ایزدیار: حمله به مراسم خاکسپاری بدستور پاکستان بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۶/۳/۱۵ کد خبر: 134134 منبع: پرینت

امنیت ملی کشوراز بازداشت 13 تن در رابطه با حمله مراسم خاکسپاری پسر معاون سنا خبر داد.

علم ایزدیار، معاون مجلس سنا تاکید دارد که طالبان در همکاری با پاکستان حمله به مراسم خاکسپاری پسرش را سازماندهی کرده اند و آنان همواره مردم بیگناه کشور را هدف حملات وحشیانه خود قرار داده اند.

امنیت ملی کشور گفته است که فردی که انتحار کنندگان را انتقال داده به همراه با 12 مظنون دیگر بازداشت شده است.

منابع امنیتی می گویند که انتحارگران در منطقه چمن پاکستان آموزش دیده و از زابل به کابل منتقل شده اند و مواد انفجاری را در کفش هایشان جاسازی کرده بودند و به همین دلیل نیروهای امنیتی نتوانسته اند آنان را شناسایی کنند.

این اظهارت در حالی است که تصاویر اجساد تکه تکه شده مهاجمان نشان می دهد که کفش های انتحارگران سالم مانده است.

صالح محمد ریگستانی، آگاه امور نظامی که در خاکسپاری پسر معاون سنا حضور داشته است بیان می کند که عملیات بمب گذاری بوده است و اصلا انتحاری نبوده است. بدون هیچ شک و شبهه کسانی از داخل دولت و در نهادهای امنیتی با مهاجمان همکاری کرده اند و اینکه در انفجار سوم مواد منفجره زیر زمین جاسازی شده بود این شک را به واقعیت نزدیک تر می کند.

وی گفته است که هدف از بین بردن یکباره سران جمعیت بوده است و این اقدام توسط ستون پنجمی های نظام و عوامل نفوذی با همکاری طالبان صورت گرفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات کابل
ایزدیار
نظرات بینندگان:

>>>   امنیت ناملی دروغ میگوید" چگونه امروز سالم ایزد یار شهید شد فردا این انتحاری از چمن تاکابل رسید وبه انتحاری آماده شد؟ صرف برای فریب مردم که فکر کنند این اداره فعالیت کرده وترورست را دستگیر نموده این جعلیات را نشر میکنند بفکر آنها مردم نادان هستند هرچه شنیدند باور میکنند !!!!
دوسال پیش هم زمانیکه انتحاری شدت گرفت این اداره ناکام برای فریب مردم اعلان کرد که انتحاری را گرفته است وعکسش را نشر کرد واو کسی بود که از یک سال پیش در محبس بود چگونه کسیکه در زندان است انتحاری میکند ؟؟ این اداره ناکام وبی کفایت درچشم مردم خاک میپاشد !

>>>   جاويد كوهستاني:
دوستان امنيت ملى :
اول در ساحه امده مطالعه كرده بعد اعلاميه مى داديد ، واى از اين بى خبرى شما ، بوت ها و پا هاى انتحارى ها بیشتر ثابت مانده تاكمر بغل شان ، داد و بيداد از دست شما ، اخر هـيچ ادمى در دفتر رسانه يى نداريد كه با دقت ولو براى انحراف افكار هم باشد دروغ با حقيقت نزديك بگويد ، واقعاً متاسفم به همه تان .

>>>   پشتونیزم دشمن تروریزم و یا برادر تروریست ها؟
امروز نه تنها اکثریت مردم افغانستان بلکه بسیاری ها در جامعه جهانی نیز به این حقیقت پی برده اند که پشتونیزم و تروریزم برادران و حامیان یک دیگر اند.
چنانچه اخیرا به پیام کاذب همدردی اشرف غنی به مناسبت حادثه تروریستی اخیر در لندن برج یکی از بریتانوی ها چنین نوشت:
لندن به شما ضرورت ندارد. شما باید نجاست خود تانرا در کشور خود تان پاک کنید. بس کنید برادر خطاب کردن تروریستان را!

>>>   اگر حمله به بچه جرئت کار پاکستان بوده حمله به بچه تو هم کار پاکستان بوده ، اگر بچه تو بچه جرئت را کشته او هم برعکس انتقام گرفته

>>>   این دروغ شاخدار امنیت ملی . امنیت ملی نه بلکه شبکه غیر ملی و شبکه ترور اشرف احمدزی

>>>   هر ملامتي به گردن خارجي ها انداختن حماقت خود ما را نشان ميدهد، وظيفه خود ما چيست؟

>>>   به قوم پشتون اعتماد نمی شود. قول و قرار نداند. تعهد ندارند. تنها راهش اتحاد سایر اقوام و ایستادگی در برابر این هاست. تا کی صبر و تحمل؟
زلمی از بدخشان

>>>   امنیت ملی راست میگوید.
در جیب انتحار کننده نامه یی به عنوان زیر پیداشده است:
به ریاست محترم امنیت ملی افغانستان!
اینک به فرمایش شما سه نفر انتحار کننده که در چمن پاکستان تمرینات انتحاری دیده اند،از طریق ولایت زابل،خدمت تان فرستاده شد.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان.

>>>   دروغ است خود حکومت این انتحاری هارا آماده کرده بود و از مردم هودخیل بودند هرسه انتحار کنند فاشیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است