تغییر برای نسل آینده از این مقطع زمانی باید آغاز شود
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۵    ۱۳۹۶/۳/۲۹ کد خبر: 134781 منبع: پرینت

هیچگاه مشکلات از بنیاد حل نشده است و همیشه مبتنی بر نظریه توطئه کار شده است که دشمن در کمین ما نشسته است!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،رامش نوری، عضو رهبری جنبش رستاخیز تغییر می گوید: از ولایات ناامن بدخشان، تخار و هلمند تماس ها آمده است و بخاطر برپایی تظاهرات تشکر کرده اند چرا که در ده روزی که خیمه ها پابرجا است چون مدیریت جنگ پروژه ای است، جنگ خاموش است.

نوری می گوید: برکناری غنی و عبدالله مبتنی بر عقلانیت است.آمدن به جاده ها، بخاطر فرمانده گارنیزون و قوماندان امنیه نبود. بلکه ایجاد تغییرات هم در ساختار و هم در کارگزار بوده است.

عضو رهبری جنبش رستاخیز، درخصوص تداوم یافتن اعتراضات بیان می کند: اتفاقی که در روزهای گذشته شکل گرفته است از مشکلات تلنبار شده از انتخابات تقلبی تا امروز است. همیشه مصلحت پیروز و عقلانیت مبتنی بر قانون در نظر گرفته نشد.

وی افزود: هنوز هم باب گفتگو را باز گذاشته ایم. خواهان تغییر برای خود نیستیم؛ تغییرات را برای نظام ، مردم و نسل آینده می خواهیم و حرکت برای ایجاد این تغییرات باید از این مقطع زمانی آغاز شود. برای یک بار هم که شده است ، صادقانه باید تغییرات در ساختار و هم در کارگزار بیاید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
تغییر
نظرات بینندگان:

>>>   بلی اینها به سیستم فرسوده چور و دزدی میکند و حالا میخواهند که برای نسل ایند یک سیستم عصری و پیشرفته غارتګریی را بیاموزانند به تمام هموطنان شرف باید ګفت که اولاد های خود را از این دزدان و ولګرد ها و لوپن دور نګهدارید و نګذارید که این کولی ها و لوپنها از احساسات ایشان استفاده نموده و در اینده به قمار وسګبازی سوق نمایند اینها به جز یک مشت چتلی چیزی دیګری نیستند.

>>>   Bijan Abdullah
مردم ما با رژيم غني عبدالله مشكل زبان دارند. هرچند عبدالله و اشرف هر دو بسيار واضح گپ ميزنند. غني ميگويد: " او گوسفند هاي احمق شما چرا اين قدر نفهم هستيد. يا شما را ميكشيم يا اينكه از كشور تان برويد."
مردم ما اينگونه ميفهمند: " ما همه افغان هستيم و بايد وحدت ملي را حفظ كنيم. خارجي ها بين ما تفرقه مي اندازد."


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است