مسعود: غنی سیاست ترور را انتخاب کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۶/۳/۱۷ کد خبر: 134230 منبع: پرینت

گروه تروریستی ارگ به دیگر گروه های تروریستی در افغانستان اضافه شده است.

احمد ضیا مسعود، نماینده پیشین رییس جمهور در حکومتداری خوب در خصوص حملات انتحاری در مراسم خاکسپاری سالم ایزدیار در صفحه فیس بوک خود نوشته است که سازماندهی حمله انتحاری در مراسم خاکسپاری با هدف ترور سران جمعیت ثابت کرد که تیم حاکم به مبارزه سیاسی مسالمت آمیز و مدنی اعتقاد ندارد و تنها برای تداوم حکو مت غیر مشروع خود تلاش می کند.

به گفته مسعود، رهبر حکومت وحدت ملی به خوبی می‌داند که با وجود سران حزب جمعیت اسلامی در آینده شانسی برای موفقیت ندارد بنابراین سیاست ترور را اختیار کرده است و اشرف غنی با ترور رهبران سیاسی حزب جمعیت بدنبال ایجاد مانع در اصلاحات حکومت وحدت ملی است تا بار دیگر تقلب‌های انتخاباتی را تکرار کند.

وی بیان می کند که ترورها توسط تیم ارگ ریاست جمهوری ادامه دارد و گروه تروریست ارگ به دیگر گروه‌های تروریستی در افغانستان اضافه شده است و تلاش می ککند که تا قاعده بازی سیاست را از دمکراسی به شیوه‌های خشونت آمیز تغییر دهد.

عضو ارشد حزب جمعیت اسلامی همچنین تاکید کرد که استعفای اشرف غنی و تشکیل حکومت موقت راه حل بحران کنونی افغانستان است و وی قاطعانه برای مبارزه عدالتخواهانه در کنار مردم ایستاده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمدضیا مسعود
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   آقای مسعود خودت به مبارزه سیاسی مسالمت آمیز باور داری به کدام قانون یا اصول اعتقاد داری.
علیرضا

>>>   بهتر است که سران جمعیت متحدانه در مقابل مرکز ترور و وحشت یعنی ارگ کارهای عملی را روی دست بگیرد.

>>>   Rezai
مشکل داخلی افغانستان نسبت به مشکل بیرونی آن بزرگ وجدی است و در حال بزرگتر شدن و جدی تر شدن می باشد. هرگاه امروز با تدبیر و دور اندیشی گره گشایی نشود، فردا دیر خواهد بود. از این رو ضرورت حل مشکل داخل خانه نسبت به حل مشکل بیرون آن در اولویت باید باشد.
هرگونه تعلل و بی پروایی در این زمینه حماقت وخیانت پنداشته می شود. بنابراین،حکومت ومسولان امور ناگزیرند تا خود را بیدار و پاسخگو بسازند.

>>>   آقايان احمد ضیا مسعود, و رييس اوزبيکها و محقق

اگر غير پشتون ها ا تفاق و وحدت نظر و عمل مى داشتند به اين روز نمى رسيديم.

جبهه متحد ملی، که به ابتکار رئیس سازمان هزاره ها، تاجیک ها و ازو بکها، تاسیس شده توسط خلیلزاد سفیر آمریکا نابود شد. و آنها، رهبران احزاب و شما، آقای احمد ضیا مسعود قادر به فاش کردن دسیسه دشمنان غیر پشتون نشديند.

فقط از طریق تحکیم وحدت همه غیر پشتون ها مليتهاى غير پشتون قادر به دفاع از منافع خود را در مخالفت با دولت کرده ميتوانند. وظیفه غیر پشتونها است که برای تقویت مجلس و نمایندگان مجلس تلاش کنند, افراد صادق و صاحب نظر وقلم را پشتيبانى کنند تا خود را به عنوان نمايندگان انتخاب کنند
پس پارلمان است برای حمایت از مردم باید تصمیم بگیرد و نه دولت. حاکمیت قانون باید حمایت شود. احزاب سیاسی غیر پشتون ها در مخالفت در مجلس!!!

دکتر عبدالله که بايست رهبر اپوزیسیون در پارلمان مى بود نمی تواند در همين هنگام رئیس اجرایی باشد، امرالله صالح، رئیس سرویس مخفی است می تواند هرعين و غين زمان رهبر مخالف و وزیر در دولت باشد.
اين مسخره گى و فساد سياسى است

غير پشتون در حال حاضر باید از تمام دفاتر حکومتى (دولتى مانند شورا و دادگاه منظور نيست) استعفا دهد. فقط در همين کار اپوزیسیون موثر و صادق و راستکار می تواند باشد.

من فکر مى کنم که زياد افراد دولتى بين حکومت (رژيم) و دولت (حکومت , پارلمان و دادگاه) فرق قايل نيستند يعنى که ديکتاتور اند.

مخالفين صادق حکومت خارج از حکومت ولى در دو ارگان دولتى ديگر (پارلمان و دادگاه) مسوول حکومتدارى خوب مى شوند. آنها دولت را کنترول مى کند, باز پرس و بررسى کارهاى دولت!
اما نه از تريبون حکومت و در قدرت حکومتى!
غير افغان يعنى غير پشتون يک کمکى خجالت! وحدت غير پشتونها نياز تاريخ سياسى اند.
غير افغان يعنى غير پشتون مى تواند حکومت کند!

>>>   "عضو ارشد حزب جمعیت اسلامی ... قاطعانه برای مبارزه عدالتخواهانه در کنار مردم ایستاده است."!!!!
ایستادن آنعده دزدانی که خود را مجاهد مینامند،در پهلوی مردم، برای مردم تهوع آور است!!!

>>>   یک منبع موثق گفت : اشرف غنی مکتوب تقرر دوباره احمد ضیا مسعود را بحیث نماینده سوپر فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات ، تظاهرات ، حکومت داری خوب وبد صادر وتوشیح نموده است تا هرچه زود تر بکارش برگردد

>>>   من زندانی و شاهد قتلها و زجر های انسانی توسط جمعیت ادمکش و حراس افگن بوده ام ، انها را با شدیدترین الفاز تقبیح میکنم و از ملت میخواهم تا این درنده ها بکوبند و در مقابل شان متحد شوند ، انها فجیعترین انسانها و حیوانهای وحشی هستند ، ترور و ادمکشی و ویرانگری وطن ، پیشه اصلی این وطنفروشان است، علیه شان برخیزید و مبارزه کنید ، روزهای ظلم شان کوتاه است.

>>>   جناب مسعود صاحب ماهیت وارزش کفتار شما نزد مردم پوچ،وبی مفهوم است همیشه خودت آب را خط نمودی ما هی گرفتی بس نیست?

>>>   آقای مسعود خودت به مبارزه سیاسی مسالمت آمیز باور داری به کدام قانون یا اصول اعتقاد داری.علیرضا

>>>   Raheel
مردم برای خونخواهی قربانیان انفجار چهارراهی زنبق به جاده ها بر آمدند، اما دولت با کشتن جوانان ما جنایت طالب را تحول و تداوم داد.

>>>   قانون دان های گرامی!
حکومت اعلان کرده است که اگر خیمه ها را نبردارند، با معترضین برخورد قانونی میکند. اینجا قانون چی حکم میکند؟

>>>   عبدالمنان شیوای شرق
من اماده ام سه ماه پياده روي كنم؛ أما به نظام فاسد و طالباني پايين بدهم، ما اصلي ترين هدف مان آوردن تغيير است. عبدالله عبدالله خود را اگر در پرچم جمعيت هم بپيچاند باز هم خواهان استعفاي او و غني هستيم. قاتلان شهروندان ومعترضان بايد محاكمه شوند!
رستاخيز تغيير

>>>   Ariaie
امروز براى نجات فرزندان تان برزميد ،ورنه فردا ناله و فرياد تان خريدار نخواهد داشت!

>>>   آفت جان مسلمانها وهابیت است وهابیت

>>>   سخنان دکتر لطیف پدرام، جنبش "رستاخیز تغییر" خیمه شماره 1:
ما زیاد گذشت کردیم، کافی عقب نشینی کردیم و اینها خیال کردن که میدان تهی شده است و هرکاری که بخواهند انجام میدهند و هر کجا بخواهند اسپ شان را می تازند.
برای همین ما جمع شدیم تا نشان بدهیم که اگر آن مکتب و راه مسعود بزرگ بود و اگر اندک تعهدی هم باقی مانده باشد باز این ملت روی پای های خود ایستاده میشود و در برابر ستم گران نه میگوید.
بیشتر در ویدیو بیبینید...

>>>   اگر تاجیک، ازبک و هزاره با هم یک دست و متحد باشند نه پشتونها و نها طالبان و نه پاکستان حریف آنان نمی شوند ولی متأسفانه این سه قوم بر همدیگر اعتماد ندارند. اگر از میان یکی از این اقوام یکی به عنوان رئیس مطرح شود و همگی از او پشتیبانی کنند قدرتی به وجود خواهد آمد که هیچ معارضی نخواهد داشت. اختلاف کمر همگی را شکسته است. اشرف خان و اطرافیانش با قانون انگلیسی اختلاف بافگن حکومت کن دارد خوب پیشروی می کند.به تدریج این سه قوم را کنار زده و همه چیز را به صورت انحصاری در اختیار پشتونها قرار می دهد. اگر وضعیت به همین منوال پیش برود روزی خواهد آمد که سخن گفتن با زبان دری جرم حساب شود.

>>>   مردم خود جوش مظاهره (اعتراض، مبارزه) مى کنند شما ها رهبران غير افغان يعنى غير پشتون از خاطر چوکى مظاهره (تظاهر وانمود) مى کنيد!
امرالله صالح خود فروخته اگر بار ديگر صداضد دولتى کردى هم به مردم خيانت کردى هم به دولت پشتون. تو از حاکمان پشتون بدترى زيرا با پوشش ملت تاجيک وبا ماسک گونه اى استطوره اى مسعود بزرگ به ميدان آمدى و پنجشيريان شريف را با مکاره گرى بازى دادى
صالح گک جاسوسک حاکمان پشتون!
سرنگون باد رژم حاکمان پشتون ....عام و خاص حاکمان و خود فروختگان اش!

>>>   نديدى زور و قدرت مردم خود جوش که زن و مرد , پير و جوان رهبر و مبارزه ضد دولتى گرفت و رهبران تاجيک و هزاره و اوزبيک را رسوا کرد
تاجيک و هزاره و اوزبيک و ديگر غيرپشتون ها متحدين طبيعى اين سرزمين اند. پشتون نمايى هاى تاجيک دشمن تاجيک اند. امرالله صالح ،ديگر براى من تاجيک نيست پشتون است و بازى مى دهد.
آقاي احمد ضیا مسعود,
اگر بار ديگر رفتى و کنار آمدى با دولت جاي ات کنارآب است
ملخک يک بار جستى دوبار جستى ... آخر بدستىو يا داستان چوپان بچه که دوبار به دروغ فغان و افغان کرد که گرگ آمد و مردم شتافتند به پشتيبانى آن چوپان بچه. بار سوم کسى به افغان اش اعتماد نکرد.

>>>   خجالت بكش ضيا جان تو ولا لا كلان ات احمد شاه امتحان كامل خودرا داده ايد شرم كن شما بايد انتظار حساب دهى را داشته باشيد

>>>   جناب مسعود شما خبر ندارید قرار است که طی فرمان رسمی جناب شمارا به حیث وزیردر امور لندغران حکومت وحدت ملی تعین نمایند تا به طبقه لندغر که از صلح وآرامی رنج میبرند بیشتر فعالیت نمائید.
تا این لندغران از احساسات پاک مردم سوءاستفاده نموده و باعث داغ دار نمودن هموطن بیشتر مان شوید.
پس فرمان جدید آقای ضیا مسعود ازاین پس به صفت وزیر در امور لندغران که عنقریب شروع به فعالیت مینماید هموطنان عزیز مطلع باشند.
مسعود شایان

>>>   یکبار رئیس گرفتند با استاد سیاف متحد شده دو تای دیگه ره زد. بار دیگه رئیس گرفتند با کرزی پروتوکول کرد. بار سوم رئیس گرفتند با غنی پروتوکول کرد. بهتر است هر کسی کلاه خوده به سر خود محکم بگیره.

>>>   مسعود حال باید پس به وظیفه آبایی خود برگردد یعنی برود سقاوی کند همین به نفع وی است اگرنه روزی خواهند رسید که کسی وظیفه سقاوی راهم برایش اجازه ندهد .
فهیم از کارته نو

>>>   زره غیرت در مسعود پنچرمین نیست این را به أطمینان برای تان بګویم که اګر امروز برای این ایزک یک مقام بدهد غنی بهرین فرد و حکومت بهترین حکومت خواهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است