رییس جمهور به قزاقستان رفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۵    ۱۳۹۶/۳/۱۸ کد خبر: 134245 منبع: پرینت

محمداشرف غنی رییس‌جمهور، عصر روز گذشته در راس یک هیات عالیرتبه دولتی جهت اشتراک در هفدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای برای یک سفر دو روزه عازم آستانه پایتخت قزاقستان گردید.

رییس‌جمهور کشور در این سفر بر علاوه اشتراک و ایراد سخنرانی در هفدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای، با شماری از سران و مقام های کشورهای اشتراک کننده، دیدار خواهد کرد.

در این سفر رییس‌جمهور را محمدحنیف اتمر مشاور امنیت ملی، همایون قیومی مشاور ارشد رییس‌جمهور در امور زیربناها، محمدشاکر کارگر نماینده خاص رییس‌جمهور در امور کشورهای مشترک المنافع و شاه‌‌زمان میوندی مشاور ارشد رییس در امور روابط عامه و ارتباطات استراتیژیک، همراهی می‌کنند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
قزاقستان
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد همین آدم بودکه در عرصه دیپلوماتیک پاکستان را منزوی ومشکلات مارا باتحکیم روابط دیپلوماتیک به جهان برجسته ساخت

>>>   Kawa Jobran
مراد علی مراد مأمور حکومت است. هر مأموری می‌تواند مثل او عمل کند. فرض این که جای مراد، گل‌نبی احمدزی قرار بگیرد یا نصیر ضیایی یا تاج‌محمد جاهد فرقی نمی‌کند. مسأله نظامی است که گروهی از افراد متعلق به اقوام، آن را می‌چرخانند و حمایت می‌کنند.
آدرس مطالبه برای معترضان رستاخیز تغییر، گرداننده‌گان نظام و رؤسای تصمیم‌گیرنده است، نه فرد خاصی.
کنایه‌زدن‌ بر اساس قومیت و نژاد به هر یک از مأموران حکومتی کار زشت و قبیحی است و در اصول اساسی یک مبارزۀ مدنی نمی‌گنجد. این کار فقط آب به آسیاب سرکوب‌گران اعتراض می‌ریزد. لطفاً وقتی احساساتی می‌شوید اندکی تأمل کنید که چه دارید می‌نویسید. من از ادبیاتی که از سوی برخی از معترضان به هدف توهین و کنایه به قومیت مراد به کار رفته شدیداً مأیوس و متأسفم. این کار معترضان عملاً در صف مردم درز ایجاد می‌کند و همه حرکت را به باد فنا می‌دهد.
از دیگر معترضان هم تقاضا دارم که این کار را فقط به حساب خطای یک فرد بگذارند.

>>>   Soraya Baha
گلبدین می گوید برای شهر نشینان شهروند می آید و برای قبیله نشینان گله و رمه.

>>>   Salam
اين نظام را غنى تغير خواهد داد اما به گونه ديگر ، غنى براى شكست حريفان غيرپشتون خود عنقريب ائتلاف از حكمتيار ، طالبان ، نيرو هاى افراطى مذهبى قبيله يى ، شوونيست هاى قبيله و اخوانى ها و مذهبيون مزدور از اقوام ديگر را شكل خواهد داد ، براى بقاى خود او چاره ديگر ندارد . غنى در سفر است همين اكنون سرپرست ديفكتوى نظام ء غنى ، حكمتيار است .

>>>   هاي كاش ، از اعضاء كابينه حد اقل يك يا دو نَفَر نيز درين سفر مي بودند افغانستان خوب معلوم ميشد .
كار شناس سياسي

>>>   Haroon Amirzada
آیا نکبتیار رژیم تروریزم قومی را نجات داده خواهد توانست؟
بار ها گفته ام در جایکه پای گلبدین داخل شود آتش خانمانسوز شعلور می شود. گلبدین از هر کسی حمایت کند سرش را از دست می دهد. حالا دیده شود نکبتیار رژیم تروریزم قومی را که از حمایت غرب برخور دار است نجات داده خواهد توانست؟

>>>   کاوش آریایی نژاد
فرق سوریه با افغانستان
اسد علیه تروریستان قاطعانه می جنگد
غنی از تروریستان بخاطری قومی بودن حمایت میکنند.
اسد جنگ اش بخاطری نابودی تروریستان وآزاد سازی ملیت هاست
غنی میخواهد با برتری خواهی ترور انفجار قتل وکشتار پایه های حکومت خود قایم کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است