حکمتیار و شوخی های بی مزه ی او
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۶/۳/۲۸ کد خبر: 134692 منبع: پرینت

حکمتیار و شوخی های بی مزه ی او،
کمتر کسی را پیدا می کنید که با شوخی های بچه گانه ی رهبر حزب اسلامی بلدیت نداشته باشد، پس پیشنهاد می کنم، او را جدی نگیرید!
خوب به یاددارم که ایشان پیش از تسلیم شدن به حکومتی که بارها مزدور و دست نشانده ی امریکایی هاش خوانده بود، شوخی های ازاین قبیل داشت، ولی هیچگاه از جانب مردم افغانستان جدی گرفته نشد تا اینکه به همان دست نشانده ها سر تسلیم خم کرد.
آخر کی میخواهد بفهمد که با دامن زدن بحث های قومی و زبانی، راه بجای نمی برد.
بهرحال، پس از آنکه صحبت های واهی وی در مورد واژه های فارسی و تقسیمات این زبان پر گوینده به دوبخش فارسی و دری، سوژه ی کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان ادبی شد، من اگر جای او بودم از شرم می مردم، ولی حناب شان انگار میخواهد از درختان زیر پاش باغ بسازد و زیر سایه ی آن بنشیند.
حقیقتن مطرح کردن بحث های قومی و زبانی به هیچ دردی نمیخورند، به باور این قلم، آقای حکمتیار بجای اینکه بدنبال رهبر تاجیک ها باشد و بحث های قومی و زبانی را مطرح کند، کمی اگر به فکر آبروی برباد رفته ی خودش باشد یا حداقل اگر از خانواده های که بواسطه راکت کورکورانه وی، عزیز ترین ها و دلبند هاشان را از دست داده اند، پوزش بطلبد، شک ندارم زیان نمی کند.
مرتضی جلالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   این مردک به قول معرف پوست پشک پوشیده و از هیچ گفتار و کردار خود خجالت نمی کشد و پر روی را از حد گذارنده‌.

>>>   تا به ګی به این لاولهب تان ادامه خواهید داد شما را هم مردم میشناسد و حکمتیارا هم اګر مجاهد امد به تبل او رقص کردید اګر طالب امد به سرنی انها رقص یک پایه نمودید امریکا امد برق اسا تجارت ناموس تان را شروع نمودید و دیمکراسی ګفته در هر کوچه بی ادبی معاف مرده ګاو خانه ساختید. لطف نماید مانند ماش نباشید و نام ننګ و ناموس مردم افغانستان را همرایی خود خراب نکننید

>>>   Rahimi
باوجوداینکه که درردیف آخرینهای جهان قرار
داریم بازهم به افغان بودن افتخارمی کنیم.
این چه افتخاری خواهدبود؟

>>>   راست میگویی برادر عزیز اقای گل بی دین داکتلیار در زیز سایه درخت بی غیرتی دم راست میکند تا به یک انسان اهلی بدل شود بسیار وقت کار است

>>>   راستی هم باید این ادمک نما را ما مطرح نسازیم و اهلیت و شخصیت این پاپی پاکستان برای همه معلوم و اشکار است

>>>   صوفی کرنکار هم بخاطر همین شوخی هایش او را دوست داشت
بدخش

>>>   جلالی صاحب گل گفتی در شگفتی ، آن
گفته های حکمتیار صاحب در جوانی ها بوده حال وقت پت شدنش پشت بته است در جوانی ها بسیار بی عقلی ها کرده از کرن کار پرسان کن.

>>>   به جواب فرمیشات شما نویسنده عزیز : انتقادات و پیشنهادات شما به گفته مردم عوام پیش کله خر سوره یاسین خواندن است شما برای فعلا قاعده بغدادی را به حکمتیار پیشنهاد کنید تا با زیرزیر بخواند بعد شش کلمه را و بعد فرایض وضو و غسل حنابت را یاد بگیرد چراکه حکمتیار صاحب مشکلات دینی زیادی از ایام جوانی تا فعلا دارد اگر توبه نکشد نزد ملاعمر لوند امر الشیاطن درجهنم جوابگو میباشد شاید چندین هزار دوره و یا به گفته خودش قمچین شلاق و یا کیبل قرضدار اسلام باشد حق العبد را بجایش بمان که تا دایم عمر چوب سوخت دوزخ است .

>>>   حکمتیارآبروی اسلام و جهاد راباتسلیم شدنش به خاک یکسان کرد دیگر هیچ کشورهای مخالف دین اسلام دین اسلام را یک دین قوی ونیرومندنخواهد دانست چون مجاهدینش به راباتسلیم شده وامان میخواهند آنهم بعد یک عمر جنگ و کشتاربیگناه هان که بخاطراسلام قربانی شده، اند.چی جهاد بیفایده موفتی که در افغانستان میلیونها قربانی. معلول ومعیوب وآواره به دنبال داشت

>>>   آقای مرتضی جلالی از سخنان ات آنطور پیدا است که خودت یک انسان شر انداز ومخرب و وابسته به سازمانهای جاسوسی خارجی هستی ،با این سخنان بیهوده و بی معنا ات که هیچ دردی را دوا نمیکند چرا شایه پردازی میکنی مگر در اقوام شما که سر تسلیمی وغلامی را پایین کرده کم است به لست آنها بپرداز وپولهای را که از این راه بدست میاورید ، آیا جواب آنرا در بارگاه ربالعزت دارید ،به یقین کامل جواب نی است ، پس صمیمانه ودوستانه از آن برادران مسلمان وافغان خود که میخواهند به ذم خود دیگران تمسغر. استهزا نماید اولآ کمی تعمق نمایند. در سخنان بیهوده و بی معنا خویش وبعدآ اظهار نظر ادبی و انتقاد انسانی نمایند ،وجدان انسانی محک قانون ادب واخلاق به انسانهای با اخلاق اند .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است