انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل (2)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۶/۳/۱۰ کد خبر: 133894 منبع: پرینت


انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل

انفجار خونین در وزیر اکبر خان کابل



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار کابل
نظرات بینندگان:

>>>   رئيس جمهور بايد استعفا دهد هيچ دليلي براي بقاي خود در قدرت ندارد بجز كشتار وقتل عمدي مردم بيگناه!!!!!!!!!!!

>>>   این انفجارها با پول سعودی و به کمک پاکستانی ها انجام می شود. هیچ مرد افغانستانی حاضر نیست همطوطن خود را در این شهر (ماه) رمضان قتل عام کند. فقط ایدئولوژی وهابیت و عبدالوهاب این گونه کشتار را تجویز می کند.

>>>   خداوند لعنت کند دشمنان کشور ما را و در قهر غضب اش گرفتار شان نماید
فضلی

>>>   مادر کلان بم ها

>>>   برادران و خواهران مسلمان و مجاهد افغانستان این وضعیت اصلی و حقیقی کشورماست اینکه سبب چیست روی ان نمی پیچم فقط چند نقطه برای منافقین دارم اینکه:
او منافقین اینگونه اعمال وحشتناک بخاطر اعمال و کردار شوم شما صورت میگیرد شما به عوض اینکه بالای چگونگی امنیت کشور فکر کنید بالای موضوعات قومی و سمتی فکر می کنید.
او منافقین زمانیکه نزد کلانهای تان میروید برایش بگوید که او منافق کلان کشور دارد روزمره به صدها جنازه را در آغوش خود میکشد دیگر منافقت را بس کن و به این کشور امنیت را تامین کنید.
گل دادا

>>>   مرگ ولعنت بر طالبان کافر نوکر روسیه وپاکستان .
ومرگ ولعنت بر داعش کافر نوکر امریکا.

>>>   پاکستان دشمن انسان و انسانیت.
هر کسی که اجناس ساخت پاکستان را تحریم نکند او شخص از افغانستان نیست.
نابود باد پاکستان

>>>   اموقه مانده كه اعلان كنند و بگويند كه؛ گوسفند ها، گنكس و گول ها. اين انتحاري ها كار خود ما است، نه پاكستان. شما كي هوشيار ميشويد.

>>>   خدا این قوم را هدایت کند که دیگر برای تروریست جای ندهد وهمراهی نکند

>>>   مشاجره به سردیواراهای کابل جان
شرین جان و ملامحمدجان
شرین جان! آ ملامحمدجان: آجان شرین جان بگو باز چی شنیدی؟
شرین جان: اشرف غنی، رئیس‌ جمهوری افغانستان، این حمله را در کابل شدیدا محکوم کرده. مادر بمب امریکا را درننکرهار اجازه داده بود. اشرف غنی هنوز هم نمیداند که یک نان چند پتیر است.
عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت افغانستان حمله به کابل را یک عمل "بزدلانه و به دور از انسانیت" خوانده است خو مادر بمب امریکا را درننکرهار دلاورانه خوانده بود.
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو، نیز این رویداد را محکوم کرده و گفته که ناتو در امر مبارزه علیه تروریسم همکار افغانستان است. سفارت آلمان در کابل نوشته که: غیرنظامیان بی‌گناه را هدف قرار داد،
دبیر کل ناتو مادر بمب امریکا را درننکرهار با چک چک وا وا ؛ با قیل قیل پریدن بابوطل آب جو تأید کرده.
ملامحمدجان: آ شرین جانم : اشرف غنی در کابل شدیدا محکوم. عبدالله عبدالله، بزدلانه و به دور از انسانیت. عمل استعمال مادر بمب امریکا را درننکرهار مثل دبیر کل ناتوچشن گرفتن. این حمله کابل جواب مادر بمب امریکا یی درننکرهار برای اشرف غنی در کابل شدیدا محکوم و عبدالله عبدالله به دور از انسانیت بود.
از شدت انفجار جنایت مادر بمب امریکا یی درننکرهار اطفال افغانستان درحال شیر نوشیدن از سینه مادر سکنته قلب کردن.
این حمله کابل جواب جنایت اشرف غنی در کابل شدیدا محکوم و عبدالله عبدالله به دور از انسانیت در ننگرهار بود.
شرین جان: خوملامحمدجانم حالی فهمیدم. بلی بلی شیرین جانم بلی شادی بازان جنایتکار ؛ جنایت مادر بمب امریکا را درننکرهار فراموش کردن ومیگن او سیاست دیروز بود از سیاست امروز گپ بزن.
خوملامحمدجانم حالی بیخی فهمیدم پس این هردو جنایت مادربمب امریکارادرننکرهاربرنامه ریزی کرده بود. بلی بلی شرین جانم.

شرین جان و ملامحمدجان
دیپلوماتان اسبق و کارمندان برحال وزارت خارجه

>>>   تا وقتی که مردم اشرف غنی و دار و دسته طالبانی‌اش را از ارگ بیرون نکشند و به دار نیاویزند، ما مردم مثل گوسپند قربانی شده میرویم. اشرف غنی اگر واقعا خودش طالب نیست، پس چرا ترررسیست‌های طالب را به دار نمیکشد؟ صد‌ها طالبِ وحشی به جرم انتحار و قتل مردمِ بیگناه دستگیر شده اند، چرا اعدام نمیشوند؟ چرا عبدالله عبدالله خاموش است؟ چرا ملا‌ها و مولوی‌های اسلام به صراحت این عمل زشت را حرام و غیر اسلامی اعلان نمیکنند؟

مردم نباید دیگر به "خدا ببخشد‌ها و جنت نصیب شان ها" بسنده کنند، مسئولین باید سوال شوند. رئیس امنیت ملی، قومندان پولیس کیو وزیر داخله باید جواب گوی باشند.

>>>   خدا لعنت کند قوم پرستان بی ...را که مردم افغانستان تمامی تاوان این گونه بی نزاکتی های سیاسی را باید بپردازند و این خاینان هرروز با یکدیگر در ارگ دیدار و ملاقات و صرف چای داشته باشند کسی نیست سوال کند در تمامی امنیتی ترین نقاط کابل بمب گزاری و انفجار صورت می گیرد چرا ارگ کابل همچنان امن است و چرا آنجا هدف انتحار کنندگان واقع نمی شود مگر غیر از این است که آنان به برادران شان که در ارگ نشسته اند ضرر نمی رسانند و فقط مردم کابل را هدف قرار می دهند.

>>>   برادران‌‌‌‌‍‌ تاجیک‌ و ازبک‌ و هزاره‌ ما چه‌ گناهی‌ کردیم‌ که‌ در آتشه گوسفند‌ صفتی‌ و نفهمی‌ و جهالت‌ قوم‌ .... باید‌ آواره‌ ممالک‌‌ غریبه وزالم‌ باشیم‌ خدا‌، هرچه‌ زودتر‌ یا‌‌ به‌ راه‌ راست‌ هدایت‌ شان‌ کند‌ یا ریشه‌ کن شان‌ انشاالله

>>>   لعنت الله تعالی بر منافقین شیاطین دین این درندگان وحشی، در این ماه مبارک ماه حرام ماه که خداوند حتی کشتن مشریکین را هم حرام کرده است، انا لله و انا الیه راجعون شهید های که بدون پرسان داخل یهشت میشوند صبر جمیل نصیب باز ماندگان شان، لعنت الله تعالی بر شیاطین

>>>   ازکجامعلوم که بدون پرسان وارد بهشت بشوند تازنده بودند برای اصلاح امورمملکت خویش چه کردند آیاازحق پشتبانی وازباطل بیزاری جستند.آیابه حکومت بیکفایت ظالم وستمگراعتراض کردندو...
بااحترام

>>>   اومردم هوشيار شويد جهل سال است بنام مجاهد كمونست طالب وحال داعش اكشته ميشويم اين دولت مردان جنك سالاران تورريست همه دشمن ما هستند دست بدست بدهيد درمقا بل اينها ازياوه كوي بس كنيد همه اين. دشمن همه قوم ها هستند اينها بدرد ما نميخورند بيك صدا برخيزين وطن دار تان باحترام

>>>   به این حرف ها تمام نمیشود که شما نظر میدهید که یی میگوید لعنت ودیگر میگوید در قهر خدا شود .
ای مردم افغانستان تمام مردم در کوچه وبازار براید وامریکاه را نخواهید وبه حکومت بگوید که امریکایی ها از خاک ما براید وما این بلو را قبول ندارم نان خشک میخوریم وارام باشیم تمام کار ها بلان امریکایی هاست دوهمه همه دست اوست اگر به جاده ها نبراید از اینکرده بزرگتر واقیع ها را در انتظار باشید بیجا کشته میشوید وبس .

>>>   کار وترح وحشیان ارگ قبیله، و اشرف غنی احمد زی.
وپلان شوم با ابتکارحنیف اتمرورییس امینت ملّی، معصوم استانگری وافراد های خاص گلبدین حکمتیار،اینبار دوراه درپیش گرفت.
ترح جنگ در جلدریز میدان وردگ.
درپشت این کار تراحی انفجار امروز کابل.
فقط بايگ کلام گفته میتوانم این وحشیها از کشتن انسانها وانتهار وقطل عام لذ ت میبرد، بعد از عمل، مسؤلیتش را خود اینهابرای عوام فريبي، یا بدوش داعش یا هم بدوش طالبان میندازد مگر ملّت افغانستان قبلاً شاهد چنین کاریها از دست همین خائينين نبوده؟.
بعدش در اخبار عوام فریبانه میگوید ترح اینکار در پاکستان، باند شبکه حقّانی کرده......، ملّت افغانستان، چرا رسماً نميگويد اشرف غنی حقّانی، ،اتمر حقّانی، استانگزی، وگلبدین حقّانی، که عامیل هراینتهار هست کرده.
همه را معصوم استا نگزی جاه جاه میکند.

>>>   در این حادثه خود امریکا در همکاری با ای اس ای بد نام دست دارند خداوند شهدای این حادثه را بهشت برین نصیب کند مرګ به یهود نصارا ونوکر های شان
کریمه داور از کابل به خون غلتیده

>>>   کساینکه این حمله راطراحی کردند از زشت ترین ....روی زمین کرده هم پس تر است راگر اینها خودرا مسلمان میگیرد دیگر از مسلمانی کرده کفر بهتر است

>>>   مردم کابل نخستین پیام صلح راکتبار را دریافت کردند. منتظر بعدی آن باشند.
ترحم بر پلنگ تیز دندان جفاکاری بود بر گوسفندان
اصولا ذات این آدم جنگی است مردم افغانستان باید به این درک رسیده باشند.

>>>   ایرانی های عزیز بخاطر فاجعه کابل رو به روی قنسلگری افغانستان در مشهد به یاد قربانیان شمع روشن کردند.
سپاس فراوان از ایرانیان عزیز بخاطر غم شریکی ❤
درود ها بر شرف همزبانان و همتباران ام

>>>   مردم کابل باید سفارت عربستان وحشی را به آتش بکشند. اگر مردم افغانستان می خواهند آرامش داشته باشند، باید سفارت وهابیها را تعطیل و همه وهابیهای را که به نام دیپلمات در افغانستان حضور دارند اخراج کنند.

>>>   آی اس آِ برای چند تن از افرادش بخاطر اجرای این ماموریت مدال وتقدیرنامه ها اعطا کرده است وبرای مزدوران افغانی حخود مقداری کلدار بخشش داده است
ر

>>>   واضح معلوم میشه که انفجار موشک بوده اما تاسف است به کسانیکه کورکورانه میگویند که این انفجار تانکر بود.فهیم از کارته نو کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است