داعش نام مستعار شورای امنیت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۶/۳/۱۷ کد خبر: 134217 منبع: پرینت

پس از حمله‌ی خونین تروریستی بر تظاهرات جنبش روشنایی در دوم اسد سال گذشته، اتهام‌هایی از سوی معترضین علیه حکومت صورت گرفت و احمد بهزاد در نهایت در ۲۵ قوس سال گذشته در مجلس نمایندگان آن را علناً به شورای امنیت ملی (آقای اتمر) و ریاست امنیت ملی (آقای استانکزی) نسبت داد.
آقای بهزاد در این نشست گفت که داعش نام مستعار شورای امنیت و امنیت ملی است.

بهزاد در این نشست مجلس نمایندگان گفت: «چند ماه است که اعلام می‌کنیم که اسنادی در اختیار داریم که جنایت دوم اسد در چوک دهمزنگ توسط حکومت و مشخصاً اشخاص بلندپایه‌یی در درون شورای امنیت و امنیت ملی سازماندهی شده است. تصویر جنازه‌ی یکی از ترورست‌ها که جنازه‌اش سالم مانده بود، شناسایی شده است و این فرد چند روز قبل از دوم اسد از زندان امنیت ملی در کابل آزاد شده است. چرا هیچ مرجعی قانونی در این کشور به این موضوع رسیدگی نمی‌کند؟ چرا تمام سران حکومت کر و کور شده‌اند؟»

او در این نشست مجلس مدعی شد که داعش نام مستعار شورای امنیت و امنیت ملی افغانستان است. او گفت: «اسناد هست که نشان می‌دهد جنازه‌ی تروریست سوم در چوک دهمزنگ را قبل از آن‌که زخمی‌ها را منتقل کنند، از ساحه کشیدند. چرا به این جنایت رسیدگی نمی‌شود».

بهزاد گفت: «پیدا کنید افرادی را که تروریست را چند روز قبل از دوم اسد از زندان امنیت ملی بیرون کشیدند و مسلح کردند به جلیقه‌ی انفجاری و آن را به چوک دهمزنگ فرستادند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
بهزاد
نظرات بینندگان:

>>>   د -اتمر - غنی - شرکت = ( داغش )

>>>   شرکت انحصاری پنشیر وردک هم داغش است؟؟؟

>>>   Ariaie
امروز براى نجات فرزندان تان برزميد ،ورنه فردا ناله و فرياد تان خريدار نخواهد داشت!

>>>   ما از پاکستان صرف نیم از خاک آنهار ا می خواهیم که دیورند داده بود اما نمیدانیم پاکستان از ماچی میخواهد؟

>>>   قاطعیت_ایرانیان
فرد انتحاری که دیروز در ایران دستگیر شد, امروز اعدام شد, ولی حکومت ما چندین سال است که انس حقانی و دیگر انتحاری را اعدام نمیکند
نوت: ما بر حق هستیم یا حکومت?

>>>   Najib Salam
تعدادى از فاشبست هاى تقلب كار اين تصوير ها را كه به افغانستان متعلق نيست ، در رخنامه هاى شان نشر كرده اند كه گويا خانمى وضع حمل كرده است در راه بندان و مردى چنين به او كمك مى كند ، اين جعل كاران فكر مى كنند كه مردم كودن اند ، يك بار به تصوير ها دقت كنيد ، بانوى مو رزدى را در تصاوير مى بينيد با لباس معين كه در كشور ما اكنون وجود ندارد . اين طايفه از بسكه بى حيا اند از هيچ گونه دروغ و فريب دريغ نمى كنند تا معترضين را بدنام كنند و اين نهايت افت اين طايفه است .
من از بابت نشر اين تصوير از اين بانو معذرت مى خواهم اما براى وضاحت دادن ضرور بود تا نشر كنم ..

>>>   امنیت ملی شورای امنیت یعنی داعش. ارک ریاست جمهوری یعنی فرماندهی داعش

>>>   متاسف هستم چرابهزاد صاحب اسناد را به مطبوعات ملی وبین المللی نمیدهد تا نشر وبه اذعان عامه برسد
احمد

>>>   آقای بهزاد دقیق گفتید داعش یعنی شورای امنیت. اکرنیست این داعش همه بی گناهان را می کشد و این بزرگان یکی هم کشته نمی شوند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است