حنیف اتمر همچنان باقی است و برکنار نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۴۷    ۱۳۹۶/۳/۱۶ کد خبر: 134157 منبع: پرینت

شام روز دوشنبه ۱۵ جوزا ساعاتی پس از نشست خبری صلاح الدین ربانی رییس حزب جمعیت اسلامی، ریاست جمهوری با نشر یک اعلامیه‎ ای اعلام کرد که سمت آقای حنیف اتمر، سمت اجرایی در سکتور امنیتی نیست و وی با صداقت به وطن وظیفۀ خود را انجام می‎دهد.

در بخشی از این اعلامیه آمده است: «در پیوند به اظهارات صلاح‌الدین ربانی در کنفرانس مطبوعاتی، خاطرنشان می‌گردد که سمت مشاوریت امنیت ملی کشور، سمت اجرایی در سکتور امنیتی نیست. مشاور امنیت ملی وظیفۀ خویش را با کمال صداقت به میهن انجام داده و می‌دهد.»

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حنیف اتمر
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   یک عملیات کودتا که شاید حتی یک خبر دروغ باشد و صحتش تایید نشده به گوش ارگ و سفارت امریکا رسیده است و جیتهای امریکایی چندین ساعت است در آسمان کابل در حال پرواز هستند .
خلیلزاد در کتابش نوشته بود برای ترساندن جنرال دوستم در سال ۲۰۰۳ دو جیت را وظیفه دادم تا با پرواز پایین و پرتاب یک بمب صوتی جنرال دوستم را بترساند ، دیده میشود که آن تخنیک باز مورد استفاده قرار میگیرد اما عاملینش نمیدانند که اینبار با مردم روبرو هستند نه شخص .
موجودیت امریکایی ها تنها از حمایت اقوام غیر پشتون مشروعیت میگیرد چون پشتونها اکثرا مخالف حضور امریکا هستند و پانزده سال میشود که با امریکایی ها میجنگند ، امریکا با حمایت از رژیم نامشروع در حقیقت با مردم دشمنی میکند که برایش سخت تمام خواهد شد ، از طرف دیگر امریکا در کنار دولت از ریختاندن خون مردم حمایت میکند .

>>>   مولانا فرید آگاهی مسایل سیاسی :
گارنیزیون کابل برای سرکوب یک قوم خاص و یک جریان خاص به میان آمده است .
ترکیب قومی گارنیزون را ببینید .
قومندان از یک قوم . معاون اش از یک قوم ریس ارکان از یک قوم نود درصد افرادش از یک قوم .
در این روز های آخر غنی حکومت اش را مانند حکومت داکتر نجیب اداره می کند

>>>   شرم آور تر از این نمیشود ...!
حشمت غنی‌ برادر رئیس جمهور تقلبی می‌گوید تمام ولایات جنوبی به جای مرکز از پاکستان دستور میگرند ...!
برای همین بود که isi سر والی لغمان اعتماد کرد و گلبدین را نخست آنجا فرستاد .
اضافه می‌کند که گلبدین به نام اسلام الدین از ایران فرار و به کراچی‌ پنهانی زندگی میکرد .
علاوه می‌کند که کرزی به پدرش گفته بود " اگر پدرم به من زن بدهد همین معاش که حضرت می‌دهد بسم است " بچه حضرت و بچه گیلانی حاضر و شاهد هستند ، اما اکنون میلیون‌ها دالر دارد ...

>>>   کوچی که رهبر شد مردم مجبور خیمه نشین شوند .
چهارمین خیمه نیز استاده گردید .

>>>   من،
غنی را ریس ارگ و ارگ را عامل مرگ میدانم چون طالب وداعش جنایت میکنند وارگ حمایت.

>>>   ببن تفاوت ره از کجا تا کجا؟
حنیف اتمر صلاحیت اجرایی ندارد؟ شریف است ؟ ملت شرور است ؟ باید مجازات شود اگر محور سازمان دهی حمایت درون ارگی صلاحیت اجرایی ندارد؟
هموطنان عزبز:
حوادث انتحاری وحشیانه ای ترورستان و همدستان قصر نشینان داخلی و معلمان و حامیان بین الملی شان اخیرا در یک هفته سه بار جسد صدها هموطن مظلوم و متدین مان را در ماه مبارک رمضان به خاک و خون کشاندند . ، زمین و زمان کشور را مملو از دود و خا کستر نموده ، جاده ها و حتا قبرستان را با خون رنگین کردند .
دولت فاشیستی غنی و اتمر ، برای ارضای خوی وحشی گری برادران نا راضی خود و تداوم حاکمیت خفت بار شان ، موج خود جوش عدالتخواهان ، خانواده های شهدا را تا سر گور عزیزان شان با انتحاری های ذخیره یی خود در ارگ ، با ریختن خون های تازه همه مردم کشور را در قرنتین نگهداشته اند .

مردم نگون بخت و بیچاره ای ما ، روز تا روز در گرداب دریای خون شنا می کنند.
چه عجب " به کدامین افق فاجعه فریاد کنم ، داستان وطنم را که غم انگیز شده ..." از در و بام و هوا از شش جهت مصیبت و فاجعه می بارد ....
دژخیمان تمامیت خواهی ، چنان از سفاکی ضحاکی خود جهنمی آفریده اند ، که ماتم و ضجه ، نوحه و ناله مجال نداده همه ماتم زده گان را به رگبار گلوله ها می بندند.
چه باید کرد؟
هموطن ; بیدار شو ، بیدار ـ به هر اندیشه و باوری هستی درهر جناح و موقف ، قوم و قبیله یی هستی به همان اعتقادات سوگند! به هوش بیا ، آگاه باش , من تو گفتن ها ، تا کجا ؟ می دانی؟ کشور بر لب پرتگاه گند آب در کلیت افتیدن جال و چنگال تعصب کور و جهل دهان باز داشته منتظر است
سایه ی شوم طاعون در لباس من ی برتر ، تو یی چون و چند ، همه جا پهن شده است . پناهگاه های دروغین ،و خیالی ، زد و بند های مقطعی رشته های تنیده نهانی و علنی بادشمن، همه سرآب ها ست تجارب فراوان داریم. توفان در راه است هر روز بد تر از دیروز است
باز تکرار مکرر : به فکر خود و اهل و عیال ، خیل و تبار نباش، خشک و تر یکسان می سوزد . زمان چاره اندبشی ها اندک و زود گذر است . ساده انگاری ، خود خواهی جبن تاربخی فکر بقای مال و چوکی اطمینان به روز به سر رسیده است. دشمن آگاه بر همه نا توانی ها و خلا های دیروز و امروز ماست. همه رسوایی ها ، متاسفانه سال ها قبل مهندسی شده، این من و تو بودیم و هستیم ، بی خیال سر گرم عیش بی خودی های زود گذر هستیم ، رو پوش سیاه در برف داریم انگار کسی نمی داند...
اما تا ریشه در آب است، امید ثمری است. پس بیآید
با همه مظلومیت ها ، همراه اقبال شویم ، " از خواب گران , خواب گران بر خیزیم
با ایجاد صفوف همآهنگ در مقابله با شب باوران سیه دل به طلوع صبح صادق ایمان بیآوریم ، شب سیاه را یکسره با نور همدلی و همآوایی به روز روشن مبدل کنیم و چنان بر دیو شب و تاریکی نعره کشیم که دست ها در ماشه ها بخشکند. عدالت بر مسند باو و عمل پیاده کنیم.
تا باد چنین باشد.
با عرض حرمت
شرکای ذبون وحشت ملی که صلاحیتی هم ندارند تا سرحد مرگ جمعی ملت ، برای بودن در چوکی های نمایشی

>>>   معقول است

>>>   درست است اتمرا مطابق خواست ارگ مانند یک غلام حِلقه بگوش انجام میدهد. اما با نقض قانون اساسی به دیکتا استخبارات پاکستان خلاف منافع عوام کار میکند باید محکمه گردد.گذشت یک شخص ... مجهول است. دولت هند به خاطر سر سبزی اطراف بیرق ملی بالای تپه وزیر اکبر خان دومین دالر کمک به شهرداری کابل نمود .اما پول را به بهانه اتمی از شهردار کابل گرفت که من اطراف بیرق را جور میکنم پول را اتمی خان درجیب شخصی خود زد.اینست نمونه صداقت وی به گفته ارگ نشینان شریکان اتمر لنگ.
راستگو

>>>   غ می گوید دست همه شما لی تلو الی خلا ص من به هچ وجه اتمر صا حب را از مقا مش دور نمی کنم به همرای من امریکا است دست تا ن خلا ص

>>>   در تربیت یافته روس و انگلیس صداقت معنا ندارد ا

>>>   اصلا این شخص ازکجا آمد در این وسط نه سابقه کار در دولت های گذشته نه جهاد ونه شناخت از قبل آدم چاپلوس. هیچ وقت بند نمی ماند درابتدا حتمآ بدست پای آمریکا هی ها ویا پاکستانی ها ویا هم کرزي افتاده به این سمت رسیده

>>>   جناب اتمر تا جنگ داخلی را آغاز نکند و افغانستان را بکلی تخریب نکند دستبردار نیست

>>>   به نظر من کسانیکه سبب بندش راه در کابل شدند بد تر از داعش و طالب هستند و معلوم مشوند که دشمنان افغانستان هستند حکومت هرچه زودتر این اوباشان و گروه شروفساد را شناسایی و همه شان را بعد از محاکمه به دار آویزان کنند چون اینها به سود افغانستان نیستند.
فهیم از کارته نو کابل

>>>   من فکر میکنم امریکا تزاریها را می شناسد! امریکا میداند که تاجک جزای روس را نمیداند زیرا او بګیل شده وازموده را ازمودن خطا است! ولی پشتون ۲۰ سال است که ګوزهای امریکا وقبل ازان روس این لالای رخمانوف وپدراموف را کشیدند!
غیر خاک بدهن چیزی بدست اورده نمیتوانید!
ما پشتونها این مرتبه مصصمیم که بعد ازین تاجکها راازاد وزبان دین وفرهنګ فرهنګی اش را باز می ګردانیم! اګر انها غیرت نمی کند ما خو برادر مسلمانش هستیم!!!!!!!!!! ما کی میمانیم دختران مهتابی کولاب ودوشنبه رقاص تزاریان شود!مردانش در مسکو وزنانش د دوشنبه!
ا

>>>   مردانش در داخل افغانستان برای تخریب کاری زنانش در پشاور ووزیرستان جیب ها پر از کلدار ×


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است