باید سكوت را و ديوار استبداد را بشكنيم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۶/۳/۲۹ کد خبر: 134750 منبع: پرینت

ما نيازمنديم كه سكوت را، شرم را، خيانت را نابود و ديوار استبداد را بشكنيم.
رستاخيز تغيير به همين منظور به خيابان امده است و اين مبارزه كماكان ادامه دَارد. هر جريان و مبارزه سياسي، افت ها، سختي ها و خوشبختي ها را دَارد، مهم اين است كه عناصر مبارز و صف شكن رستاخيز در ميانه اين همه صبور و شكيبا باشند و فرصت مهم و آرزنده را از دست ندهند!

هرچند من باور دارم كه رستاخيز تغيير استوار و به پيش است و تا به حال در دام هيچ توطئه و ترفند مكارانه در نيافتاده است. اميد واريم، راه پيشرو و زمينه موجود، همچنان با تدبير به پيش برود. مهم اين است كه انقلاب زخم بخورد و خون همراه با پيام داشته باشد.

رستاخيز تغيير در دفاع از خون مردم بلند شد و خود همچنان خون داد و اين خون هاي پاك، پيام جز رستاخيز تغيير عليه بيداد و زيردستي نداشت. من از شهداي رستاخيز تغيير در آغاز اعتراض مي شنيدم كه براي شهادت و دادخواهي و تغيير به رزم گاه امده ايم! سالم ايزديار شهيد! ويس الدين شهيد با لبخند مي گفتند كه بايد اين بار حساب را يك طرفه كنيم! همان شد در واقع با تاريخ محاسبه شد و خون پاك شان در زمين دادخواهي و عدالت طلبي ريخت!

در روز اعتراض براي تغيير! لإله ها مان رفتند و خون و راه شان را به ما أمانت گذاشتند. امانتي كه دوش إنسان، ازادي و تاريخ را سبز خواهد كرد و پاسداشت آن سربلندي ما است. به همين منظور بايد در سنگر ماند و در خط ارمان عدالت طلبي مرد و جان داد! جان سپردن شكوه ناك، تابناك و درخشاني كه رستاخيز تغيير همان درخت مهربان و عدالت را آبباري كند و راه را در اختيار مردم به خاطر زوال استبداد و تماميت خواهي قرار دهد!

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استبداد
سکوت
نظرات بینندگان:

>>>   أين قدر شعار تكرارى ندهيد!! مردم حالا اصليت شما را خوب درك كردند!! نه در كلامت صداقت أست و نه متانت!! يك جند نَفَر سودجو و أضافه خواه متعصب كرد خود جمع شدند و خواب هاى كه إز ايديالوجى هاى رنكارنك فرسوده رنك كرفته مى خواهد كه زندكى مردم را نارام و خود سودش را ببرند!!
شماها كه به زور B52 به أين جا رسيديد نابود كردن شما هم با همين B52 كار دشوارى نخواهد بود!! و يا باز مى خواهيد كه دوباره به كولاب مهاجر شويد!! انتخاب با شماست!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است