غنی: هر پیشنهاد مشروع مورد قبول است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۶/۳/۲۱ کد خبر: 134358 منبع: پرینت

در کنار اجماع سیاسی، ضرورت داریم که روی مدیریت امنیت کابل و حاکمیت قانون اجماع داشته باشیم تا همه خود را در چارچوب قانون مکلف و مسوول بدانند.

به نقل از ریاست جمهوری، محمد اشرف غنی در دیدار با اعضای کمیسیون حل منازعه مجلس نمایندگان به نمایندگی از تظاهرکنندگان کشور گفته است که دولت مکلف است تا به خواست های مشروع مردم رسیدگی کند و هر پیشنهاد مشروع مورد قبول ما است.

رییس جمهور بیان کرده است که حمله تروریستی در شهر کابل، حمله بالای تمام موازین بین المللی بود و هدف تروریستان این بود که دستآوردهای افغانستان را در عرصه بین المللی به چالش بکشند.

وی افزود: من معتقد به همکاری سه قوه بوده و منتظر پیشنهادات مشخص پارلمان هستم. وفاق سیاسی ضرور است و نهادها باید پاسخگو باشند.

کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
معترضان
نظرات بینندگان:

>>>   پیشنهاد احمد ضیا مسعود مشروع است او چوکی اش را می خواهد بده > اگر آنرا نمیدهی یک چوکی دیگری بده سختی نکن دنیا دوروز است ،باشه همو ضیا جان هم سیال وشریک دارد
ر

>>>   Maihandost
یک سوال ؟
حال همه انسان های با درک ، با احساس و با وجدان سرزمین ما می دانند که حاکمیت موجود با همه دارو و دسته اش بشمول تروریستان (ارگی و مرگی)و حامیان درونی و بیرونی بمثابه مکروب های مخرب و خطر ناک بحران زا عامل بحران و نا امنی در کشور میباشند .
در چنین وضعیتی
آیا با حفظ مکروب ها و آوردن اصلاحات دربین شان می توان کشور را از بحران نجات داد
ویا با ازبین بردن شان ؟

>>>   فردوس آریایی
خبر ها حاکیست که دو صد راننده ی تکسی همه روزه ازطرف شورای امنیت پول اخذ مینمایند تا در همه جا به شول رسانه ها از مشکلات راه بندان شکایت نمایند.
ای هموطن!
مردم چادر بر پا نموده اند تا تو دیگرگوسفند وار کشته نشوی.
بخشی

>>>   Rawi
او بیادر ها
شما که در مصاحبه ها مناظره ها و مصاحبه ها
شرکت می کنید
چرا یکی و یکبار
صاف و پوست کنده نمیگید که غنی و اتمر و دیگر سگ و سگور شان صاف و پاک فاشیست اند ؟! فاشیست یعنی حق کش و نفاق افگند ؛ فاشیست یعنی ظلم و جنایت کار ؛ فاشیست یعنی ستم گر و غاصب و چپاولگر ؛ فاشیست یعنی برتری خواه و تفوق طلب و انحصار گر و دیکتاتور و دغل باز و فریب کار منافق و دشمن خدا و رسول ودشمن مخلوق خدا ؛ فاشیست یعنی وطن فروش و پست و پلید و تباه کننده و دشمن برابری و برادری و دشمن یکتاهی و وحدت ملی ...
هرچه بدی در دنیا است میتوان به فاشیست های پلید نسبت داد و هبچ گاهی کم نیاورد ...
ای مه مه و ته ته و په په ....

>>>   وقتی غنی زمانی توانست ترا با پول خریداری کند، از ظرفیت و صداقت سیاسی تو باخبر است. وقتی غنی توانست ترا از آن ادبیات طمطراق به جایی بکشاند که برایش "جلالت‌مآب معظم" بگویی، از سستی و ساده‌لوحی تو آگاه است. وقتی غنی توانست یکی شما را علیه دیگر تان چنان استفاده کند

>>>   منان شیوای شرق
حالا كه ديكتاتور غني! خواسته هاي جنبش رستاخيز تغيير را كه توسط مجلس نمايندگان پيش كش شده بود رد كرده، اتوريته مجلس نمايندگان و جنبش رستاخيز تغيير هر دو يكسان نا ديده گرفته شده، جنبش رستاخيز تغيير خو همچنان به مبارزه ادامه مي دهد، تصميم مجلس نمايندگان چيست؟

>>>   Najib Salam
غنى را امريكاى ها آورده اند، صعود و نزولش هم به دست امريكايى ها است ، او نزد هيچ كسى پاسخگو نيست و به هيچ صداى هم تمكين نمى كند، اگر امريكايى ها به او گفتند بس است ديگر كارا نيستى همان روز او جُل و پوستكش را مى گيرد و به امريكا بر مى گردد.
مگر امريكاى ها نمى دانند كه در كشور چه مى گذرد و حلقه يى رهبرى ارگ كى ها اند و چه اهداف را دنبال مى كنند .
اين بد بختى ها نتيجه يى يك خيانت بزرگى است كه از بن شروع شد و تا اكنون ادامه دارد. از خود بپرسيد كه فرايند موجوديت نيرو هاى خارجى ، پيمان هاى استراتيژيك و امنيتى با امريكا و دها كشور ديگر چيست !
دوستان مان نبايد طرف اساسى مُعضل را فراموش كنند، يكى ا راه هاى اساسى اين است كه جاى مذاكره با غنى بهتر است غنى را دور بزنند و او را جدى نگيرند و جاى آن با مقامات امريكا در كابل و بگرام مذاكره كنند و پيام مردم را برسانند كه ديگر نمى شود بر مردم عروسك هاى شان را تحميل كنند.

>>>   Parwani
چند گپ با مردمم
شمایی که از خیمه ها شکایت دارید، صادقانه از خود بپرسید
برای اینکه قربانی بعدی نباشید چه راه حل دارید.
ما در دو نیم سال ۷۵۰۰۰ انسان قربانی دادیم و صد ها فاجعه ی بزرگ چون شاه شهید، قول اردوی شاهین و بیمارستان ۴۰۰ بستر ووو از خون ما رنگین گردیده.
با وجدان بیدار به این پرسش ها پاسخ دهید
اگر داد خواهی نکنیم، خیمه برپا نکنیم و حکومت را فشار ندهیم، اگر شکایت و اعتراض نکنیم پس چی کار کنیم ؟
بگذاریم بی خبر کشته شویم و یا هم کشور را گذاشته فرار کنیم؟
پاسخ تان چیست؟
بنظر‌تان چگونه اعتراض شود؟
کی اعتراض کند؟
تا چه زمانی به اعتراض ادامه دهد؟
و یا اگر اعتراض نشود چی شود که اوضاع تغیر کند؟

>>>   نور رحمان اخلاقي عضو شوراي رهبري جمعيت:
نباید حکومت در پی دو قطبی کردن جامعه باشد.
حکومت مکلف به عمل‌کردن به وظایفش است و اشرف غنی احمدزی حتما می‌داند که آخرین نفس‌های «دولت های ناکام» برای تداوم حیات، تلاش برای دوقطبی کردن جامعه با پناه بردن به دامان این وآن و خیال استفاده نابجا از مردم در برابر مردم است که این خود اوج درماندگی حکومت ها است و چنین اقداماتی در هیچ جای دنیا جلو شکست حکومت های ناکام را نگرفته است. ما آگاهانه و حساب شده و به هدف جلوگیری از بحران پیش آمده و مدیریت آن، به اصلی ترین نقطه مشکل انگشت گذاشته ایم. اما معلوم می‌شود که این سرطان به شدت در اشرف اغنی احمدزی و یاران گرمابه و گلستانش ریشه دوانده و درد ناشی از آن، توان فکر کردن و برخورد عقلانی با وضعیت را از آن‌ها گرفته است.
تلاش برای دو قطبی کردن جامعه نه تنها راه حل نیست که خود می‌تواند زمینه ساز بحران بزرگتر باشد. حکومت نباید در بند حلقات توطیه و ترور باقی بماند و باید به جای این تلاش‌های محکوم به شکست و فربه کردن بحران، به خواست‌های مردم تن دهد و از این طریق پی جلب اعتماد از دست رفته‌ی مردم و بهبود وضعیت شود.

>>>   Najib Salam
لطفن ديگر معامله نكنيد ، ما را همين كرنش ها و معامله گرى ها به اينجا كشاند ، از بن تا اين دم تنها معامله بوده است ، با خون جوانان خراسانى معامله كردن بد ترين و ننگين ترين معامله در تاريخ خواهد بود و تاريخ هيچ معامله گر و كرنش گرى را با هر دليلى نخواهد بخشيد . مردم در تمام جهان براى عدالت اجتماعى با شما هم صدا شده اند ، اين فرصت را فروختن، خيانت و جنايت است.

>>>   مردم را عليه مردم بر مي خيزانند !
ديروز ساعت ها در راه بندي موتر بودم پوليس ترافيك هر لحظه ميگفت او برادر به خاطر خيمه هاست. حال آنكه خيمه ها در گوشه اي برپا شدند كه راه را مسدود نكرده اند . دولت هوشيارانه مردم را عليه خودشان مي شوراند . قطعاً اين روش دولت جواب گو خواهد بود منتهي يك بار هم شده كمي فكر كنيم و باز بازيچه سياسي دولت نشويم .
Zahra Tarshi

>>>   ریس جمهورغنی یعنی « حفظ الله امین » مقصر همه بدبختی درکشور
ریس جمهور غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری باداری و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین هیچ درک ندارد. سیاست و رفتار کردارغنی در مقابل مردم بی دفاع ما مانند افکار حفظ الله امین خون خوار خون ریز است به آگاهی جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی در قدرت باعث بحران کلان در کشور است و در این سه سال حکومت نابکار غنی فقد آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است ، بیکاری ناداری بی نانی بی سرپنایی در بدری مردم شریف ما در سر تاسر کشور افزاش یافت است. مظاهره چیان بیدا مبارزو دلسوز بم مرم وطن در داخل کشور و در خارج کشور همه خواهان برکناری غنی خون ریز و دیگر رهبران بی کفایت دولت نا و حدت ملی هستند و محاکمه ای علنی آنها گردیددند.
داکتر یارمحمد« حیدر زاده »
داکتر علوم در بخش محیط زیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است