فقط دشمن را هدف گلوله هایتان قرار دهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۴    ۱۳۹۶/۳/۳۱ کد خبر: 134852 منبع: پرینت

خطاب به سربازان و افسران مسلمان نیروهای امنیتی!

تا دیروز، در رسانه ها، در فضای مجازی، در هر انجمنی و از هر دهنی سخن از شجاعت، جانبازی و ایستادگی شما در برابر طالبان و دیگر دشمنان مردم و بدخواهان وطن شنیده می شد. تا دیروز از روی اعتمادی که به شما داشتیم، بی خیال در خانه های خویش می خوابیدیم؛ در بیرون از منزل، در محل کار، در کودکستان و در صنوف مکاتب و دانشگاه، به امید پاسبانی شما (از جان و مال و ناموس مان) می نشستیم.

تا دیروز، وقتی نامردمی یا بی عدالتی ای می دیدیم، از روی اطمینانی که به شما داشتیم، به جاده ها و خیابان ها می برآمدیم و دادخواهی می کردیم؛ چه شد که یکباره چهره عوض کردید و به فرمان مشتی بدسگال ددمنش، از مردم تان، از برادران و فرزندان تان رو گردانیدید و بجای نشانه روی به سر و صورت دشمن، به جمعی بی سلاح دادخواه شلیک کردید؟!

می دانید، بسیاری از اینهایی که بر شما فرمان می رانند، ریشه ای در این بیشه ندارند. اکثرا آمده اند تا از بساطی که برای فساد گسترده شده و از بازاری که برای چپاول چیده شده، سهمی بردارند و به محض دگرگونی اوضاع، مثل گذشته به بیرون فرار کنند. به گذشته و کارنامه های اینها نگاه کنید، اکثرشان قاتلان پدران و برادران شما هستند که اینک از اثر سوء مدیریت امثال ما، برگشته اند و یکبار دیگر بر اریکه‌ قدرت تکیه زده اند. مگر نمی بینید از همان راهکارهای دژخیمانه و از همان شیوه های ظالمانه‌ دیروزی استفاده می کنند. گویی حفیظ الله امین با دار و دسته‌ خون آشام اش زنده شده است.

سربازان دلیر، افسران مسلمان! به این ندای آسمانی رسول اکرم «ص» توجه کنید؛ لا طاعة لمخلوق، فی معصیة الخالق؛ ترجمه: فرمان بنده را که همانا نافرمانی از خدا باشد، اطاعت نکنید. به مردم تان بر گردیدید، محبوبیتی را که نزد مردم داشتید، بازیابید؛ فقط دشمن را هدف گلوله هایتان قرار دهید.

محی الدین مهدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیروهای امنیتی
معترضان
نظرات بینندگان:

>>>   Akbar Nawabi
محمد اشرف غنی گفته که در مورد حمله شبانه به معترضان کابل تحقیق شود.
مگر تحقیق در این باره مشکل است؟ معترضان به وسیله ای سربازان دولتی کشته شده اند و جناب شما هم در رأس این دولت قرار دارید.
اکنون، برای مردم افغانستان مواردی از این قبیل خیلی مسخره و بی معنی شده است:
در مورد مسئله تحقیق شود؛
کمیسیون حقیقت یاب تشکیل شود؛
عاملان آن به پنجه ای قانون سپرده شود؛
حکومت به مردم تعهد سپرده؛
و ............
اینها مواردی اند که نبودشان "به" از وجودشان است.
به این می گویند "بحران اعتماد". وقتی مردم باور و اعتماد شان را نسبت به مسوولان حکومت و دولت خود از دست دادند، آن دولت عملن شکست خورده و راه به جایی نخواهد برد.

>>>   ﺩﻩ ﺳﺮﻙ ﺩاﺭاﻟﻤﺎﻥ ﻛﺎﺑﻞ ﺑﻴﺎ ﻳﻜﺒﺎﺭ ﺑﺒﻴﻦ ﭘﻴﺶ اﺯ 200 ﺳﺮﺑﺎﺯ اﺭﺩﻭ ﺩﺭ ﭘﻴﺶ ﺧﺎﻧﻪ ﺭاﻛﺘﻴﺎﺭ اﻳﺴﺘﺎﺩﻩ اﺳﺖ

>>>   Salam
بلى، غنى يك شوونيست خشن ، پشتون تبار است ، هم همتبار خود را در گند فروبرده است و هم كل جامعه را . بايد اين آدم ديوانه را توقف داد. هيتلر را نا وقت از ميان برداشتند و بودن او پنجاه مليون انسان را نابود كرد.
اگر كل هزاره ها ، تاجيك ها و ازبيك ها و در كل تمام غير پشتون ها را بتواند نابود كند و در حد صلاحيتش باشد دريغ نخواهد كرد. اين هيتلر كوچك را دست كم نگيريد . او بى گمان مردم را به گلوله مى بندد و حظ مى برد.،

>>>   این خیمه تحصن از دشمن هم بدتربود که همه افراد مسلح را درخود جا داده بود درجستجوی فرصت بودند تا مانند سال 1385 کابل را چورکنند

>>>   تحصن کردن با سلاح باید عطف توجه تان قرارگیرد جناب مهدی
هرجای که خیمه برپاه کردن پولیس امنیت شان گرفت ضرورت چه بود ؟ که با خود سلاح ناریه وجاریه به خیمه بیاورند.

>>>   اغاى مهدى!! أين تعصب كه خودت در مضمون به ربط ات نشان داديى أصلا" با ايت شريف كه ذكر كرده ايى مناسبت ندارد !! تعصب و قران با هم تطابق ندارد! جون خودت إنسان متعصب هستى إز قران دور مانديى!! خداوند هدايت كند!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است