حمله ها، از بخش های امنیتی برنامه ریزی می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۴    ۱۳۹۶/۳/۱۸ کد خبر: 134284 منبع: پرینت

هنوز رویداد چهارصد بستر شفافیت کامل را برای شهروندان و خبرنگاران در افغانستان نداشت و هنوز زخمیان این حادثه درمان نشده اند که سینه سربازان را در ولایت بلخ شکافتند و کشتار گروهی از سوی افراد مسلح طالبان صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)میاگل خالد، آگاه مسایل سیاسی در گفتگوبا «آریا نا» معتقد است، انفجارها و حمله های چنینی از داخل بخش های امنیتی صورت می گیرد و مقصر این وضع مسوولان بی لیاقت و ضعیف امنیتی هستند و گفت: همین حالا هم عده ای افراد در وزارت دفاع و بخش های امنیتی ما وجود دارند که نفوذی دشمن هستند. چه طور است که اینها شناسایی نمی شوند، بر موتر سوار می شوند و افسران ما را انفجار می دهند چطور شناسایی نمی شوند؟

وی افزود: حتما کسانی هستند که این کارها را پلانیزه می کنند و اینها را طرح ریزی می کنند، به انتحارگر وظیفه می دهد که کجا و چه وقت و به چه ترتیب باید پیش رود. تمام سوژه ها و تمام مسایل را برای آن بررسی می کند. در این جای شکی نیست که افغانستان امروز یک جایگاه مرکز استخباراتی دنیا هم هست و امکان دارد بسیاری از کشورهای خارجی در این حمله ها بنا بر مناقع خود نقش داشته باشند. با تاسف چند سالی که از جنگ گذشته است، ما مشکلات زیادی را در بخش استخبارات پیدا کردیم یکی از این افراد و اشخاص با تاسف وطن فروش شدند و یقینا از این افراد در داخل نظام و بخصوص در بخش امنیتی فراوان است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله ها
امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   امنیت ناملی یا شرکت انحصاری پنشیر وردک کشف کرده است که اشرار مواد انفجاری را در قطی های نصوار خود جاسازی میکنند
ر

>>>   در امنیت ملی افراد نفوذی طالب داعش و حزب اسلامی حضور فعال دارند این افراد عاملین انتحار و ترور مردم بیگناه افغانستان می باشند برای این گروه های تروریستی پشتون هزاره ازبک و تاجیک فرق ندارد همه مردم را قتل عام میکنند تا این گروه ها باشند در افغانستان امنیت نیست سران ارگ از این تروریستان حمایت مستقیم دارند

>>>   چرا یک کلان پشتون کشته نمیشود که همواره تاجیک ها هدف قرار داده می شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است