صدها باشنده بغلان خواهان برکناری رهبران از قدرت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۶/۳/۱۴ کد خبر: 134051 منبع: پرینت

صدها تن از باشندگان ولایت بغلان در اعتراض به گسترش ناامنی ها و افزایش تلفات غیرنظامیان و حوادث اخیر در کابل دست به اعتراض زدند.

به نقل ازطلوع، تظاهرکنندگان با بی کفایت خواندن رهبران حکومت وحدت ملی آنان را خود فروخته، متعصب و طالب پرور خواندند و خواهان برکناری آنان و رفتن به سمت انتخابات شدند.

باشندگان بغلان در واکنش به حملات کابل، کپی تفاهمنامه امنیتی کابل-واشنگتن را در برابر ساختمان نمایندگی یوناما به آتش کشیدند و قطعنامه چند ماده ای برای محکوم کردن پاکستان به عنوان کشور حامی تروریزم به دفتر یوناما فرستادند.

اعضای روند سبز نیز با برگزاری مراسم فاتحه خوانی برای قربانیان روز جمعه کابل، خواهان به محکمه کشاندن عاملان این رویداد شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتراضات مردمی
بغلان
نظرات بینندگان:

>>>   داکتر یارمحمد « حیدر زاده »
اواقوام غیور حکومت کاملا نا کار آمدشده
رهبری حکومت توان رهبری را از دست داده است و مردم ما دیگر بالای این دو فرد هویت مجعول غنی و عبداالله از بابت عدم کارایی در رفاه و امنیت اعتماد ندارند و توان اداره دولت از دست شان رفته است و اقوام کشور ما با یک هما هنگی گسترده باهم یکجا شویم در اخیر با قدرت عام و تام پیش بسوی تغییر
رهبری میرویم.
مدریت ضعیف غنی عبدالله مردم ما را به خون خاک کشاندن واین انفجار نه اول است نه آخیر وکسی تضمین آینده را هم کرده نمی تواند ما مردم افغانستان نباید منتظر این باشیم باید هر شهروند این کشور در مقابل بی عدالتی رهبری حکومت بنام وحدت ملی صدای خود را بلند کند وبه حیث انسان از حقوق خود دفاع کنیم
هوطنان عزیز در مورد مضمون تبصره کنید و کامنت های سومند برای رفع مشکلات وطن عزیز ما گذارید و مردم شریف و نجیب وطن را از مصیبت بختی روزگار بد امنیتی و اقتصادی نجات دهید.
وطن ما به جای مادر ماست
مادر خویش را نگهبانیم
شکر داریم کز طفولیت
درس حب الوطن همی خوانیم
چونکه حب الوطن زایمان است
ما یقینا ز اهل ایمانیم
گر رسد دشمنی برای وطن
جان و دل رایگان بفشانیم.
داکتر یارمحمد « حیدر زاده »
داکتر علوم محیط زیست

>>>   عجب است بخدا...!
کوچی ها و مهاجرین که در سال های اخیر بدلیل وضیعت بد زندگی که در مناطق خود داشتند وارد شهر هرات شدند، در این شهر متمدن صاحب آب و نان و زندگی مرفع شدند حالا به مردم هرات هشدار میدند که حق تظاهرات مدنی را ندارید.
پ. ن. عجب مهمان های پر روی...!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است