عکس های یادگاری یا صف آرایی در برابر ملت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۸    ۱۳۹۶/۳/۲۹ کد خبر: 134752 منبع: پرینت

عکس های یادگاری یا صف آرایی در برابر ملت؟
با فشار های که از جانب مردم وارد شد، آقایان غنی، اتمر و استانکزی دست پاچه شده و تاکتیک های مختلفی را به آزمایش گرفتند تا مگر شاید از قدرت این فشارها کاسته شود، از پخش اعلامیه های تهدید آمیز تا راه اندازی جنگ های روانی، از ملاقات با وکلای شورای ملی تا دعوت وکلای گذر و نواحی، از گذاشتن میل تفنگ بر شانه های شورای نا به کار علما تا خرید شماری از راننده های تاکسی های شهری، از دستور به یک تسلیمی از خود راضی تا برپایی همایش های دروغین مردمی و در نهایت، از ملاقات با آمران حوزه های شهری تا بیانیه های تلویزیونی هیچ نتیجه ای بدست نیاوردند.

آقایان واجب الااحترام غیر مسوول خودشان را به هر آب و آتشی زدند تا نشان دهند که هیچگاه خواست های برحق مردم را نمی پذیرند، آقایان واجب الااحترام غیر مسوول با لجاجت و ایستادگی در برابر ملت، ثابت ساختند که خون کودکان، جوانان، میانسالان و بزرگسالان کشور هیچ ارزشی به آنها ندارد و هیچ تعهدی هم در برابر کشور ندارند، پس در نتیجه، مردم باید خیلی هوشیارانه و یکدست عمل کنند، زیرا تا پیروزی تنها اندکی باقی است.

مرتضی جلالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رستاخیز
ملت
نظرات بینندگان:

>>>   هی که به آسیاب دشمن آب میریزانی

>>>   آقای جلالی وجدان نارام ات را آرام ساز فتنه وجنگ اندازی از وجود. ات دور ساز ،انسانهای مانند تو بغیر از شرارت وکینه دوزی در مقابلاقوام دیگر وظیفه انسانی وایمانی خود را فراموش کرده اند .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است