امنیت ملی از گروه ملا رسول حمایت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۳۹۶/۳/۳۰ کد خبر: 134812 منبع: پرینت

این واضح است که امنیت ملی گروه ملا رسول را حمایت مالی می‌ کند. ملامنان نیازی سال گذشته مدتی را در وزیر اکبرخان مهمان بود. افراد ملا رسول هر از گاهی برای چانه‌ زنی و گرفتن پول به کابل می‌ آیند. از گروه ملا رسول به عنوان نیروی پیش‌ مرگ در جنگ علیه گروه ملا هیبت‌ الله استفاده می‌ شود.

اکنون دروازه‌ های شهر لشکرگاه توسط افراد ملا رسول پاسبانی می‌ شوند. این گروه تنها در ولایت های هرات، فراه و هلمند با پول‌ های اپراتیفی امنیت ملی و شورای امنیت جان گرفت. عناصر ملا رسول در ولایت های شمال از جمله فاریاب، قندوز و بدخشان توسط گروه ملا هیبت‌ الله سرسختانه سرکوب و نابود شدند.

به بد و خوب این اقدام امنیت ملی کاری ندارم اما اگر حکومت عزم قاطعانه در سرکوب تروریست‌ ها داشته باشد، بجای تقویت گروه ملا رسول، به نان و آب و تجهیزات نیروهای امنیتی توجه کند.

اینکه نیوریورک تایمز با آن همه هوشیاری و ظرافت، تازه به این خبر کهنه پی برده و امروز آن را نشر کرده، چندان جای تعجب نیست. گروه ملا هیبت‌ الله، جنگجویان ملا رسول را «اربکی‌ های دولتی» نامیده اند.

مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملا رسول
ملاهیبت الله
نظرات بینندگان:

>>>   این یک موفقیت است که دشمن توسط هم قماشی خودش کوبیده شود
و ما ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍انرا تایید میکنیم .
م. زمین بوس کابل

>>>   مار بچه را در آستین مار پروراندن بهترین راه هلاکت دشمن است .اگر چنین
باشد که الهی باشد .
سلطانی کابل

>>>   شنیده حاکی از ان است که رئیس مجلس سنا با کمک مالی و نظامی در حال تقویت کردن گروهک تروریستی داعش است. قابل یاد اوری است که هلیکوپتر های نظامی اشغالگران در حال تقویت داعش و انتقال انان با هواپیما به دیگر مناطق هستند .
حبیب الله یوسف زی

>>>   Najib Salam
به مرگ هيچ عسكر و افسرداجير اين حكومت ديگر نبايد اشك ريخت ، اينها به رخ مردم به امر حاكمان قاتل شليك مى كنند و به قتل مى رسانند. به مرگ اينها حتا به دست طالب و داعش هم نگرييد حتا اگر عضو فاميل تان هم باشد!

>>>   Soraya Baha
حنیف اتمر خطرناکترین جانی و برنامه ساز دسیسه ها و ترورهای سازمان یافته دولتی است، وی با هویت تباری وکذشتۀ ننگین خادیستی و جاسوسی توانسته دست های شیطان را هم از پشت ببندد. اتمربا این استعداد از سوی نجیب جلاد در خاد برای شکنجه و دسیسه و کشتار مهین پرستان گماشته شد و از سوی دستگاه جاسوسی KGB به یک جاسوس حرفه یی مبدل گردید و با سقوط کمونیسم وی با همان زرنگی و ویژه گی های یک جاسوس پروفشنل، توانست وارد دستکاه جاسوسی MI6 انگلستان شود .
اتمر این بار با پخته گی بیشتر تاریخ جنایات حزب دمومراتیک خلق را از برنامه درسی معارف حذف کرد، در واقع نسل نو را شستشوی مغزی کرد تا تاریخ جنایات حزب وی را ندانند. مگر می شود از میان برگ های تاریخ ۳۰ سال ُگم و ناپدید شود؟
غنی مالیخولیا آدم هوشیارو زرنگ نیست، تنها می تواند یک پشتونیست غلزایی با تمایلات فاشیستی باشد، اما مغز متفر وی حنیف اتمر است که اکنون با گلبدین این جاسوس ISI پاکستان یک مثلث شیطانی را ساخته اند برای برنامه های فاشیستی، جنوساید و ترورهای سازمان یافته دولتی که می توان گفت این دولت نامشروع ترکیبی از جواسیس کشور های بیگانه اند برای کشتار مهین پرستان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است