زمین و زن مردم، مال شخصی زورمندان شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۶/۳/۷ کد خبر: 133734 منبع: پرینت

تصاویر دختری که در کانتینر جان باخته است کمتر از تصاویر فرخنده درد آور نیست.

ظاهرا اخلاق حاکم اجتماعی علیه آن دختر احتمالا داوری کند. متهم به فاحشه گری اش کنند اما در عقب جان باختن وی دست پسر یک شیخ بروت نهفته است؛ دست یک پسر فاحشه است. دست پسر یک نماینده مجلس.

زورمندان، فرزندان و اقارب شان در این جامعه به زمین و زن و دختر و پسر این کشور همانند مال شخصی و میراثی شان نگاه می کنند، تجاوز می کنند، توقع چاپلوسی دارند، می فروشند، می خورند و می درند. این جنایتکاری ها، زورگویی ها و زورگیری ها جدی گرفته نشود، 10 درصد اقلیت ثروتمند و قلدر، 90 درصد انسان و دارایی هایشان را هرگونه ای که بخواهند خرج خواهند کرد.

کلیم الله هم‌سخن


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زورمندان افغانستان
زلمی زابلی
نظرات بینندگان:

>>>   این وکیل کمیشن کار زیادلاف از درستی وصداقت میزد حالا معلم شد که او حتی نتوانسته اولادش رادرست تربیه کند

>>>   Raheel
ايا در شانزده سال كذشته گاهي هم كدم تاجيك اندرابي، نهريني، خوستي..... والي بغلان بوده است؟
از اين و هزاران دليل ديگر بر مي آيد كه دولت غني و كرزي با تمام معاني ممكن قومي و فاشيستي بوده و مي باشد.
پس انهايي را كه از نام و به نام تاجيك وارد و دخيل در سياست بوده اند و به جاي مقابله با اين تبعيض بيشرمانه و حيواني با اين دو ادم ديوسيرت همكاري كرده اند و اين همكاري را توجيه كرده اند چه بايد ناميد؟ آيا جز شياد عنوان ديگري دارند؟
از شيادان اميدي نيست. مردم بايد خود براي درهم پيچيدن طومار اين نظام فاشيستي به شور و مشورت پرداخته و بنيادش را براندازند!

>>>   درست است ، در کشوریکه قدرت، شهامت ، غیرت همه بدست مردان باشد ، باید زن بیچاره که اگر مردی رو واقعآ دوست داشته و چون کشور مرد سالار است و عشق و محبت فدای خواست مردان حیوان صفت میشه چه توقع داشت ، باید زن مورد حرف های نا متعارف جامعه قرار گیرد و لو که هیچ خلاف رو انجام نداده باشد مانند خانم فرخنده ، که در مقابل صد ها جوان بی بند بار حیوان صفت و پلیس های خاین هیچ کاری رو انجام ندادند چه میشه کرد ، این حیوان صفت ها باید روزی پایه دار عدالت جواب پس بده .

>>>   در انتخابات آینده (اگرصورت گیرد)زلمی زابلی 100 فیصد آرای زابل را بدست میآورد.

>>>   خود تان مقصر هستید از همین اشخاص تحت نام سمت و نژاد و زبان حمایت کردید و حالا اینها شدند همه زور آور و ما فیا و فاسد و غاصب خداوند مردم افغانستان را از شر اینها در امان نگهدارد و اینها را نابود .
غلامرضا​

>>>   هیچ کس کسی را به زوربه جای برده نمیتواند تا نفرمقابل همدست اونباشد درست است که پولدارهاهرکارمیکند اما دخترهای پست از فامیل های بی وجدان پیدا میشود که بخاطرخوشگذرانی خود اوهم از طرف شب بایک پسر میرود اصلا اودختر فامیل ندارد یک بی بند وباراست تاکون بز نخارد نان چوپان نمیخورد این دختر دختر خوب نبوده لعنت به او که این قسم دختر های فاحیشه نام تمام دختر های خوب مکتب وپوهنتون ومحل کار بد میکند سزای قروت آب گرم خوب شد که دیگران مثل این .....پند بگیرند.
یک تن از هموطنان

>>>   99 فیصد وکلا دزد خاین ناموس فروش تریاک فروش وقاتل اند برادر من خدا به داد این ملت برسد.
اریائی تبار

>>>   همین شما مردم بی غیرت و کثیف هستید که ایشان را رای داده و منحیث شوهر مادرتان آنهارا انتخاب و به پیروزی میرسانید. وقتی در کون تان زد باز صدایتان میبرایه.

>>>   نبود تربیت درست و شناخت دقیق از خدای متعال انسان را میتواند به بد بختی های بد تر ازین دچار سازد اگر این پسر ....شده بود ای کاش آن خواهر مان غافل نمیشد. بیایم همه با هم برای آینده و آخرت تضمین شده خود را تسلیم الله بی نیاز کنیم. اول خود درست تربیه شویم و بعد خانواده و فامیل تا جامعه را بسازیم در غیر آن خدای ناخواسته بلای های گونا گون در انتظار مان خواهد بود.

>>>   خوب شد دل کسی به این چنین دختران بد نام نسوزد نام زن و دختران را بد کرده اند این پشت کوهی های فاحشه اطرافی زندهگی دختران ما مردم کابل را مشکل ساخته فعلا"کابلی ها نمیگذارند که دختران شان از منزل شان دو درس بخوانند و یا کار کنند چون ازادی برای امین اطافی ها و کوهی های که هیچ چیزی در زنده گی خود جز خر و گو را ندیده اند کابل برای شان اروپا است کابل را مردار کرده اند نعلت خدا بر این ها پیراهن های چین ار و پیچه های سیخک دار شان را فراموش کرده با پطلون های چسپ اندام کشیده شهر ما را کسیف ساخته اند .
لطفا" گفته های مرا نشر کنید دلم به ترقیدن امده از کابل نفرت پیدا کرده ام روز های سخت کابل را سپری کردیم ولی این حالت برای ما مشکل است .
ر از کارته نو کابل .

>>>   اگردختران تان به همین لباس های دور از فرهنگ افغانستان درکوچه های کابل همرای جوانان بیگانه بگردد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است