عبدالله: حکومت باید تحمل انتقاد مردم را داشته باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۶/۳/۱۷ کد خبر: 134219 منبع: پرینت

حکومت باید تحمل انتقاد و اعتراض مردم را داشته باشد چرا که در جریان حاکمیتش آنطور که باید به مشکلات مردم رسیدگی نکرده است.

داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در سخنرانی پایانی نشست پروسه کابل اظهار امیدواری کرده است که این نشست افغانستان را به صلح پایدار می رساند.

داکتر عبدالله گفته است که صلح افغانستان به یک اجماع منطقوی و جهانی نیاز دارد و افزوده است که زمان برای برگزاری نشست بعدی پروسه کابل مشخص خواهد شد.

وی با اعلام تعهد به آوردن اصلاحات لازم در نهادهای حکومت بیان کرده است که ضرورت داریم که وضعیت کنونی را ارزیابی کنیم؛ اصلاحات لازم و مدیریت بر اساس شایستگی را به وجود بیاوریم.

گفتنی است که رییس اجرایی حکومت وحدت ملی از ابتدای مراسم نشست بین المللی "پروسه کابل" حضور نداشت و تنها در پایان این مراسم سخنرانی خود را ایراد کرد.

روز گذشته رییس اجرایی جمعیت اسلامی نیز در پیامی از داکتر عبدالله خواست تا بخاطر احترام به خون قربانیان حوادث اخیر کابل در کنار مردم بایستد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
پروسه کابل
نظرات بینندگان:

>>>   اگر مانند تو انسا ن ها بی امت که به خا طر نکتای خود را به قدرت رساندیدو به خا طر ارایش گه گا هی در میخ می زنید و گا هی در نها ل چیزی جو ر نمی شود
به نظر من امر صا حب مسعود را هم در بدل پول بالای عر بی ها فرو خته ایدوبه شها دت رساندیش
چرا که اگر امر صحب زنده می بود یک خا رجی را اجا زه نمی داد که در این ملک باشد اما تو ع بر عکس

>>>   رهبر حزب جمعیت بیهوده از عبدالله تقاضا مینماید که بخاطر حرمت خون شهدا در قطار ملت بایستد !بهتر میگفتند بخاطر رضایت خارجی ها وتکمیل نقشه های انها خود را ازین صف بیرون نسازید این چه کار طفلانه بود که در ابتدا قهر وناز نموده در جلسه نرفت وبعد از اثر درخواست شایدکدام ملازیم وپهره دار سفارت های خارجی در مجلس حاضر شد وبیانیه داد وقتی توانای وجرءت نداشتی باید از اول در محفل حاضر میشدی وچون از ابتدا نه رفته بودی باید تا اخیر حاضر نمی شدی گرچه او با این کار خود با یک تیر دو نشان رفته هم ملت را گول زده وهم ارباب ها را راضی نگهداشته اما این قطه ها وقت روشده است دیگر به این ترفند ها کسی فریب نمیخورد
زیدالله بیگ قهرمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است