرکزی کسانیکه را که غفلت وظیفوی کرده اند سبکدوش نکند، ما خود اقدام خواهیم کرد.

از سویی دیگر، والی هلمند تأکید دارد که پس از روشن شدن بررسی‎ها کسانیکه در جلوگیری از این حمله کوتاهی کرده اند مجازات خواهند شد.

در حمله انتحاری روز پنجشنبه 1 سرطان، یک فرد انتحاری سوار بر موتر، مواد انفجاری اش را در برابر نمایندگی کابل بانک در شهر لشکرگاه منفجر کرد که در اثر ان 35 تن کشته و 60 تن دیگر زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هلمند
حملات انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   پشتونهاهمه کاره است: رئیس است برنامه ریز است و انتحاری هم ازخود شان است. درهر نقطه افغانستان که انتحاری میشود بعید است که نهادهای امنیتی بلند پایه از آن خبرنداشته باشد.
حقگو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است