کاریکاتور روز: دست سازمان سیا عقب حمله کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۰    ۱۳۹۶/۳/۱۱ کد خبر: 133911 منبع: پرینت




این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور
حمله کابل
نظرات بینندگان:

>>>   بغل کشی با کمونست دیگه مزه داره (حکمتیار)

>>>   امریکا همیش خواهان خرابی روابط بین آلمان و رهبران جهان است.
وقتی که کرزی نو رییس جمهور شده بود و به آلمان آمد، فرهاد دریا را از امریکا به آلمان روان کردند که برای ریشخندی، برای کرزی مدال بدهد.
حالا نریندرا مودی به آلمان آمده است، باز پریانکا چوپره را از امرکا با پاهای لخت او به دیدار نیندرا مودی فرستادند، که در مطبوعات هند عکس العمل منفی در قبال داشته است.

>>>   أين واقعت است

>>>   حل سیاسی دائمی کشور و پایان یک فاجعه انسانی!
-------------------------------------
افغانستان را - طالبان، افغان ملت، حزب اسلامی و ارگ- عملا تجزیه نموده است وآن را قربانگاه براي اقوام غیرافغان ساخته اند... پس ما منتظر چی هستیم؟ آیا وقت آن نرسیده است که هزاره ها، ازبیک ها، تاجیکان و دیگر اقوام خراسان خود را اعلان کنند و خود را و نسل های آینده را ازعفونیت افغانوالی و بربریت طالبوالی درامان سازند!!

>>>   همه چیزیکه نوشتی همه درست و وضعیت اسفبار وطن را بیان میکند . راه نجات هم یورش بکاخ استبداد سه صد ساله و بلاخره تابو شکنی : اما توسط کی ، شما همه را با همه جزییات و خصوصیات اش از رنگ سفیدگرفته تا سبز ، سرخ و سیاه با دلایل غیر قابل انکار بیان کردید :
ایا شما در همین چمن ساخته شده جانکیری ، گلی ازاده وفاقد رنگ و بوی تصنعی باشد دیده میتوانید :
در زیر لوای درفش سفید ، سیاه ، سبز و سرخ مشتی از مزدوران و معامله گران ، که گردش روزگار ، صیقل انانرا نوکر منش ، پول پرست ، جاه طلب ، و پست تغیر داده : در هیچ کدام شخصیت و اراده اصلی و ذاتی باقی نمانده .
این شیوه زنده گی که در حقیقت حتی مرگ تدریجی بمراتب شرافتمندانه است ، مردم را به گروگان گرفته اند و هر روز هم مردم برای دفاع از همین افراد زبون و فرومایه در اشکال مختلف قربانی میشود :
من به این باورم که فرزندان برومند وطن ما از ترکیب قوای مسلح نه در دفاع از ازادی ، استقلال و تمامیت ارضی چون عملا انرا نداریم ، بلکه فقط وفقط برای حفاظت همین عناصر فاسد، پست ، اراذل و اوباش که کفتر سفید تاج شاهی را به سرشان گذاشته به قتل میرسند ، جویی خون که هر روز توسط برادران کرزی ، غنی زی عبدالله زی ، اتمر زی و غیره و. غیره از حساب بخاک و خون کشیدن هموطنان روان است بجایش باشد

>>>   شعار فردا زینده باد خراسان بزرگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است