حکمتیار: اجازه نمی دهم نظام را تغییر دهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۶/۳/۲۸ کد خبر: 134705 منبع: پرینت

کسانیکه امروز، شعار رستاخیز تغییر سر می‌دهند، پیشتر شعار انقلاب سر می‌دانند که سرانجام نتیجهی کارشان منجر به اشغال افغانستان توسط شوروی شد.

به نقل از یک، گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی در دیدار با اعضای نهاد اجتماعی پیشرفت ملی روز شنبه 27 جوزا 96، در واکنش به شعارهای جنبش رستاخیز گفته است که او در پیوند به قضایای مهم کشور بی اعتنایی و سکوت اختیار نمی‌کند و به هیچ کس اجازه نخواهد داد تا این نظام را تغییر دهد.

گلبدین حکمتیار گفته است که تغییر نظام کنونی نباید منجر به خون ریزی شود.بسیاری از حزب‌ها به خاطر هدف‌های شخصی‌شان شعارهای قومی سر می‌دهند، در حالیکه این حزب‌ها نمایند‌ه قوم نمی توانند باشند.

به باور حکمتیار هیچ حزبی از تاجیک‌ها و ازبک‌ها نمی تواند نمایندگی کند و شعارهای قومی در کشور، فتنه به بار می آورد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رستاخیز تغییر
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   ... و کسانی که در سابق شعار جهاد را سرمیدادند، باعث اشغال افغانستان توسظ طالبان شدند و خود شان به پاکستان فرار کردند.

>>>   گلو رهبر و الگوی ترور است
رقیق حزب خلق و قوم زور است
به مخلوق خدا بیرحم و قهار
بپاکستان و آی اس ای مزدور است

>>>   حکمتیار صاحب می خواهد با پاکستان کنفدراسیون تشکیل دهد

>>>   ازرده نشوید ومایوس نگردید !
اقای حکمتیار ازین بلند پروازی ها وپر گوی ها بسیار دارند یک زمانی شعار میداد تا یک گلیم جمع در کابل باشد سلاح به زمین نمیگذارم دیری نگذشت که باهمان گلیم جمع ها به قول خودش شورای هم اهنگی ترتیب داد وبالای کابل حمله کرد ونامراد وناکام شد وباز در برابر طالب در معهد مقاومتش چها ر اسیاب اظهار مقابله کرد که به زودی میدان را به انها واگذار وفرار را بر قرار تر جیح داد وامد در پهلوی ربانی ومسعود استاد واز برکت سم اسپ حکمتیار ربانی وحکومتش هم سقوط نمود رفت به ایران وبه انها وعده های هنگفت وبیشمار داد واز انجا نیز به قول خودش فرار کرد در حالیکه فرار از میدان هوای یک کشوریزرگ مانند ایران هیچ امکان ندارد ودوباره پناه برد به دامان ارباب کهن ای اس ای واز انجا دوباره با طالب یکجا وعلیه مداخله ای خارجی ها نعره سرداد ومیگفت امت رسول الله نباشد تا یک خارجی در افغانستان است سلاح به زمین گذاردو... حال که در حکومت خارجی ها وبا بدرقه ای هلیکوبتر های انها وارد کابل شده ووظیفه ای پاسداری از حکومت عین وغین را اجاره گرفته است معلوم نیست چه خواهد شد اوکه مانند اتمر با چند سازمان استخباراتی خارجی تعلق دارد در اخیر به نفع چه کسی کنار می اید معلوم نیست !همین قدر میتوان گفت که او اخرین میخ بر تابوت حکومت اتمر خواهد بود
لالی از ننگرهار

>>>   برو گل بیدین نوکر تو چه هیچ غلط نمیتوانی در مقابل خواست 30 میلیون انسان. اگر دلت به جنگ است بیا باز میبینی

>>>   Saeedi
آنها دور از کرامت انسانی شان همانند سگ زرد برادر شعال هستند

>>>   با عرض سلام بنده یکی از عضو کوچک جنبش رستاخیزی تغییر به گلبدین قرون وسطایی قتل مردم کابل می‌گویم آموزش به بی شعور ها همان‌قدر بی ثمر است که بخواهیم با صابون ذغال را سفید کنیم. تمام بی شعور ها همین قسم اند وقتی که بهشان بگویی بی شعور از آدم بد شأن می‌آید .

>>>   حکمتیار باید هر چه سریع تر به کار های خود ادامه دهد و بخاطر ارامی مردم. و شګوفایی افغانستان همرایی حکومت شب وروز. کارنماید و این جنبش دزدان حرفوی را که بنام رستاخیز برامده و در عقب ایشان صرف چند دزد است. باید محو کند و حکومت این مسوولیت را در مقابل مردم افغانستان دارد. کابل را از وجود این دزدان در امان نګهدارد.

>>>   حکمتیار بخاطر اجازه برانداختن نظام نمیته که این نظام به دول بادرش ای اس ای میرقصد

>>>   عجب اندر عجب
چادر های معترضین در جاده های شهرکابل برای حکومت دیگر قابل قبول نیست . اما دیوار های سمنتی و کانتینری حکومت برای شهروندان قابل قبول شده است !!!
حمیدالله بخشی

>>>   راست میگوید جناب حکمتیار صاحب بشت سر این مردم های که در طول ۱۴ سال جز دزدی وغذب زمین های دولتی وشخصی قاچاق ومواد مغدر وغیره هیچ کاری نکردن وحال امید از مردم هم دارند هیچ تاجک .هزاره بشت این قوم نیست ونخواهد بود در همین مدت که تحصن هم کردن دیگر اقوام به نظر نمیرسید جز چند روزه خور وچرسی که شاهد کارته بروان بودم که از طرف شب چی میکردن این به مردم واضیع معلوم است خیال میکنند که مردم به حرف های شان بازی میخورد

>>>   دقیقا" احزاب قابل قبول ملت است که تنها از یک قوم یا نژاد نباشد، و ملی باشد. کسانیکه میگویند حزب شان از قوم مشخص است پس نمی تواند فراه گیر باشد.

>>>   از بخران ان جناب سکرتریت کرینکار یاغی امیر جهادی شدید کابلی

>>>   حزب شما چه؟ می تواند از قوم خاص نمایندگی کند؟

>>>   این آقا خودش یک تسلیمی است که پول خوراک خودش، زنش، و محافظینش را سفارت امریکا و بودجه بیت المال میدهد. او در موقفی نیست که اجازه بدهد یا ندهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است