مجاهد: انفجار امروز ربطی به امارت اسلامی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۵    ۱۳۹۶/۳/۱۰ کد خبر: 133898 منبع: پرینت

طالبان انفجار کابل را تقبیح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، بدنبال انفجار بزرگ امروز چهارشنبه 10 جوزا 96 که دومین حمله خونین کابل در ماه مبارک رمضان رخ داد، سخنگوی امارت اسلامی طی خبرنامه ای ساعتی قبل اعلام کرد: این انفجار هیچ ربطی به مجاهدین امارت اسلامی ندارد، نه مجاهدین ما در این رویداد دست دارند و نه هم مجاهدین اجازه دارند که در جاه های بی هدف چنین انفجارها را انجام دهند.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی این انفجار را تقبیح کرده و افزود: اینکه رویداد مربوط کی ها خواهد بود بعدا آشکار خواهد شد، ولی امارت اسلامی هر آن حمله، تخریب و انفجار را نکوهش می کند که هدف آن متضرر شدن مردم ملکی باشد و هیچ هدف مشروع را در قبال نداشته باشد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
انفجار کابل
نظرات بینندگان:

>>>   هر زمانیکه تعداد تلفات ملکی ومردم بیدفاع وبیگناه خیلی زیاد بود آنوقت به این اشرار ومزدوران پاکستانی ربطی ندارد > اگر تصادفا کدام خارجی هم صدمه دید آنوقت کار اینهاست !!!
حکومت باید تعداد اشرارکه درزندان ومحکوم اعدام هستند حکم محکمه راتطبیق کند
ر

>>>   باور کنید انفجار کار خود همین دولت است شما ببینید هر کسیکه میخواست صلح کنه اینا مانع تراشی کردند و نگذاشتند .

>>>   Masoud Espanteman

زخمی و کشته شدن چندصد تن از هموطنان افغانستانی‌مان را در کابل تسلیت می‌گویم. نه فقط تسلیت، بلکه آگاهی می‌دهم که تقدیر انسان مدرن را سیاست رقم می‌زند، نه خدا و نه تاریخ و نه قبیله و نه خوشبینی‌های روشنفکرانه.

ازین‌نظر، در جایی که دولت افغانستان که دولتی نیست، گوسفندوار به مسلخ راکتیارها می‌رود، شما مردم بی‌دفاع افغانستان یا باید طالبان را و طالبانی‌ها را داوطلبانه بکشید، یا آن‌ها شما را گوسفندوار خواهند کشت. جامعه‌ی گوسفندی لایق حکومت گرگان است.

اگر به خیال خام گمان می‌برید که چنان‌چه آن روی سیلی نخورده‌ی صورت خود را مسیحاوار به سوی توحش مذهبی قبیله‌گرایان بگیرید، به شما الفتی خواهند یافت، انسانیت خواهند آموخت و آن را خونین نخواهند کرد، ابلهانی بیش نیستید. بکشید و تکه‌تکه‌شان کنید، که این انسانی‌ترین عمل ممکن است. از ملاهای طالب‌پرور شهر و روستای خودتان آغاز کنید. صدتای از این اوباش را اگر حلق‌آویز کنید، هزار طالب کمتر زاییده خواهد شد. این دور باطل را بگسلانید!

>>>   شايد يك عده توهين بشمارند ولى من نشر ميكنم:

سيد حسيب مصلح:
بر پدر و مادر و خود حامد کرزی، محمد اشرف غنی احمدزی و حامیان داخلی و خاذرجی شان ملیارد ها بار لعنت

مردم کابل سلام.
چرا شما هنوز هم لشمک لشمک نشسته اید و می گذارید که این قبیله گرایانی بی .... و ....به سرکردگی حامد کرزی و محمد اشرف غنی احمد زی و حامیان داخلی و خارجی شان هر روز فرزندان شما را به قتل برسانند؟

مگر شما مردم کابل ناموس و شجاهت و همت ندارید که علیه یک مشت جنایت کار، خاین، تمامیت خواه، انحصارطلب، بی ناموس، جاسوس، دست نشانده بیگانه، وابسته به دشمنان کشور و ملت شما بر سر شما حکم می رانند؟

مگر شما مردم کابل مسلمان و انسان های با شرف و با عزت نیستید که یک بار قیام کنید و به این برنامه های قتل عام فرزندان تان توسط دهشت افگنان خاتمه بدهید؟

من همیشه به مردانگی مردان کابل و به همت زنان کابل شک داشتم چون همیشه این کابلیانی لافک و پوفک مانند برده ها و نوکران و غلامان و کنیزان قبیله گرایان و دیگر مستبدین و استعمارگران و مستکبرین خارجیی وحشت آفرین و دهشت گرا در برادر ظلم رفته بر خود و دیگران شوله گک خود را خورده و پرده گک خود را کرده اند.

بچه های کون خشک کابل بشرمند که فقط با کاکلک زدن و قف قف راه رفتن و پوک پوک گپ زدن خود را به دروغ متمدن و شهری می شمارند در حالی که اگر این بچه های کابل غیرت انسانی، استقلال نفس، ناموسداری، شجاعت و همت می داشتند در طی چهل سال گذشته کابل و افغانستان به چنین روزی نمی افتاد.

بچه های کابل بروید چادر سر کیند و دامن بپوشید و لاف مردی و مردانگی و جوانمردی و کاکه گی سر ندهید چون شما بی غیرت ها که نمی توانید از پس چند مزدور را راس رژیم ع و غ برآید به درد باد گوز خز هم نمی خورید.

شما کابلیان اگر مرد و بانموس می بودید امروز پایتخت افغانستان کشتارگاه مردم مظلوم ما نمی بود.

کاش کابل پایتخت افغانستان نمی بود و کاش در کابل یک مرد واقعی پیدا می شد تا با قیام علیه این دژخیمانی مسلمان نما پایتخت و کل کشور را از شرّ قبیله گرایان نجات می داد.

ای بر پدر و مادر و خود حامد کرزی و محمد اشرف غنی احمدزی و همه طرفداران و حامیان داخلی و خارجی شان ملیارد ها بار لعنت الهی باد. آمین یا رب العالمین.

داکتر عبدالله عبدالله و دیگر لشمک الدین ها هم باید پس از این چادر و دامن پوشیده به خیابان های کابل ظاهر شوند چون چنین مجاهد نما اهی منافق و حرام خور و عوام فریب به درد لای دیوار هم نمی خورند. خاک عالم بر سرت ای داکتر عبدالله عبدالله بزدل و ترسو و لخشه مشربی سست عنصر و بی عار باد. آمین یا رب العالمین.

من همه ی این کشتار های مردمم را و این رژیم منحوس و بادران آن را و برادران ناراضی حامد کرزی و محمد اشرف غنی احمدزی و گلبدین حکمتیار حرامی و امثالهم را تقبیح می کنم و از بارگاه الهی در این ماه مبارک رمضان برای این ملحدانی مسلمان نما خواهان لعنت ابدی هستم.

اما من کابلیان را مردمی ترسو، شوله خور و بزد چون داکتر عبدالله عبدالله هستند که توان و همت به دست گرفتن سرنوشت خود را ندارند.

>>>   برادران حكمتيار و برادران كرزى در مبارك ترين ماه و روز ها وحشت افريدند. اين چى دين است كه قتل عام انسان هاى بيگناه گرسنه و تشنه را حلال ميكند و به شما پاداش مى دهد؟ اين كدام مذهب است كه چنين توحش و بربريت را مى اموزاند؟
انهايكه فرزندان شان در صف اين وحشيان قرار دارند ، انهايكه با قلم، فكر و أمكانات با انها همكارى دارند، چيگونه اين عمل وحشيانه و خلاف تمام أديان، اصول و انسانيت را توجيه ميكنند؟

>>>   Zahir Ariaie
همه كسانيكه براى نماز تراويح بيرون مى زنند اگر همه يكجا و همدل به طرف ارگ حركت كنند، فرداى ان روز شهر تان براى زندگى فرزندان تان امن تر خواهد بود.اما ملت " به من چى"محكوم به دادن قربانى و دفن فرزندان و عزيزان خود اند!!!

>>>   با اين تلفات ده تا دولت طالب پرور ريشه كن ميشد، با تاسف اين روند ادامه دارد و فردا شما قربانى ان هستيد!

>>>   سک زرد برادر شغالست

>>>   اسلام برای این خلق فلکزده ای بیسواد بیرحم ، بیدین ، صدور فتوای
دوزخی قتل ، عام است !
سوال دارم ، آیا فتوای است ، که صادر شود ، و امر کند :
ای انسان ! بلند شو ، بپا خیز ، برای ، خوابیدن وقت بسیار است ،
برای زندگی کردن ، در آزادی و احقاق حقوق بشری ات ، ...
تمام این حوادث و خونریزی، هنر یک عده علمایی خریده شده ای
بیدین است !
امروز دنیایی حرکت و تحول است ، نه زمان فتوا !

>>>   .... میخورد این سخنگوی طالب ویدیوکه درلحظه انفجار درشبکه های مجازی نشرشده وتوسط خود طالبهای وهابی به نشر رسیده نشان میدهد که این
انفجار کار گرو آدمکش طالب است مگر گروهی دیگری بیرحم تر از طالب است که این انفجار را
گردن بگیرد یاباید خود ارگ ریاست جمهوری گردن بگیرد که همگیش داعشی هستند..

>>>   خاموش!! نماینده ....!
دین تان باطل، نام تان وحشت، اعمال تان شیطانی.
خوک از طالب وحشی قبیلوی بهتر است.
این شما هستید که یا جنایت میکنید و یا زمینه جنایت را فراهم میسازید.
... به حامیان شما وحشی ها کرزی، احمدزی و خروتی هستند.
اسلام شما طلبان اسلام شیطانی است.
کابلی

>>>   اطفا سخنگوي جنايت كاري بنام داعش نشويد
به خدا ج قسم كه هيچ داعشي در افغانستان وجود ندارد
همين فاشيزم هستند كه هر روز مردم مارا بنام طالب وداعش بخاك و خون ميكشانند و فقط شعار ميدهيم
تا زمانيكه اين حكومت وحشت ماي هست همين روز گار ما است
هر روز بايد برادر پدر خواهر فرزند و هموطن خود را از دست بدهيم
بايد بدانيم كه اگر بپا نخيزيم فردا نوبت خود ما هست وديگران در سوگ ما مينشينند
پس اي مردم بخاطر زنده ماندن خود تان بپا خيزيد اين حكمرانان پست همت را مثل نجيب قذافي و صدام به خشن نوع به جزاي اعمال شان برسانيد
اگر فردا منتظر باشيد

>>>   به نظر من مادر بم در جلا ل اباد و این بم را امریکا در کابل امتحا ن نمو د

>>>   همین امروز با خود گفتم که این تیلویزیون طلوع هم از آتش زدن است . چند ساعت پیش که طلوع نیوز را میدیدم ، حکمت الله شهبار پشتون بود و دغه پغه کده حادثه انفجار را به اصطلاح تحلیل می کرد و پاکستان و پنجابی ها را مسوول میدانست. حالا هم که پس از چندین ساعت آمدم که ببینم چه میگویند ، باز یک پشتون لنگی دار ( عبیدالله بارکزی ) نشسته و دغه پغه کده شکرفشانی میکند . نطاق به فارسی می پرسد جناب به پشتو روان است . تیلویزیون طلوع قصدی با این کارها مردم را شکنجه می کند. طلوع حالا بد تر از تیلویزیون ژوندون شده است .

>>>   آقای مجاهد ، این اعمال ننگین غیر انسانی رو برادر کوچک شما یعنی جناب داعشیان انجام داده و فورا به این جنایت ضد بشری شان اعتراف می کند ، اگه مسلمانید و در این ماه مهمان خدا آیا این جنایت رو خدا می بخشد؟؟ این مردم بیچاره کابل که همه روزه به دهن که مشغولی کسب و کاری بودند ،آنها از راه حلال بدون اینکه از این و ان پول بگیرد و یه قرون نان به زن و بچه از راه حلال ببرد این جوری کشته بشه؟ خدا از شما مزدوران نگذرد و به جزای که خدا خودشه به حساب شما برسد آمین خون پاک انسان های بی گناه دامن فرد فرد از شما رو بگیرد تا روز قیامت .

>>>   عامل اين انفجار تنها طالبان تروريست ميباشند نه سازمان ديگري
نبايد ذهن هاي تان شكار تبليغات فاشيزم شود

از اينكه انفجار در نزديكي محله ديپلومات نشين رخ داده است و حالا واكنش هاي جهاني را در بر دارد
بناءً همه شبكه هاي ترور و طالبان دست بكار شده اند تا اين رويداد خونين را بغير از طالبان نسبت دهند
در كشور ما تنها يك شبكه ترور و وحشت وجود دارد و آن تروريزم تباري يعني طالبان تروريست ميباشند بس

از ألجزيره گرفته تا اشرف غني و ديگر شؤنيست هاي قبيله در تلاش شست چهره طالبان جنايتكار برامده اند

>>>   تروریست های افغانی

>>>   محمد همایون صادقی
بازهم خودکفانی از تبارخودکفانان برادران کرزی ، غنی و گلبدین انفجار کرد ، دهها هموطن مان را به شهادت رساند و در ماتمگاه کابل خونین پدری ، مادری ، فرزندی ، خواهری و برادری را در ماتم نشاند .
اگر مردم کابل با همه مردمان دادخواه و عدالتخواه کشور متحد شوند و با قیام رستاخیز مردمی این نظام شونیستی فاشیستی را از ریشه نابود کنند شاید در قیام رقم تلفات کمتر از این باشد . اما ؛ پایان همیشگی به استبداد ارگ و برادران انتحاری ایشان خواهد بود .
دشمنان مردم در ارگ اند .
مردم نابودی دشمنان ایشان را از ارگ آغاز کنند .
در غیر ، این روزگاران خونین را تداوم است و جاری شدن دربا های خون و هر شهروند کشور را مرگ انتظار بود هر لحظه بوسیله خودکفان برادران غنی ، کرزی و گلبدین .

>>>   بله درست است این انفجار خونین هیچ گونه ارتباطی با مجاهدین امارت اسلامی ندارد . امارت اسلامی پیگیری این انفجار خواهد شد و دشمنان را شناسایی خواهد کرد . حملات ما در اتاق فکر مهندسی می شود و با برنامه ریزی انجام می شود و اینگونه حملات به مجاهدین امارت اسلامی هیچ ارتباطی ندارد .
حبیب الله یوسف زی

>>>   Qayum Akrami
🙈تا زمانيكه قوم .... از قدرت كنار رانده نشود بحران و كشتار فراگير خواهِد ماند

>>>   مشكل مردم ما اينست كه تا تابوت عزيز خود شان برداشته نشود، درد هموطن و همسايه خود را حس نمى كنند!

>>>   بسيار احمقانه است كه طالب را دشنام دهيم و يا از طالب انتظار برخورد انسانى داشته باشيم . طالب از دشمن تعريف دارد و عليه يى دشمن بى رحمانه مى جنگد . دشمن اساسى مردم اين حكومت فاشيستى است كه از دشمن تعريف ندارد و طالب را دشمن تلقى نمى كند ، بل طالب را بخشى از قوت خود عليه يى اقوام غير پشتون مى پندارد، همين اكنون شمال را در اختيار طالبان قرار داده است و اكثريت مهره هاى اين حكومت با طالب همكار اند . حكمتيار هم مهره يى ديگرى است كه براى سركوب آمده است . ادامه اين حكومت فاشيستى به فاجعه يى خواهد انجاميد كه كنترول آن جبران ناپذير خواهد بود. راه حل، سقوط اين حكومت است و بر قرارى يك حكومت كه عليه طالب صادقانه بجنگد و از دشمن تعريف كند و نيروى هاى امريكاى را هم وادار كند كه در مقابل مردم افغانستان صادق باشند ، در غير آن از انها بخواهد كه كشور را ترك كنند. در نهايت استقرار حكومت فدرال براى شكستن ساختار مستبد مركزى كه امكان رشد نيروهاى فاشيستى و طالب را بگيرد.
سقوط اين حكومت و به دادگاه كشاندن همكاران داخلى طالبان قدم نخستين و اساسى براى خنثا سازى فاشيزم است .

>>>   زنده باد پشتون و پشتونوالی زینده باد مجاهدین اسلام

>>>   جدای از انفجارهای کابل این لحن سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان قابل تأمل است که به جای طالبان خطاب کردن عنوان «امارت اسلامی» را به کار می برد واقعا به عنوان یک خواننده همیشگی این سایت اظهار تأسف می کنم.
سعیدی

>>>   این یک دروغ شاخدار میباشد تما م جنایت راطالبان شریر ,وحشی ,ملعون ورانده شد از دین, خفشان کوردل, مذدوران اجنبی, مینماید مردم هویت
این جنا یت کارن وحشی قرن راخوب میشناسند
انشا لله طالبا ن وهمه ترورستا ن مانند فرعون وشاد به قهرو غضب الهی گرقتا رشد وهرجا مردار وراهی جنهم وسجین میگردند
کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است