صالح: ارغندیوال رهبر مشروع حزب اسلامی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۶/۳/۷ کد خبر: 133723 منبع: پرینت

امرالله صالح می‌گوید که برای او عبدالهادی ارغندیوال به عنوان رهبر حزب اسلامی رسمیت دارد.

امرالله صالح، وزیر دولت در بخش اصلاحات در نهادهای امنیتی ، روز شنبه 6 ثور 96، درمراسم ششمین سالگرد جنرال داوود و جنرال شاه روز درخصوص رهبری حزب اسلامی گفته است که از دید ما عبدالهادی ارغندیوال، رهبر رسمی، مشروع و ثبت شده حزب اسلامی است.

عطا محمد نور نیز در این مراسم با ابراز نگرانی از وضعیت جنگی در کشور گفته است که همین حالا، چندین کشور طالب دارند و جنگ نیابتی در افغانستان را به نفع خود می دانند اما مشکل اصلی که نمی توانیم در برابر چند هزار مزدور خود فروخته پیروز شویم، دکانداران قومی هستند که همه چیز را برای منافع خودشان به حراج و فروش می گذارند.

وی تشکیل هیات رهبری موقت برای حزب جمعیت اسلامی را مرحله گذار برای تشکیل کنگره گفته است و اضافه کرده است که در کنگره جمعیت اسلامی با یک انتخابات تشکیل خواهد شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
ارغندیوال
نظرات بینندگان:

>>>   این عطای گزدم فقط به فکر خود است حالا مکی خواهد رهبر شود

>>>   میگویند: « کسی شخصی را در قریه نمی ماند، شخص ادعا داشت که آعصاام در خانه خان است.» آقای صالح بیچاره در لست جمعیت جای ندارد، به حزب اسلامی توصیه میکند که کی رهبر این حزب باشد.
آقای صالح مطمئین باش! حزب اسلامی در این رابطه با هیچ کدام مشکلی روبرو نیست. حزب اسلامی به اصل انتخابات معتقد است، رهبرش را نیز بنابرهمین اصل انتخاب خواهد کرد. انشاالله که در آینده نزدیک شاهد تحولات بزرگ در سطح حزب و افغانستان خواهید بود. مشوره خوب به آقای صالح اینست که پول بیت المال را که دزدیدید، لطفاً به بیت المال بسپارید، در غیر آن انتظار مجازات باشید!
حسیب

>>>   صالح آغا!!
یکی تو مشروع هستی یکی ارغندیوال!!!!!!

>>>   عبدالهادی ارغندیوال یک شخص سیاسی وسیاستمدار است ما همه اورا
لیدر و رییس حزب اسلامی میشناسیم نه شخص دیگر را .
کامران لغمان

>>>   پشتونها انقدر نادان نیستند که یک تاجیک بیاید بینشان اختلاف بیندازد.

>>>   همی صالح صاحب چرا بسیار دست وپاچه شده و سرگردان است
تا دیروز شیمه وانرژی روند سرخ و سبز را علیه حکومت کار میگرفت و داد میزد که حکومت نامشروع و نامشروع ..
چون حکومت داران نبض و به اصطلاح رگ خوابش را میفهمیدند یک چوکی نامدار وبدون صلاحیت را برایش در نظر گرفتند تا صدایش را خاموش کنند که خاموش شد حتی در برکناری دوست نزدیکش ضیا مسعود هم صدا نکشید
حال از روزیکه حکمتیار داخل کابل شده بدون در نظر داشت شرایط فعلی و ضرورت صلح در هر محفل خود را سرخ وسبز میسازد
خصوصآ از روزیکه جمعیت اسلامی نامش را حذف کرده بیتابی اش چند چند اضافه شده.
سیدعبدالغفور

>>>   امرالله باید به داوود ودیگرشهیدان دعا میکرد درحالیکه چنین نشده حالا درحزب اسلامی اگرهرکس رهبر باشد به امرالله چی ربطی دارد بروبیادرکاریته کو بتوچی

>>>   واه واه حالا رهبران احزاب را آقای صالح تعین میکند ههههههههههههه

>>>   ارغندیوال بخاطریکه در چور و چپاوول و جنایات چندین ساله حکومت دست نشانده امریکا همکار و همقطار امرالهی بود، امروز از طرف شبکه تبهکار به رسمیت شناخته میشود. میائیم به بدماش فلم یعنی آغاچور! به نظر بنده فرق میان شما و طالب را نمی بینم شما نیز مانند آنها مزدور و غلام حلقه بگوش بیگانگان هستید.

>>>   امرالله صالع این موضوع فقط وفقط بر خود. حزب اسلامی تعلق دارد ،خودت هنوز خام بچه هستی در کار های کلان حقه بازی نکن که روزی شرمنده وپشیمان خواهی شد ،کوشش کن همراه رفقای حزبی ات با پرچمی ها چنین چانه بازی کنی ،به اثر همین بی ادبی وعدم دسپلین ات از جمعیت اخراج شدی حالا میخواهی تبلیغات زهرآگین به دیگر طرف ها کنی ،فکر کنم درد دلت زیاد شده ولازم به یک داکتر داری که سخت معالجه کنید وباز بخیر صحت میابی .
عبدالله ریحان

>>>   امرالله ازحد خود پا فراترمیگذارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است