دولت باید انس حقانی را اعدام کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۶/۳/۱۱ کد خبر: 133946 منبع: پرینت

به خواسته ام همچنان تاکید می‌ کنم: انس حقانی باید اعدام شود.

دشمنی‌ كه به مريضان در بستر مريضى ترحم ندارد، دشمنى‌ كه به صف نمازگزاران در مسجد اعتنایی نمی‌ کند، دشمنى‌ كه به روزه داران رحمی ندارد؛ دشمن خدا، دشمن رسول‌ خدا و مردم ما هستند. پس هر آن كه به چنين دشمنی ترحم دارد، در حقيقت هم‌ دست دشمن و دشمن مردم ما است.

اگر می‌ گویید دشمن نیستید! بيايید جرات كنید، آنهايی را كه به جرم آدم‌ كشى و قتل مردم بیگناه افغانستان و نیروهای امنیتی افغانستان، در سه محكمه محكوم به اعدام كردیده اند را علنا اعدام کنید و مرحمی بر زخم‌ های مردم افغانستان بگذارید.

اعدام حقانی کوچک‌ ترین مرحم بر زخم‌ های امروز شهروندان کابل می باشد. مردم باید برای این خواست شرعی، قانونی و معقول بسیج شده و با فشار مردمی آن را بالای حکومت به‌ ویژه رییس جمهور عملی سازند.

رحمت الله نبیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انس حقانی
وزیراکبرخان
نظرات بینندگان:

>>>   حا ل همین وگپ را کی قبو ل کند که هستمین کار را وی نمو ده ا

>>>   آقاى تبيل چطور ميتواند اشرف غنى برادر كرزى را إعدام نمايد؟ آيا شما اين سؤال را گاهى با خود نموديد؟ در زمان كرزى بود كه اين گروپ توريستى دوباره زنده گرديد و براى شان در قطر دفتر باز شد. حالا بسيارى از مردم سؤال مينمايند كه چرا امريكا به طور جدى با طالبان مبارزه نمينمايد؟ چطور امريكان با ايشان مبارزه نمايد زمانيكه رئيس جمهور ايشان را برادر ناراضى ميخواند و از زندان ها رها ميسازد.
به هيچكسى به جز از شما واضح تر نيست كه اينها همه جز بك باند اند براى تأمين منافع پاكستانى ها.
تا زمانيكه تمام مردم جمع نشوند و اين خائنين را سركوب نسازند هيچوقت آرامى نخواهد بود و اين قربانى نيروهاى مسلح بى هدر خواهد بود. دشمن در داخل ماست. دشمن احمد زى، كرزى ، استانكزى و ديگران اند.

>>>   از همه اولتر شفر غنی و دار و دسته اش که در ریاست جمهوری وارگانهای دولتی رخنه کرده اند را اعدام کنید بعدا این فرزند وبرادر خوانده های بلید شان اعدام می شوند

>>>   وردگ ماما بالكل درست فرمودي، اما مشكل أساسي در ارگ است، اگر أنس يا دنس إعدام شود جايرا نميگيرد، بايد ارگ نشينان إعدام شوند، بشمول لنگ معصوم ، لنگ اتمر، دلقك امرالله.

>>>   آدم كشتن رَآه حل نيست!!! اكر تو بيش أنس حقانى بنيشنى او ترا قابل إعدام مى داند! بخاطريكه تو و أمثال تو زير ركاب أسب اشغال أمريكا كه هزازان نَفَر به كناه را شهيد و به خون كشييدند دويديد و بشتيبانى كرديد!! افغانستان تنها كابل نيست!! ايا خودت كدام روز كه ١٠٠ ها هموطن ما در ولايات ديكر مخصوصا" در جنوب به شهادت رسيدند كدام خواست وجدانى، انسانى و افغانى كردى كه اشغال و اين حكومت قتالطريق را محكوم كرده باشى!!! حتما" جواب نه هست!! برو برادر قصه مفت نكو!!! حالا شما از انسانيت و مردم دوستى لاف بتاق مى زنيد!! تعصب سر و بأى تأنرا با خود بيجانده!!

>>>   همه اشراریکه به اعدام محکوم شده اند باید گردن شان زده شود

>>>   پشت بركناري چهار نفر كوچك و پوليس بي واسطه نگرديد
پيش برويد انشا الله كامياب هستيد

>>>   نه اعدام تروریستان دردی را دوا میکند، نه هم تقبیح کردن و شعار دادن، یگانه راه حل فرستادن غنی، حکمتیار، اتمر، کرزی، استانکزی و... به جهنم است، اینان هستند که خواب لوی پختونستان را میبینند...
با یک سدا ارگ ارگ، مرگ مرگ
پ.ن:
فردا بسیار محتاط باشید و ویروسهای حزب اسلامی را نگذارید در میان تان مشکل ایجاد کند، ویروسها را در نطفه نابود کنید!!!

>>>   فریب فسبوک چلونکی ورسانه های مزدور رانخورید ، زیرا اشرف غنی وباندش هیچ کسی را ادام نخواهد نمود.

>>>   جوانان عزیز! به افواهات بی پایه خاتمه بدهید؛ فاشیزم سربازان همتبارخودرااعدام نمیکند.

>>>   مشکل مردم ما فاشیزم تمامتیخواه حاکم بر ارگ است، نه تروریزم. ارگ تروریزم می پرورد.

>>>   Lovepeace
تنها در شهر واز شروع حكومت ع غ ولي همه به تيوري كرزي وبدنام سازي غني اينكار شده است يكروز غني نتوانست بكويد كسي از ارك به طالب برادر خطاب كرده نميتواند ولو كه برادر رسمي اش هم باشد زيرا خلاف قانون اساس است طالب ميايد در مركز شهر جان صدها هموطنم را ميكيرد فردا همان روز كرزي ميكويد طالبها برادران ما اند وبه شوروي جين هند ميرود تا طالب را برادر بكويند اين است فاسد ترين دوران از سياست كه بقيمت جان اين هموطنان عرقه بخونم ع غ حكومت كرده روان است

>>>   غنى و تيّم او اشتباه نكرده اند كه اصلاح پذير باشند، انچه بر مردم گذشته و ميگذرد، برنامه انهاست.ملت بايد قدرت را بدست گيرند.

>>>   فاشیستان شما که نمی توانید جلال الدین حقانی این تروریست پکتیایی را دستگیر کنید چگونه برای خط دیورند دهلک می زنید و می توانید پشتونستان که نیم خاک پاکستان اتمی است اشغال کنید؟

>>>   هر چه زودتر.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است