رییس ججمعیت علما: داعش زاده اسراییل است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134973 منبع: پرینت

رییس جماعت علمای اهل سنت عراق روز جمعه در راهپیمایی باشکوه روزجهانی قدس در بغداد تاکید کرد که گروه تروریستی جنایتکار داعش، ساخت رژیم اسراییل است.

'شیخ خالد الملا' در سخنرانی خود تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای فتنه انگیزی در بین ملت های عربی و اسلامی، گروه تروریستی جنایتکار داعش را ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد که رژیم اسراییل برای اینکه ملت های مسلمان را به جان هم بیندازد تا این ملت های قضیه اصلی یعنی فلسطین و قدس شریف را فراموش کنند، اقدام به ایجاد گروه جنایتکار داعش کرد.

شیخ الملا یادآور شد که این طرح صهیونیست ها با وحدت ملت عراق در مبارزه و نابودی تروریسم با شکست مواجه شده است.
رییس جماعت علمای اهل سنت عراق گفت که روز جهانی قدس که امام خمینی (ره) به آن فراخوان داده اند، نشانه پیروزی اراده ملت های مسلمان است.
شیخ خالد الملا تاکید کرد که جمعیت باشکوهی که به مناسبت روزجهانی قدس به خیابان ها آمده اند، نشان می دهد که قضیه فلسطین و قدس شریف فراموش نشده است.
وی پیروزی های بزرگ نیروهای مسلح عراق و الحشد الشعبی بر تروریسم را مایه افتخار و سربلندی خواند و گفت که الحشد الشعبی با پیروزهای قاطعی که بر تروریسم تحقق بخشیده است، نقشه های فتنه انگیزانه را خنثی کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه با حضور گروه های مختلف مقاومت اسلامی زیرمجموعه تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی، روحانیون، سران عشایر، احزاب سیاسی، اقشار مختلف مردمی در بغداد و دیگر شهرهای عراق آغاز شد.
راهپیمایی امسال همانند سنوات گذشته نیز در خیابان فلسطین در بخش الرصافه در شرق پایتخت عراق برگزار شده است و راهپیمایان پرچم بزرگی از رژیم صهیونیستی را که بر روی خیابان در مسیر راهپیمایی نقش بسته بود، با گام های محکم خود لگد کوب کردند و سپس پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
اسراییل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است