نور: همه مقام های امنیتی از فیلتر اتمر می گذرند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۶/۳/۱۷ کد خبر: 134218 منبع: پرینت

هیچ مقامی در نهادهای امنیتی تا از فیلتر آقای اتمر نگذرد و مورد تایید وی نباشد، گماشته نمی شود و تمامی کارهای این پست اجرایی است.

عطا محمد نور، رییس اجرایی جمعیت اسلامی افغانستان روز سه شبنه 16 جوزا در یک پیام تصویری از حکومت خواست که در برابر اعتراض‌های مدنی مردم و خواست‌های مطرح شده از سوی این حزب بی تفاوت نباشد.

عطا محمد نور در این پیام ضمن رد غیر اجرایی بودن پست مشاور امنیت ملی تاکید کرده است که هیچ مقامی در نهادهای امنیتی تا از فیلتر آقای اتمر نگذرد و مورد تایید وی نباشد، گماشته نمی شود. در اصل این پست اجرایی نیست اما تمامی کارهای این پست اجرایی بوده است.

رییس اجرایی جمعیت افزوده است که امضای پیمان امنیتی و توافقنامه صلح با حزب اسلامی نمونه کارهای اجرایی مشاور امنیت ملی است.

وی خطاب به رییس جمهور بیان کرده است"توصیه به رهبری حکومت کنونی این است که خود را با خشم مردم مواجه نسازد. مردم در رویداد چهارشنبه قربانی دادند و در رویداد روز جمعه به رگبار بسته شدند. عاملان این رویداد معلوم هستند، در این راستا حکومت نباید خشم مردم را به آزمون بگیرد، و باید این رویدادها را بررسی کند."

نور با حمایت از خواست های رهبری جمعیت اسلامی بر به کیفر رساندن عاملان گلوله باری بر مردم تاکید کرد و از رییس اجرایی حکومت خواست تا بخاطر احترام به خون قربانیان رویدادهای کابل در کنار مردم بایستد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعیت اسلامی
مشاور امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   نتیجه مذاکرات پرباز استاد عطا ودست آورد هایش چی زمانی جشن گرفته میشود قبلا گفته بود نوروز مقصدش کدام تنوروز است 97 یا 98 . 99 ؟؟؟

>>>   در بخش دوم فلتر مقامهای بلند پایه دولتی شروع خواهد شد که شخص نور بخاطر اجیر بودن به بیگانگان در تصفیه خانه پلچرخی خواهد رفت کمی صبر کنید راه گریز هم بند است.

>>>   قهرمان ملی شماره دوم ما استاد عطا
خار چشم دشمنان و پشتون های متعصب بی رهبر که از بی رهبری حکمتیار مزدور 40 سال پیش آی اس آی و برادر خوانده رونالد ریگن را رهبر و امیر میگویند.

>>>   بسیار کار نیک است که فیلتر شود اتمر یک سیاستمدار واقعی و فهمیده

>>>   من زندانی و شاهد قتلها و زجر های انسانی توسط جمعیت ادمکش و حراس افگن بوده ام ، انها را با شدیدترین الفاز تقبیح میکنم و از ملت میخواهم تا این درنده ها بکوبند و در مقابل شان متحد شوند ، انها فجیعترین انسانها و حیوانهای وحشی هستند ، ترور و ادمکشی و ویرانگری وطن ، پیشه اصلی این وطنفروشان است، علیه شان برخیزید و مبارزه کنید ، روزهای ظلم شان کوتاه است.

>>>   یک خودت خبیث مانده و از فلتر تیر شدی

>>>   عجب عقل چای ناخورده!
مشاور یعنی مشاور!!!!!!!!!!!!!!!! اگر برکنار هم شود باز هم مشوره تلفونی وفلتر سگبازان !
ّّشتون هریک زهبر است!(تاریخ)
نور و خار چشم؟؟؟؟ خار چشم تزار!که اوف ّوف تانرا کشید!!!!!!!!!!!!!! چانس کامیابی تاجک در مسابقات ّبا پشتون و1/99 است(تاریخ)
بگزار ید بعد از یک چانس دیگر تاجک زیاد شود ویک دوره شاهی دوماهه چوکی به ّپشت بدست اورندتا خواهرزاده گان شمالی در ّپکتیا بیشتر شوند ودیگر مانند تاجکستانیهای نام غیرت را نگیرد وتسلیم فرهنگ بردهگی تاریخ شود!
ّیشبین
انتخاری سه مرتبه یی

>>>   اتمر یک فاشیست به تمام معنا است. پشتون داعشی را بر تاجیک، هزاره و ازبک صلح طلب ترجیح می دهد.

>>>   آنهایی که باغصب وچورقارون گشته اند-دیگربرایشان موقع بازگشت ده رده های دولتی داده نشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است