خیمه های تحصن از کابل جمع آوری می شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۳۹    ۱۳۹۶/۳/۱۶ کد خبر: 134155 منبع: پرینت

ریاست جمهوری طی فرمانی به گارنیزیون کابل دستور داده است تا خیمه های تحصن را از سطح شهر کابل جمع آوری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، در همین حال گزارش می رسد که نیروهای گارنیزیون کابل در حال محاصره خیمه تحصن در منطقه خیرخانه شهر کابل هستند.

قرار است در زمان برگزاری نشست پروسه کابل به اشتراک بیش از ۲۰ کشور و سازمان بین المللی سه شنبه در شهر کابل دایر گردد، پایتخت کاملا امن و آرام باشد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیمه تحصن
پروسه کابل
نظرات بینندگان:

>>>   مولانا فرید آگاهی مسایل سیاسی :
گارنیزیون کابل برای سرکوب یک قوم خاص و یک جریان خاص به میان آمده است .
ترکیب قومی گارنیزون را ببینید .
قومندان از یک قوم . معاون اش از یک قوم ریس ارکان از یک قوم نود درصد افرادش از یک قوم .
در این روز های آخر غنی حکومت اش را مانند حکومت داکتر نجیب اداره می کند

>>>   به این سخنان گوش دهید تا بدانید که چرا فاشیست ها نبودن پدرام را میخواهند ؟ هیچ آدم مطرحی در افغانستان در این شانزده سال به این دلیری ، به این روشنی ، به این زیبایی ضد حاکمیت سه صد ساله قبیله سخن نگفته است : تو یک کلمه فارسی دانشگاه را قبول نداری و از من میخواهی حاکمیت سه صد ساله ترا بپذیرم ؟!

>>>   به آمریکایی ها بگویید که اف ۱۶ های تان را به هلمند و ارزگان و قندز بفرستید. این جا کسی با شما کاری ندارد؛ در دعوای داخلی ورود نکنید.
عارف رحماني
عضو شوراي ملي

>>>   تا چه وقت شما یهود ها با گارنیزون های نامنهاد صدای مردم را خاموش ساخته میتوانید دیده میشه که ارگ فاشیست حال بالای پولیس و اردو اعتماد ندارد از بادار هی خارجی تقاضای کمک کرده است تا از طریق پرواز های هوای تهدید کند بی خبر از اینکه این تهدید ها بجای نمی رسد

>>>   دزدهــــای شمالی چطور میشه؟؟؟

>>>   بلی در جلسه کفار ارام باشد ودر وقت نماز جنازه مسلمانان بلا در پسش
اشرف یهود احمد زی خوب بازی می کنی
بچه درد دیده افغان

>>>   یک موضوع قابل یاد آوری در مورد خیمه های تحصن و حمایت از جنبش رستاخیز و تغیر :
تبلیغات ویا گپ های راه اندازی نموده اند که گویا با آمدن این و آن رهبر ویا شخصیت سیاسی به خیمه های تحصن و حمایت از جنبش موقف جنبش پایین آمده ، استقلالیت و خود جوشی اش را از دست داده و بخود رنگ قومی می گیرد .
سوال این جاست که اگر دروازه خیمه ها بروی مردم بسته گردد و به سیاسیون و نماینده و یا رهبران احزاب و جریان های سیاسی اجازه سخنرانی داده نشود پس چطور می توان پروثه حمایت مردمی را گسترش داد.
این تبلیغاتی است که دشمن می خواهد به این بهانه حمایت از جنبش را کم رنگ ساخته و بالاخره به انزوا بکشاند .
از دید من ورود به خیمه ها بروی همه مردم بجز خودکفانی ها و مخربین باز باشد و تریبون در اختیار همه سیاسیون مستقل ، رهبران احزاب ،نماینده های جریان های سیاسی و نیرو های علاقمند به تامین عدالت اجتماعی قرار داده شده و سخنرانی های حمایوی شان را ابراز بدارند .
خود جوشی ، استقلالیت و جلو گیری از قومی گرایی جنبش رستاخیز وتغیر ، مربوط به تصمیم گیری ها ، قاطعیت و پایداری بر اهداف اتخاذ شده ، ادامه و گسترش جنبش تا رسیدن به هدف نهایی می باشد نه محدود ساختن حمایت مردمی .

>>>   این خیمه هاباید در دشت چمتله برده شوند

>>>   شمالی مردم اش یهود نیست دوست یهودی ما که چنین نظر دادی (دزدهــــای شمالی چطور میشه؟؟؟)برو به کشور های یهودی که قبلاً‌ فرار کرده بودی یهودی کافر ملعون .
اریائی تبار

>>>   از قوم گرایی بپرهیزید جز تابه عام است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است