عبدالله: دیگر تاخیر و غیبت در شورا پذیرفتنی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۶/۳/۲۲ کد خبر: 134407 منبع: پرینت

بعد از این هیچ تعلل در تاخیر و یا عدم حضور افراد و اشخاص در شورا پذیرفتنی نیست.

داکتر عبدالله امروز دوشنبه ۲۲ جوزا 96، در جلسه شورای وزیران با بیان اینکه هیچکس حق تیراندازی بر معترضان را ندارد گفته است که خواست‌های متعرضان پذیرفته می‌شود و از آن‌ها خواست تا خیمه های تحصن‌شان که مشکلات زیادی ترافیکی را برای شهروندان کشور ببارآورده‎اند، بردارند.

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی درخصوص تعلیق وظیفه فرماندهان امنیه و گارنیزیون کابل گفته است که تصمیم نهایی بعد از تحقق دادستانی کل گرفته خواهد شد.

رییس اجرایی کشور در جلسۀ شورای وزیران هم‌چنان گفت که رهبری حکومت وحدت ملی نتوانسته خواست‌های مردم را در عرصه تامین امنیت برآورده‌کند و دولت در این امر به صورت کل کوتاه آمده‌است.

وی در عین حال از وزیرانی که در جلسه شورای وزیران اشتراک نمی‌کنند، سخت انتقاد کرد و گفته است که بعد از این هیچ تعلل در تاخیر و یا عدم حضور افراد و اشخاص در شورا پذیرفتنی نیست و ازاین پس با وزیرانی که درکابل حضور دارند و در جلسه شرکت نمی‌کنند، برخورد متفاوتی می شود و وزیران وزارتخانه های دفاع و داخله نیز با توجه به مشکلات امنیتی که بوجود می آید، از این قاعده مستثنی نیستند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس اجرایی
شورای وزیران
نظرات بینندگان:

>>>   ازکلوخ آتش پرید- جمعیت پند بګیرد وبه حکومت مانند عبدالله بازو دهد

>>>   Salam
عبدالله قابل اعتماد نيست ، او تلاش دارد يكبار ديگر اين حكومت را از سقوط نجات دهد و باتفنن از جديت در مقابل غنى صحبت دارد، عبدالله به راى مردم حرمت نگذاشت ، حاكميت شوونيستى را قانونيت بخشيد، در پاى فرمان شرم آور هويت زدايى تاجيكان مهر تائيد گذاشت ، او اكنون بدون غنى هيچ است و مى كوشد تا اين حكومت جان كيرى را نجات دهد.
جوانان بايد بدانند كه عبدالله خود بخشى از پروبلم است و از بن تا امروز وظيفه اش مهار قدرت و اعتراض مردم بوده است ، اجازه ندهيد بار ديگر چنين كند.
غنى و عبدالله هردو مردم سالارى را مسخره كردند و مسوؤل تباهى مردم اند ، هردو بايد بروند. عبدالله يك فردعياش، تنبل و مزدور منش است و در اين هفده سال بار ها و بار ها مردم را فريب داده است . ديگر به اين فرد تعهد شكن مجال ندهيد تا آرمان هاى يك نسل عدالتخواه را دوباره پشت پا بزند . به گفته قهرمان مردم ، مسعود شهيد آزموده را آزمودن خطاست .

>>>   Zahir Ariaie
داكترصاحب عبدالله گفته چهره سوم خود را وارد بازى ميكند، اين چهره به دنبال ضعف چهره هاى اول و دوم ايشان به كار گرفته ميشود. واقعيت ان است كه موتر بدون گير يك و دو نمى تواند به گير سوم برود و اگر چنين هم شود در اغاز ان تكان هاى كلان خواهد داشت تا سرعت انجين با گير مورد نظر در يك سطح قرار گيرد. داكتر عبدالله كه ما شناختيم نه اماده ان تكانه هاست ، نه از مردمى كه اين شرايط را اماده ساخته اند حمايت خواهد كرد. بهتر ان است كه مردم خود به جراحى و ترميم اين خود رو كهنه و انجين اسيب ديده بنام دولت وحدت ملى كه ما از همان اغاز انرا " وحدت مولى" ناميده ايم و اكنون وحشت ملى است ادامه دهند ويا ان را از خط استفاده بيرون اندازند!

>>>   Hashimpour
بدون شک، این ها حربه ای برای خاموش کردن مردم

>>>   ع وقتیکه خو دت می گوی دولت ضیعف است
چرا استعفا نمی کنیاز این معلوم می شودکه هم در میخ می زنی و هم در نها ل

>>>   حمد همایون صادقی
بدبختی ما تاجیکان از آغاز تاکنون همین بوده ، دیگران اقوام منسجم ، متحد و در اوج شعور قومی رسیدند ما تاجیکان را سه پدیده زشت از همدیگر پراگنده کرده .
1:خود خواهی ها ، بالانشینی های فکری و اندیشوی و برتری دادن به خواست های ایدیولوژیکی
2: برخی تاجیکان اترژی فکری و فزبکی ایشان را در دوصده در خدمت شوونیست و فاشیست های ارگ قرار داده و میدهند .
3: عشق برخی شخصیت های سیاسی تاجیک به پول و نان که همچو گدا صفت از سفره و خوان آغشته با خون همتبارانش از فاشیست های پشتونتبار ارگ بدست میاورند .

>>>   بحث خیلی جالب !
اجمل بلوچ زاده: کسانی که از حکومت در مقابل مردم دفاع میکنند بیاییند وضاحت دهند به چی دلیل دفاع میکنند؟ بخاطری که فساد بیشتر شد؟

>>>   به ... بحث خیلی جالب !
بخاطریکه کسانیکه در عقب تظاهرات قرادارند بانک های دبی از پول های اختلاس ودزدی شان پر است حکومت آنهارا از قانون شکنی منع کرده حالا سروصدا بلند میکنند

>>>   جناب صادقی تاجکان نگوئید بلکه تشنه گان قدرت، پول و ثروت بهترین کلمه است. تاجکان وطن پرست حالا هم منسجم اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است