ربانی: با تروریستان نظام، تسویه حساب ملی می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۱    ۱۳۹۶/۳/۱۴ کد خبر: 134044 منبع: پرینت

با ترویست های داخل نظام تسویه حساب ملی می شود.

صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه کشور که از حملات انتحاری مراسم خاکسپاری پسر معاون مجلس سنا جان سالم به در برده است در صفحه فیس بوک خود اعلام کرده است که بزودی موقف خویش را در مورد تروریست های داخل نظام و تسویه حساب ملی با آنان اعلام خواهد کرد.

وی افزود است که هرچند از توطئه دشمنان جان سالم به در برده است اما هنگام ادای نماز بر پیکر سالم ایزدیار تعدادی از هموطنان مان جان خود را از دست داده اند.
در سه انفجار پی هم این مراسم 18 تن کشته و 87 تن دیگر زخمی شدند و گفته می شود که طالبان با نشر خبرنامه ای دست داشتن در این حملات را رد کرده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیرخارجه
حملات انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   همینکه جان سالم بدر بردی شکر بکش هیچ چیز از دست شما پوره نیست بس است 20 سال تمام غصب وغنیمت فساد کردید تاچی وقت؟؟ از سرمردم دست بردارهستید یانه؟؟ مردم قرضدار شماست؟؟ گروگان شماست؟؟

>>>   طالبان بیرق سفید
طالبان بیرق سیاه
طالبان نکتایی پوش. همه از یک جا آب می خورند وان فاشیست قومی است.

>>>   گروهی به نام داعش وجود ندارد .همان طالبان روسیاه بی ابروی کافرهستند که بیرق خود رانیز سیاه کرده اند.

>>>   ربانی جان.تسویه نیست تصفیه است.از خدا بترس مثل پدرت می میری.

>>>   درود دوستان گرامي!
روزهاي سخت و دشواري را پشت سرگذاشتيم. روزهاي دشوارتري نيز در پيش رو است. اما اندكي مقاومت كنيد كه سحر نزديك است. گفته بوديم كه هر قطره خون ايزديار شهيد سيلي خواهد شد كه كاخ استبداد را ويران خواهد كرد. اطلاعات من نشان مي دهد كه اين پيش بيني در حال تحقق است. جمعيت اسلامي به مثابه بزرگترين حزب سياسي كشور وارد ميدان شده است.
البته امروز گروهي از جوانان نيز گردهم مي آيند تا بنيادي تر و جدي تر وارد ميدان شوند.
هستيم بر آن عهدي كه بستيم!
سحر نزديك است مقاومت كنيم.
ثاقب

>>>   تحلیل از اوضاع نشان دهنده موارد است که دیگر جمعیت اسلامی افانستان ان حزب مقتدر که د رسال 2001 بودبنا بر عوامل نقاق -جاه طلبی -مرگ رهبر -رو اوردن اراکین ارشد حزب به مادیات- عدم انعطاف بذیری در بین اعضا- عذم تجربه کافی جناب وزیر صاحب خارجه از امور حزب دست را بدست هم داده جمعیت را به حاشیه و منضوی ساخته حال جانب دولت حاضر نیست با یک حزب که قدرت تصمیم گیری خویش را از دست داده و تنها به مقام های عاری از صلاحیت دل خوش کردند وارد مذاکره شود من فکر میکنم که روح رهبر از عملکرد ضعیف رهبری جمعیت اعم از استاد عطا- سلاح والدین- واحمد ضا نارام است
اعلام موضوع هیچ درد را دوا نمی کند تنها برای عوام فریبی مناسب است
قیام

>>>   بدالكريمى عبدالكريمى
امريكا نه بايد فقط از يكى از أقليت ها به نام پشتون كه كمتر از 20 فيصد جمعيت را تشكيل مى دهد حمايت كند.
اينجا ما هم هستيم كه بيشتر از 80 جمعيت افغانستان را تشكيل مى دهيم

>>>   ما باسروجان آماده هستیم جناب صلاح الدین تادرمقابل فاشست های ملعون درجامه گوسفند که مارا همه روزه ازبین میبردایستاده گی کنیم.
لطفآ یک طرفه بسازید همه چیزرا

>>>   آخر چقدر بخاطر وحدت ملی دروغین قربانی بدهیم.
صدها جوان دانش آموخته،باغیرت و دلاور مان را یک بیغیرت و نامرد بیسواد با عمل انتحاری از بین میبرد.
اگر به فدرالیزم راضی نشدند
گزینه تجزیه را مجبوریم پیش کنیم.

>>>   پرسشِ اساسى اين است كه ما منتطر چه و كى هستيم تا بيايد و ما را نجات دهد !
شرم آور نيست كه چند فاشيست بى سرو پا ما را به دام انداخته اند و ما منتظر مردن هستيم ، چنين مرگى ذلت آور و شرم آور است .

>>>   سیاف نداف گرفته تا گل بدین را هم در آغوش کشیدن و هم رتبه پروفسوری دادند و همیش کرزی را کرزی صائب گفتن

>>>   اسناد بدست آمده که انتحاری ها بادام باغ مربط حزب اسلامی بوده اند و این حمله هم از طرف گلوی بیدین سازماندهی شده است
یکی از انتحاری ها بادی گارد گلو بیدین بوده است ؛ دوستان عکسها را نشر کرده اند من از باز پخش اش بخاطر دلخراش بودن عکسها خود داری می کنم .

>>>   حزب جمعیت ثبات انسجامی و قاطعیت رهبری ندارد. جنبش دادخواهی نباید عربده‌یی در دست این حزب از هم‌پاشیده شود. عقده‌های چهره‌های گوناگون در درون این حزب آنان را واداشته است که این سکوی فشار را علیه حریفان سیاسی خویش در دست بگیرند. این حزب اگر پاس‌دار ارزش‌ها و عزت مقاومت‌گران می‌بود، در طی سالیان متمادی در زیر ریش این‌ها مردم ما قربانی و سلاخی نمی‌شدند. اینان که امروز سنگ دفاع از مردم را به سینه می‌زنند، ناشی از برخوردهای تجارتی و سیاسی خودشان است نه مردم قربانی شده. همان‌گونه که در ظاهر کسان دیگری می‌کشند ما را، در باطن این‌ها کشنده‌تر از دشمنان معلوم‌الحال برای مردم افغانستان خطرناک‌اند. وقتی خون استاد ربانی و احمدشاه مسعود پیش چشم این‌ها را نگرفت، مطمئن باشید خون هیچ شهروندی وجدان آنان را بیدار نمی‌کند. این‌ها فقط در تلاش هستند که چگونه عنان این فشار سیاسی را در دست بگیرند و از طریق این سلاح به حریفان سیاسی خویش برای دوباره مامورشدن زیر دست آنان حمله کنند

>>>   به جمعیت اسلامی افغانستان بیش ازین اعتماد و اتکا نکنید که ازین هم سرخورده می شوید.
از جمعیت اسلامی صرف یک نام میان تهی و چند فرمانده شکمبو باقی مانده است. مسوول فاجعه مردم شمال قبل از همه جمعیت اسلامی است نه فاشیسم.
فاشیزم از ضعف جمعیت اسلامی خونخوار تر و گستاخ تر شده است.
جمعیت اسلامی هیچ داعیه ای ندارد به جز از حفظ چوکی بی صلاحیت عبدالله و گرفتن چند تا مقام به چند نفر فرمانده بی داعیه.
در حالات بحرانی به خرد، تجارب و قدرت مردم اعتماد کنید نه به چند فرمانده لمپن و بی داعیه.

>>>   اگر انتقام نگيريم بدانيد كه جمعيت به اندازه شلغم هم دگه پيش قبيله ارزش اهميتي نخواهد داشد.
رهبران تان مزدور استند خود تصميم بگيريد.

>>>   خطاب به نسل بيكاره يى جمعيت اسلامى ؛
فاشيست ها مسعود را شهيد ساختند ، استاد ربانى را در خانه اش انفجار دادند ، داود و سيد خيلى و صدها فرمانده تان را سر بريدند ، هر روز توهين تان مى كنند ، ديروز خواستند همه يى تان به قتل برسانند . براى شما كه قتل و كشتار جوانان تاجيك كه اصلن ارزش ندارد.
غنى را حاجت نيست معرفى كنم ، او كلمه اش را خوانده نمى تواند ، هنوز بسم الله را تلفظ كرده نمى تواند و خدا را نوانسه دار مى خواند ، شما كه لاف جهاد و مسلمانى مى زديد مگر اطاعت از چنين آدمى حرام نيست و كراهت ندارد ! حساب تان را با مردم روشن كنيد كه مسلمان ايد و يا منافق . اگر مسلمان ايد پاسخ دهيد كه اطاعت از يك حكومت دست نشانده مى تواند با آموزه هاى دينى تطابق داشته باشد ! و يا دنبال مال و زر و ثروت هستيد و اسلام جز بازيچه براى تان نيست !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است