گل نبی احمدزی فرمانده گارنیزیون کابل برکنار شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۹    ۱۳۹۶/۳/۱۷ کد خبر: 134199 منبع: پرینت

گل نبی احمدزی فرمانده گارنیزیون کابل از وظیفه اش برکنار شد.

وی که متهم به حمله بر معترضان در کابل بود باید به دادگاه معرفی می شد اما شنیده می شود که وی به عنوان سفیر افغانستان در یکی از کشورهای خارجی تعیین شده است.

نصیر احمد ضیایى فرمانده فرقه ١١١ کابل بحیث فرمانده گارنیزیون کابل بجای گل نبی احمدزی مقرر شده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گارنیزیون
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   این بعد از زمامداری غنی به عرف تبدیل شد. هر کس که ههر جنایت وخیانت را در کشور انجام داد باید غنی سفیر بسازد وعوض انکه به داد روان کند آنرا به چکر وهوا خوری به خارج مینحیث سفیر ارسال میدارد.

>>>   وزیر داخله که یک نرس است هم باید برطرف گردد این شخص ممکه به اساس روابط تعیین شده به ضرر مردم وامنیت است باید سفیر ساخته شود
ر

>>>   چرا مسخره گي ميكنيد اين حكومت فاسد لجبار هم است.

>>>   بايد ميديا و جامعه مدني در تماس شوند تا كشوري كه وي در آن سفير شده، اعتمادش را قبول نكند، و هم چنان اگر تظاهرات دوام كند نتائج خوب آمدني است.

>>>   تنها توانستند گل نبی را گول بزنند !

>>>   درد دل و فراخوانگونه یی از سرداران رستاخیز تغیبر:
"عقل های کُل
. . .
به عوض این که بیاید عملن در مقابل دولت فاشیست و ناکاره با مبارزین در خیمه ها استوار بی ایستند. از خانه های خود پی هم برای تخریب روند دادخواهی روی برگه های فیس بوک خود بی غیر مسوولانه چرندیات نشر می کنند. این بزرگواران چرا این قدر نگرانند با اطلاعات خام و میان تهی اذهان عامه را نسبت به این روند مغشوش می کنند.
این خیمه ها مردمی و خود جوش است. هیچ کسی مامور کسی نیست. و این جا نه پدرام و نه ضیا و نه کسی دیگر در راس قرار دارد. به صراحت می گویم از شایعه پراگنی و چرندیات نوشتن از زیر پکه و سرد کن های خانه ی تان بیایید که این روند را بهتر بسازیم.
نه این که حرف های بی جا، غیر مسوولانه و به دور از حقیقت را پی هم نشر کنید.
اگر طرح عقلانی و درستی در دست دارید بایید پیش قدم شده ما عسکر تان و الی این بی انصافی است که تخریب کنید.
مظهر کاویانی"

>>>   Ali Faiq
تغير و تبديل نظام ها اهميت دارند، نه افراد!
---------------------------------

براي ما اين وزيرآمد و فلان وكيل رفت، اين قومندان آمد و فلان مولوي رفت ،اين معاون آمد و فلان مشاور رفت، اين والي آمد و فلان متملق رفت هيچ اهميت و كارايي ندارد...اهميت زماني معني خود را پيدا ميكند كه ما قدرت سپاري و فرمان روائي كنيم. ما منتظر آن روز هستيم و آن روز بعيد هم نخواهد بود!

نقطه مركزي:

براي بيدارگري، بيدادگري و ذهنيت سازي يك ملت، سالها تلاش، پيكار، بي خوابي، شكنجه، قرباني، عذاب وجدان و جان فشاني بايد كرد. چون بزرگاني مانند: حضرت محمد (ص) ستيفن بيكو، ملكم X, لوترماتر گينگ، مانديلا، گاندي، مسعود بزرگ، چيكوارا، چاويز، ويليم والنس، ابو مسلم خراساني، واشنگتن و و و از همين راه عبور كرده اند.

اگر شما هم گاهي متهم ميشويد، اخراج ميشويد، توبيخ ميشويد، محروم ميشويد، محبوس ميشويد، ازيت ميشويد و يا حقارت ميشويد و يا اين حس را داريد، پس بدانيد كه شما هم در ركاب همين بزرگ مردان تاريخ قرارداريد...! مبارزه و حق طلبي تان را به عبادت تبديل نمايد تا جاويدانه شويد!

>>>   Mahmodi
دقیقاً
رفت و آمد افراد دردی را دوا نمیکند تغیر در سطح نظام

>>>   Najib Salam
طالبان و داعشيان طالب ضامن بقاى اين حكومت اند ، به دو دليل ؛
١. حاكمان مردم را هشدار مى دهند كه اگر ما نباشيم اينها بر شما حاكم خواهند شد و با بخش رعب و ترس بر مردم به دوام حاكميت فاسد، نا مشروع و فاشيستى خود مى پردازند.
٢. اكثريت مردم از انتحار ،و انفجار هاى سازمان دهى شده در هراس اند ، براى همين از تجمعات و اعتراض هاى مليونى دورى مى كنند تا به سرنوشت جنبش روشنايى دچار نشوند و حاكمان مى دانند كه اگر اين رعب و ترس مردم نباشد مردم معترض اينها را در يك ساعت از ارگ بيرون مى كنند، ما تجارب جنبش تبسم را داريم كه تا ديوار هاى ارگ مردم بلندرفتند.
اين حكومت بدون طالب و داعش دوام آورده نمى تواند و اين دو گروه ضامن بقاى شان است براى همين مهره هاى شان در حكومت راه دارند و با اشاره حكومت به گونه يى انتخابى عليه مخالفين سياسى اين حكومت عمل مى كنند .

>>>   حمله به متعرضان توسط گل نبی بی رحم که به شهادت تعداد از هموطنان منجر گردید. صددرصد دستور را شخصی ریس جمهور صادر نموده بود چون گل نبی نظامی دیده وافسر با تجربه است هیچ وقت بدون دستورات بالا کاری را انجام نمی دهد. برای همین نتوانستن محاکمه اش بکنند اگر کمی تحت فشار قرار می گرفت همه چیز را اعتراف می کرد.زود چمدان را بدست اش دادن و راهی سفر نمودند

>>>   غ برایش گفت به خا طر اینکه خشم مردم
کم شو د من ترا از این پست دور می کنم
و در اینده ترا به حیث قو مندان فرقه 111 مقرر می کنم

>>>   ما خواهان برکناری قاتلان اصلی مردم یعنی اتمر و اشرف غنی هستیم

>>>   این غیر ممکين است .قومندان گارنيزيون بر روی تظاهرات کننده ها وهموطنان ما آتش بگشوهد بجای اینکه محاکمه شود خیلی راحت سفر تعیین میشود البته براش گفته شده حالا برو چند روز خارج تا آب از آسیاب افتاد دوباره بر میگردی

>>>   یک مطلب را به مقامات دولت بگويم.مردم ما دراین چند دهه جنگ . هم استخبارات اند وهم پوليس .شما ها گپ را شروع نکرده مردم آخر جمله را متوجه میشوند . سعی کنید با مردم صادق و روی راست باشید این دنیا در گذر است سعی کنید بعداز اهتمام دستاویز برای خودت داشته باشید پادشاهان وريس جمهور های گذشته یک عملکرد خوب پیش مردم دارند مثلا امنیت وآرامش درزمانی ظاهر شاه پیشرفت علم وصعنت درزمانی داوود خان . آشتی ملی و عدالت یکسان درزمانی دکتر نجیب این سه مطلب تا آخر در ذهن مردم هک شده میماند و مردم هم به این سه مورد احترام میگذارند

>>>   در بین مظاهره کنندهګان اشخاص مسح چی می کردند ای سالم ایزد یار را دولت کشته یا پسر جنرال جرات بر سر دشمنی شخصی خود را اگاه سازید سپس مردم را مقصر کنید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است