انفجار در خانه قوماندان پولیس پکتیکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۶/۳/۲۵ کد خبر: 134584 منبع: پرینت

در نتیجه یک انفجار قوی در خانه یک قوماندان پولیس محلی در ولسوالی جانی خیل ولایت پکتیکا 4 کودک کشته شدند و 7 تن دیگر زخم برداشتند.

محمد برات، قوماندان امنیه ولسوالی جانی خیل روز چهارشنبه 24 جوزا به رسانه ها گفته است که در درگیری شدید میان نیروهای پولیس محلی و شورشیان طالب در این منطقه به وقوع پیوست که در نتیجه آن دستکم دو شورشی طالب کشته شدند.

وی افزوده است که بعد از پایان درگیری نیروهای پولیس محلی دو موتر سایکل که از طالبان بجا مانده بود را به خانه قوماندان عبدالشکور انتقال داده و احتمال می رود که مواد منفجره در همین موترسایکل ها جا سازی شده باشد.

کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
پکتیکا
نظرات بینندگان:

>>>   پس مانده نباشند نیروهای پولیس حداقل دو اراده موتر سایکل را دستگیر نمودنندهههههههههههه

>>>   Saboor Raheel
پشتونی که مغزشویی می شود و خود را می کفاند، قابل ترحم است. نفرت ما از پشتونهای ارگ است که کارشان استفاده از این "برادران" نادان شان است برای تداوم قدرت.
تروریزم با مذاکره و صلح جور نمی آیند. راه پایان دادن به غایلۀ طالب و داعش تنها و تنها از میدان جنگ می گذارد. چرا که در قاموس طالب و تروریزم چیزی به نام صلح وجود ندارد. اما جنگ علیه طالب و داعش از ارگ رهبری می شود و ارگ نمی خواهد طالب و تروریزم پایان بیابد. چرا که قربانی جنگ طالب یا مردم عادی اند، یا سران مخالف و اپوزیسون دولت که بیشرینه به اقوام غیر پشتون منسوب اند. اینست که ارگ خواهان تداوم این وضع است. و چه بسا که اکثریت ترورهای شخصیت های سیاسی مخالف دولت از سوی ارگ و حلقات استخبااراتی ارگ صورت گرفته است و به نام طالب تمامش کرده اند.

در چنین وضعیتی که اظهر من الشمس است، کسانی که به فکر کنار آمدن با این دولت (دولت با هرادو شاخش) اند و نه به فکر پایان دادن به آن، یا عقل ندارند یا وجدان و غیرت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است