جلسه قوای مسلح با حضور غنی هم بی فایده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۳۹۶/۳/۱۰ کد خبر: 133889 منبع: پرینت

جلسه قوای مسلح در حالی برگزار شد که افغانستان امروز شاهد سومین انفجار در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، دفتر شورای امنیت ملی طی خبرنامه ای اعلام کرد که روز سه شنبه 9 جوزا 96 جلسه سرقومندانی اعلی قوای مسلح با حضور رییس جمهور غنی برگزار شد که در این جلسه در رابطه به تدابیر امنیتی در ماه مبارک رمضان و ایجاد فضای آرام و مطمین برای شهروندان کشور بحث صورت گرفت.

این در حالی است که امروز چهارشنبه 10 جوزا 96 یک انفجار مهیب در پایتخت بیش از 300 کشته و زخمی به جای گذاشت.

قابل ذکر است که این انفجار، سومین انفجار در ماه مبارک رمضان است و جلسه های امنیتی ریاست جمهوری فقط در حد یک جلسه باقی می ماند و در واقع هیچ تدابیر امنیتی در کشور و بخصوص کابل صورت نمی گیرد.

اولین حمله در ماه رمضان در ولایت خوست اتفاق افتاد و انفجار دوم نیز روز گذشته در کابل رخ داد که تلفاتی بدنبال نداشت.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
وزیر اکبرخان
نظرات بینندگان:

>>>   غ چه کاره است که جلسه می گرید وی باید در بخش ما لیه و یا چیغ زدن کار کند در افغا نستا ن با ید یک ضخص که تجربه در بش نظا م ی داشته با شد ریس جمهور با شد چو ن ما وشما استعمار امریکا هستیم هر کس را که وی خو است انتخا ب می شو د

>>>   امنیت ناملی ما درخـــــــواب است !
حالا خبرشده باشد یانه؟؟

>>>   نا نه تنها امید امنیت از این حکومت داران نداریم بلکه، در هراسیم توسط این خائین باز چه وقت انتهاری به دروازه های ما میرسد،

>>>   Masoud Espanteman

زخمی و کشته شدن چندصد تن از هموطنان افغانستانی‌مان را در کابل تسلیت می‌گویم. نه فقط تسلیت، بلکه آگاهی می‌دهم که تقدیر انسان مدرن را سیاست رقم می‌زند، نه خدا و نه تاریخ و نه قبیله و نه خوشبینی‌های روشنفکرانه.

ازین‌نظر، در جایی که دولت افغانستان که دولتی نیست، گوسفندوار به مسلخ راکتیارها می‌رود، شما مردم بی‌دفاع افغانستان یا باید طالبان را و طالبانی‌ها را داوطلبانه بکشید، یا آن‌ها شما را گوسفندوار خواهند کشت. جامعه‌ی گوسفندی لایق حکومت گرگان است.

اگر به خیال خام گمان می‌برید که چنان‌چه آن روی سیلی نخورده‌ی صورت خود را مسیحاوار به سوی توحش مذهبی قبیله‌گرایان بگیرید، به شما الفتی خواهند یافت، انسانیت خواهند آموخت و آن را خونین نخواهند کرد، ابلهانی بیش نیستید. بکشید و تکه‌تکه‌شان کنید، که این انسانی‌ترین عمل ممکن است. از ملاهای طالب‌پرور شهر و روستای خودتان آغاز کنید. صدتای از این اوباش را اگر حلق‌آویز کنید، هزار طالب کمتر زاییده خواهد شد. این دور باطل را بگسلانید!

>>>   وقتى غنى جنگ عليه اين آدم كش هاى وزيرستانى را"احمد زى كشى"بنامد ديگر چى توقع داريد؟

>>>   با اين تلفات ده تا دولت طالب پرور ريشه كن ميشد، با تاسف اين روند ادامه دارد و فردا شما قربانى ان هستيد!

>>>   تقویت طالب، حضور داعش، ترورهای زنجیره ای، سقوط شهرها و بخش زیادی از حملات انتحاری برایند سیاست های شورای امنیت و ارگ هستند.
در غم کابل میسوزم.

>>>   قاتلين ملت رهبران فعلي هستند

>>>   اطفا سخنگوي جنايت كاري بنام داعش نشويد
به خدا ج قسم كه هيچ داعشي در افغانستان وجود ندارد
همين فاشيزم هستند كه هر روز مردم مارا بنام طالب وداعش بخاك و خون ميكشانند و فقط شعار ميدهيم
تا زمانيكه اين حكومت وحشت ماي هست همين روز گار ما است
هر روز بايد برادر پدر خواهر فرزند و هموطن خود را از دست بدهيم
بايد بدانيم كه اگر بپا نخيزيم فردا نوبت خود ما هست وديگران در سوگ ما مينشينند
پس اي مردم بخاطر زنده ماندن خود تان بپا خيزيد اين حكمرانان پست همت را مثل نجيب قذافي و صدام به خشن نوع به جزاي اعمال شان برسانيد
اگر فردا منتظر باشيد

>>>   عجیب مردمی در ین سرزمین زنده گی دارند که برای روسیه طالب میشوندوبرای امریکاه داعش وصرف مردم بی گناه خود را توان دارند بکشند ونامش را هم میگذارند جهاد هم دولت را نگهداشته اند وهم صف مقابل را پر نموده تا مردم مخالف هم نشوند وخاموشانه بمیرند وقتی صدا هم بکشی به دهنت میکوبند که تو متعصب هستید
این جا عدالت خواهی تعصب است وکشتن مردم بیگناه افتخار وقتی خسته شدند روی فرش سرخ استقبال شده میایند به قصر ها وکرسی می پرند تا اسان تر مردم بکشند ودنیا هم در ین کشتار کمک کننده
عجب صبری خدا دارد

>>>   چه وقت زما ن کار این دو نو کران انگلیس به پایا ن می رسد

>>>   چه كسي ميخواهد كه بداند اين همه رويداد هاي تروريستي توسط كيها و چگونه راه اندازه ميشوند؟
به نوشته رزاق مامون توجه بفرمايند
.....
تجربه جنگ وزیستن درفاصله دو انفجار به ما می آموزاند که یک موتر انتحاری هرگز با عبورازتورخم یا چمن به داخل افغانستان راه نمی یابد تا مستقیم و بدون مزاحمت به قلب کابل برسد. سیستم جا سازی شده دشمن درداخل دولت خیلی با اعتماد به نفس عمل می کند. گروپ های فنی که سیستم انفجار را جا سازی می کنند، یا درقلعه زمان خان، شاه شهید، شیرپور، شهرنو و وزیراکبرخان و شاید درخانه یک وکیل پارلمان یا یک تاجر دولتی جا به جا شده و در داخل حویلی آن ها محموله های مواد انفجاری را عیار می کنند؛ پنج نفر (كرزي، احمدزي، استانكزي، اتمر و حكمتيار) آدرس های دقیق گروپ وافراد را می دانند.
اثبات دیگر قضیه این است که در کشتار ریاست ده امنیت، تا قتل عام اکادمی پلیس، شاه شهید، قول اردوی شاهین وبیمارستان نظامی کابل هیچ کسی مواخذه نشد و هرگز نیز نخواهد شد. مگر ثبوت دیگری را هم باید انتظار داشت؟
راهی نمانده جز این که قیامی مهیب درجامعه شکل بگیرد؛
ورنه، این سریال را پایانی نخواهد بود.

#_رزاق_مامون

>>>   آقایون عین جلسه کذایی رو دایر کردند که دشمن از نبودن انها استفاده سویی کند و این سربازان رو داخل جلسه خواب و دشمن بیرونی بیدار ، تو رو خدا ول کنید دیگه بسه تا چه زمانی با خون مردمان بیچاره بازی ،خدا لعنت تان کند زن و بچه شما که نیست که قربانی میده ، این مردم بیچاره کابل است که ۴۰ سال در آتیش این جنگ لعنتی می سورد ، این ماه مبارکه اگه مبارک باشد که نیست ، به برکت این ماه خدا ، تیکه تیکه تان کند ،از ستون اول تا پنجم که تا از دل مردم بیچاره با خبر شوید .

>>>   شما مردم قضا وت نما ید که مراد علی مراد وقتیکه میعین ارشد وزارت داخله با شد دیگر چطور امنیت این ملک بر قرار شود .

>>>   عامل اين انفجار تنها طالبان تروريست ميباشند نه سازمان ديگري
نبايد ذهن هاي تان شكار تبليغات فاشيزم شود

از اينكه انفجار در نزديكي محله ديپلومات نشين رخ داده است و حالا واكنش هاي جهاني را در بر دارد
بناءً همه شبكه هاي ترور و طالبان دست بكار شده اند تا اين رويداد خونين را بغير از طالبان نسبت دهند
در كشور ما تنها يك شبكه ترور و وحشت وجود دارد و آن تروريزم تباري يعني طالبان تروريست ميباشند بس

از ألجزيره گرفته تا اشرف غني و ديگر شؤنيست هاي قبيله در تلاش شست چهره طالبان جنايتكار برامده اند

>>>   عامل خونریزی امروز در شهر کابل #غنی_کرزی_اتمر_و_همباوران کثیف و سیاه دل این باند جنایتکار و خونخوار هستند.
وقتی این .... ها به بی شرمی تروریستان را از زندانها رها کرده و حمایت آشکارا میکنند، دیگر جایی برای سوال باقی نمی ماند.

>>>   كليم الله همسخن

تقبیح کردن غنی و عبدالله و نوحه و زاری ما هیچ سودی ندارد. ما(مردم) شهامت کنیم چند آدم را دستگیر کنیم، البته شماری از ما کشته خواهد شد ولی از مردن دیگران حتمن جلو گیری می شود.
- غنی احمدزی
- عبدالله عبدالله
- حنیف اتمر
- استانکزی
- حامد کرزی

حکومتی که قادر به انجام حد اقلی وظایف خود نیست سزاوار سرنگونی است

>>>   او مردم در جاده برآید تظاهرات کنید حق زندگی کردن را به خود به فامیل به هموطنان تان بخواهید حکومت خاین پرست را چپه کنید اگر غیرت دارید
او روشنفکران افغانستان بیغیرت های قرن براید همراه به اعضای احزاب تان در جاده داخل و خارج حق خود حق مردم را از جامعه جهانی متعصب پرست تروریست پرور بخواهید
بیایید همه با هم‌یکجا شویم .
غنی و عبدالله بدون قید و شرط استعفا بدهید استعفا استعفا استعفا
مردم و کشور را تباه کردید . ارازیل ها رزالت بسسسسسسسسسس اسسسسسسسسسسسست
پاشان

>>>   مردم تاوان يك حكومت نا مشروع را هر روز با صدها شهيد و زخمي مي پردازند، اما يك شخصي متقلب و بي ريشه به نام أشرف غني سر و كله اش در ساعت ١٠ شب از تلويزيون دولتي مي برايد و مردم را به بسيج در حمايت از حكومت فرا مي خواند و خودرا هم «منتخب» مي خواند.
شرم و وجدان هم چيزي خوبي است!

>>>   بهترین کاری که رییس جمهوری می‌توانست امشب بکند تا درد مردم را کمی التیام ببخشد این بود تا نام یک‌تعداد طالبانی که در زندان هستند را اعلام می‌کرد و فردا در چهاراهی زنبق در ملأ عام اعدام می‌کرد

نگرفتن نام «طالبان» به شکلی پوشانیدن کارنامهٔ سیاه این گروه تاریک اندیش و تروریستی است

>>>   اگر در وزارت داخله وزیر بیسواد ومرادعلی علی بیدونی تحصل در راست همین وزارت باشدمطمین باشیدکه امنیت مردم تامین نمی شود. ریس امنیت که 15روز تحصل مخابرات ملکی راکرده باشد چطور میتوانددر مورد امنیت مردم فکرکند دور از استعداد فکری ان میباشد.
قوماندان گارنیزیون کجااست چطور قوماندان گارنیزیوناست که ازهمه وظایف خود بی خبراست وزیرداخله- ریس امنیت- قوماندان گارنیزیون و امنیه کابل درچهاراهه بخود دار بزنن و خود را حلق اوایز بکند و از مردم عزرخواهی کند ومردم افغانستان باید سرنوشت خود را خودش تعین بکند یک قیام ملی راعلیه این حکومت فاسد و بی کیفیت را اندازی کند ومردم افغانستان رانجات دهند دو نفر از فامیل این رویدادخونین به شهادت رسیدن و مسولین همین اشخاص است که از اینها نام گرفته شد.
وسلام.

>>>   ریس امنیت ملی افغانتسان یک آدم ناتوان است این وظیفه براش بسیار گران است ازتوان این شخص نیست باید برکنار شود

>>>   هر وقت که فشار بیاید باز جلسه را زور میکنند و چیغ و فریاد و فشار می آورند تا مورد ملامت قرار نگرند و بعد فراموش میکنند.

>>>   دیروز ساعت 4-30 افرادواحشی ملاتره خیل
سرپل پلچرخی هرکس رابه سلاح تحدید میکردن ولت کوب میکردن من منحث افسر اردوی ملی ان عمل غیری انسانی افراد واحشی این ملا بیسواد که درپارلامان است
به شدت محکوم میکنم وبه انها اخطار می دهم تا ....واحشی خودرا بسته کند در غیران به ایشان برخوردمسلحانه منسوبین اردوی مواجع میشودتا کی هرروز ما قربانی واحشهای ملا ترخیل شویم ما منحث افسراردو به ملاترخیل اخطار می دهم تا افراد خودرا بسته تا به برخورد نظامی ما مواجع نشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است