مشروبات الکلی عید فطر در کابل ضبط شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۶/۳/۲۹ کد خبر: 134763 منبع: پرینت

چهار هزار لیتر مشروبات الکلی قبل از ورود به بازارهای کابل کشف و ضبط شد.

پاسوال عبدالخليل بختيار، معين مبارزه عليه مواد مخدر وزارت امور داخله می گوید این مشروبات الكلي در دروازه پلچرخي كابل کشف و ضبط شده است و در پیوند با این موضوع 4 تن به شمول یک فرد پاکستانی بازداشت شده است.

به گفته وی این مشروبات الکلی در بشکه های بزرگ 16 لیتری توسط قاچاقچیان براي فروش در ايام عيد سعید فطر به كابل انتقال داده می شد كه توسط نيروهاي معينيت مبازه علیه مواد مخدر كشف و ضبط گردید.

گفتنی است که در سه روز نخست سال نو دست کم 29 تن در اثر نوشیدن مشروبات الکلی در کابل جان باختند و دهها تن دیگر پس از درمان در شفاخانه ها مرخص شدند.

پیش از این نیز بدلیل نبود مشروبات استاندارد در بازار برخی از دکانداران الکل سفید را تبدیل به شراب نموده به مشتریان خود عرضه کرده بودند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مشروبات الکلی
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   این حکومت تاثیرات خود را بالای جوانان چقدر نموده است این کار غرب است که جوانان ما را مشروب خوار تربیه کند

>>>   تو غره بدان مشو که می می نخوری
صد لقمه خوری که می غلام است انرا
در اصل انها امده اند که بازار فساد وفحشا وبی دینی را درینجا ترویج نمایند وهمه روزه ملیونها تن الکحول توسط الکوزی وتجار بزرگ در کشور وارد وتوزیع میگردداکثر دسترخوانهای تکنوکرات ها وخارجی ها با این نوشابه ها مزین میگردد این کشف وضبط ها نمایشی میباشدویا کدام صاحب منصب نا اگاه این گونه عمل را انجام میدهد که بعدا مجازات میشود در روزگاری که ملت عزیز نان ندارند و۹۵ درصد انها زیر خط فقربسر میبرند برای اشغال گران ومستعمرین لازیم است تا این میزان فقر وبیچارگی را کم نمایند ومراکز تولیدی وصنعتی بسازند ودر فکر شکم گرسنه ای انسانهای این سرزمین باشند بالعکس انها ومزدوران بی دین شان چون الکوزی در وطن عزیز مافساد وفحشا تولید وتورید مینمایندودر کانتی نر های پیپسی وکوکا کولا این مواد زهر اگین را می اورند خوب از شتر پرسیدند گردنت چرا کج است ؟ جواب داد کجایم راست است که گردنم باشد!نا بسامانی ها ومشکلات ملت ما به اندازه ای زیاد است که بحث نمودن بالای همچو موضوعات عبثی بیش نیست خداوند به داداین ملت به خون غنوده ومستمند برسد
حبیب گلزار

>>>   برادر جان !
چند کانتینر تیشو پیپر و یا چای که به بازار کابل توسط عبد الرحمن الکوری
وارد میشود یک روپوش است اصلآ کار این مافیا سگرت و قاچاق مشروبات
الکلی است . سگرت هم با مارک های تقلبی از برند های مشهور که طبق قانون
بین المللی ممنوع است و در مابین چند هم از مارک های دیگر .
اشرف غنی بصورت خال خال حامی مافیا و قاچاف کاران کلان است
گل نبی ننگرهار

>>>   این را چه میکنی همین دکانهای که در مقابل بنایی واقع کنار سرک پلچرخی موقیعت دارد هر قسم که الکول بخواهی دارند وبه فروش میرسانند چرا مانع اینها نمی شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است