ساختمان تلویزیون یک بر اثر انفجار تخریب شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۵    ۱۳۹۶/۳/۱۰ کد خبر: 133899 منبع: پرینت




بر اثر انفجار مهیب صبح امروز چهارشنبه 10 جوزای 96، ساختمان تلویزیون یک تخریب شد

ساختمان تلویزیون یک انفجار کابل

ساختمان تلویزیون یک انفجار کابل

ساختمان تلویزیون یک انفجار کابل



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار کابل
تلویزیون یک
نظرات بینندگان:

>>>   Masoud Espanteman

زخمی و کشته شدن چندصد تن از هموطنان افغانستانی‌مان را در کابل تسلیت می‌گویم. نه فقط تسلیت، بلکه آگاهی می‌دهم که تقدیر انسان مدرن را سیاست رقم می‌زند، نه خدا و نه تاریخ و نه قبیله و نه خوشبینی‌های روشنفکرانه.

ازین‌نظر، در جایی که دولت افغانستان که دولتی نیست، گوسفندوار به مسلخ راکتیارها می‌رود، شما مردم بی‌دفاع افغانستان یا باید طالبان را و طالبانی‌ها را داوطلبانه بکشید، یا آن‌ها شما را گوسفندوار خواهند کشت. جامعه‌ی گوسفندی لایق حکومت گرگان است.

اگر به خیال خام گمان می‌برید که چنان‌چه آن روی سیلی نخورده‌ی صورت خود را مسیحاوار به سوی توحش مذهبی قبیله‌گرایان بگیرید، به شما الفتی خواهند یافت، انسانیت خواهند آموخت و آن را خونین نخواهند کرد، ابلهانی بیش نیستید. بکشید و تکه‌تکه‌شان کنید، که این انسانی‌ترین عمل ممکن است. از ملاهای طالب‌پرور شهر و روستای خودتان آغاز کنید. صدتای از این اوباش را اگر حلق‌آویز کنید، هزار طالب کمتر زاییده خواهد شد. این دور باطل را بگسلانید!

>>>   شايد يك عده توهين بشمارند ولى من نشر ميكنم:
سيد حسيب مصلح:
بر پدر و مادر و خود حامد کرزی، محمد اشرف غنی احمدزی و حامیان داخلی و خاذرجی شان ملیارد ها بار لعنت

مردم کابل سلام.
چرا شما هنوز هم لشمک لشمک نشسته اید و می گذارید که این قبیله گرایانی بی ....و .... به سرکردگی حامد کرزی و محمد اشرف غنی احمد زی و حامیان داخلی و خارجی شان هر روز فرزندان شما را به قتل برسانند؟

مگر شما مردم کابل ناموس و شجاهت و همت ندارید که علیه یک مشت جنایت کار، خاین، تمامیت خواه، انحصارطلب، بی ناموس، جاسوس، دست نشانده بیگانه، وابسته به دشمنان کشور و ملت شما بر سر شما حکم می رانند؟

مگر شما مردم کابل مسلمان و انسان های با شرف و با عزت نیستید که یک بار قیام کنید و به این برنامه های قتل عام فرزندان تان توسط دهشت افگنان خاتمه بدهید؟

من همیشه به مردانگی مردان کابل و به همت زنان کابل شک داشتم چون همیشه این کابلیانی لافک و پوفک مانند برده ها و نوکران و غلامان و کنیزان قبیله گرایان و دیگر مستبدین و استعمارگران و مستکبرین خارجیی وحشت آفرین و دهشت گرا در برادر ظلم رفته بر خود و دیگران شوله گک خود را خورده و پرده گک خود را کرده اند.

بچه های .... خشک کابل بشرمند که فقط با کاکلک زدن و قف قف راه رفتن و پوک پوک گپ زدن خود را به دروغ متمدن و شهری می شمارند در حالی که اگر این بچه های کابل غیرت انسانی، استقلال نفس، ناموسداری، شجاعت و همت می داشتند در طی چهل سال گذشته کابل و افغانستان به چنین روزی نمی افتاد.

بچه های کابل بروید چادر سر کیند و دامن بپوشید و لاف مردی و مردانگی و جوانمردی و کاکه گی سر ندهید چون شما بی غیرت ها که نمی توانید از پس چند مزدور را راس رژیم ع و غ برآید به درد باد گوز خز هم نمی خورید.

شما کابلیان اگر مرد و بانموس می بودید امروز پایتخت افغانستان کشتارگاه مردم مظلوم ما نمی بود.

کاش کابل پایتخت افغانستان نمی بود و کاش در کابل یک مرد واقعی پیدا می شد تا با قیام علیه این دژخیمانی مسلمان نما پایتخت و کل کشور را از شرّ قبیله گرایان نجات می داد.

ای بر پدر و مادر و خود حامد کرزی و محمد اشرف غنی احمدزی و همه طرفداران و حامیان داخلی و خارجی شان ملیارد ها بار لعنت الهی باد. آمین یا رب العالمین.

داکتر عبدالله عبدالله و دیگر لشمک الدین ها هم باید پس از این چادر و دامن پوشیده به خیابان های کابل ظاهر شوند چون چنین مجاهد نما اهی منافق و حرام خور و عوام فریب به درد لای دیوار هم نمی خورند. خاک عالم بر سرت ای داکتر عبدالله عبدالله بزدل و ترسو و لخشه مشربی سست عنصر و بی عار باد. آمین یا رب العالمین.

من همه ی این کشتار های مردمم را و این رژیم منحوس و بادران آن را و برادران ناراضی حامد کرزی و محمد اشرف غنی احمدزی و گلبدین حکمتیار حرامی و امثالهم را تقبیح می کنم و از بارگاه الهی در این ماه مبارک رمضان برای این ملحدانی مسلمان نما خواهان لعنت ابدی هستم.

اما من کابلیان را مردمی ترسو، شوله خور و بزد چون داکتر عبدالله عبدالله هستند که توان و همت به دست گرفتن سرنوشت خود را ندارند.

>>>   کشتار امروز کابلیان ادامه وحشیگری ۲۷۰ ساله بادیه نشینان چپاولگر است
با اینها نمیشه در صلح و صفا زندگی کرد!

>>>   Zahir Ariaie
همه كسانيكه براى نماز تراويح بيرون مى زنند اگر همه يكجا و همدل به طرف ارگ حركت كنند، فرداى ان روز شهر تان براى زندگى فرزندان تان امن تر خواهد بود.اما ملت " به من چى"محكوم به دادن قربانى و دفن فرزندان و عزيزان خود اند!!!

>>>   با اين تلفات ده تا دولت طالب پرور ريشه كن ميشد، با تاسف اين روند ادامه دارد و فردا شما قربانى ان هستيد!

>>>   Sidiqullah Tuwhidi
اگر علماي دين ورهبران سياسي تروريستان رادشمنان دين وافغانستان إعلام نكنند درقتل شهروندان كشور شريك اند واگر انهارا برادر بخوانند شريك جرم ادمكشان خواهند بود.

>>>   کار بسیارخوب شد که تخریب شد ای کاش تلویزیون طلوع هم تخریب میشد که تمام جوانان ما را فاسد کرده اند

>>>   تلويزيون يك !

به نظر مَي رسد كه هدف اصلي حمله تروريستي امروز در كابل تلويزيون يك بوده است، شايد كسي در رساندن تانكر تخليه فاضل آب تا نزديكي هاي تلويزيون يك كمك كرده باشد، چون ورود تانكر هاي تخليه فاضل نظر به گفته داكتر رمضان بشر دوست كه ثبت و راجستر نهادهاي امنيتي نباشند به اين مناطق و محلات كابل ممنوع است، اينكه مطابق تهديد چند ماه پيش تروريستان به آدرس تلويزيون يك چگونه توانستند اين تانكر تخليه فاضل آب را تا نزديكي هاي تلويزيون يك ببرند؟ سوالي است كه جواب آن را بايد نهادهاي امنيتي بدهند؟

تروريستان امروز با اجراي اين حمله وحشيانه توانستند صدها تن را شهيد و زخمي، كابل را به خاك و خون يك سان نمايند و همچنان قادر شدند برنامه هاي عادي تلويزيون يك را مختل و ساختمان اصلي آنرا تخريب نمايند !

سالم وحدت

>>>   همین امروز با خود گفتم که این تیلویزیون طلوع هم از آتش زدن است . چند ساعت پیش که طلوع نیوز را میدیدم ، حکمت الله شهبار پشتون بود و دغه پغه کده حادثه انفجار را به اصطلاح تحلیل می کرد و پاکستان و پنجابی ها را مسوول میدانست. حالا هم که پس از چندین ساعت آمدم که ببینم چه میگویند ، باز یک پشتون لنگی دار ( عبیدالله بارکزی ) نشسته و دغه پغه کده شکرفشانی میکند . نطاق به فارسی می پرسد جناب به پشتو روان است . تیلویزیون طلوع قصدی با این کارها مردم را شکنجه می کند. طلوع حالا بد تر از تیلویزیون ژوندون شده است .

>>>   این همه به نام ودر راه اسلام توسط کلمه گوی که برایشیش بهشت وعده شده!
درین شکی نیست که دعقب این وحشیان یک مفتی ومولوی که قران را هزاران بار نشخوار زده اند قرار دارند وتوسط ایت وحدیث به ثبوت میرسان طوریکه در زمان حزب خلق ثبوت میکرد

>>>   مشكل مردم ما اينست كه تا تابوت عزيز خود شان برداشته نشود، درد هموطن و همسايه خود را حس نمى كنند!

>>>   بز در جان کندن قصاب در غم چربو! ممکن همین سرمایه دار سبب همین انفجار بوده است

>>>   در ابتداء میګویم که لعنت بر کسانی که در ترتیب و تنظیم و این حمله تروریستی دست داشتند و خداوند انها را به سزایی اعمال شان برساند .
من حیران انم که در حادثه دیروزی افغانها به قتل رسیدند که به یک ملیت و قبیله و قوم تعلق نداشتند بلکه افغان بودند ، ولی یک تعداد فرصت طبان بی حیا ء از موقع استفاده کرده و به اقوام افغانستان توهین میکنند ، همین اغا بلی ها اګر مرد هستند بفرمایند از دفاتر مفشن و منازل ملیون دالری خود بیرون بیایند و مانند یک افغان در دفاع از کشور برایند نه اینکه به اشاره دیګران به بنیاد کشور ضربه مهلکتر ازین انفجار را وارد میکنند ، جای بسا شرم و خجالت است که این قماش از وطنفروشان که تعصبات قومی را صرف بخاطر منافع شخصی خودشان و باداران شان دامن میزنند چه ضربه خطرناک را به پیکر کشور و وحدت اقوام وارد میکنند ، مردم شریف افغانستان لطفا در مورد این چنین نبشته های که یک تعداد را ممکن احساساتی بسازد با دیده باز و فکر ارام بنګیرد که دشمن تا چه حد مهیل است و از چه طریق مارا تشویق به ریختن خون بیشتر می نماید .

مرګ بر کسانی که نفاق قومی را دامن میزنند
درورد به روان پاک شهدا

>>>   همه اینها تبعات توافق با حکمتیار راکتیار خاین است

>>>   «ساختمانِ» بدنِ ده‌ها انسان در این واقعه «تخریب» شد پس این‌گونه جزئیات اهمیتی ندارند. گذشته از آن این شبکه‌های تلویزیونی و به اصطلاح «رسانه‌ها» خروجی مهم و مفیدی نداشتند که حالا با تخریبِ ساختمان‌شان چیزی از آن کم شود!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است