تسلط غلزایی ها، ماموریت حکومت وحدت ملی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۶/۳/۷ کد خبر: 133718 منبع: پرینت

امروز تمام اهرم های اساسی قدرت سیاسی در کنترل غلزایی ها قرار دارد.

در همان روز نخست کودتای ثور یک غلزایی پرچمی به تره کی گفته بود که شما دوباره شمله میرویس خان را بالا کردید، حالا آن شمله دو بالا است و خشونت و زور گویی دو بالاتر.

غلزایی ها از هر قماش و گروه، از چپ و راست و میانه فکر می کنند که بهترین گزینه برای حاکمیت مرکزی قوی و بزرگترین نیرو برای تامین صلح اند اما در اصل بدترین وسیله برای سرکوب دیگران و با آن حال هوایی که در آن غرق اند؛ مساعدترین افزار در دست قدرت هایی هستند که زمین ما را برای زورگویی و جنگ با دیگران ضروت دارند.

برای نخبه های غلزایی حاکم بر نظام؛ آزادی، شهروند، روا داری و همزیستی، حقوق برابر، واژه های بیگانه اند. آنها هر گونه تلاش برای مردم سالاری و تمرکز زدایی را مساوی با تجزیه طلبی تعبیر می کنند.

مزدک فرید


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غلزایی
وحدت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   آقای مزدک راستش را بگوی که درین پانزده سال غیر از جبهه شمال قدرت واقعی در دست کی بوده است. آیا همین درانی ها (کرزی ها) و حالا (غلجایی ها) تیم اشرف غنی سبمول نبوده و نیستند؟
نیرم علمی از بامیان

>>>   این سخنهای بیهوده جاسوسان بیګانه هیچ وقت حایی. را نمیګیرد و هیچ وقت ذهن مردم به این یاوه ګویی تغیر نخواهد کرد
دوم اینکه اګر این حقیقت هم باشد این صاخبان اصلی این خاک هستند که به زور نوک شمشیر در شرق و غرب حکمروایی داشت و افتاب در سرزمین ایشان غروب نمیکرد و حالا هم همین مردم است که مقابل هر نوع خیانت وطن فروشان کولی ها مقاومت میکند اګر اینها نمیبود حالا افغانستان. وجود نمیداشت سربلند باد این دلیر مردان تاریخ.

>>>   غلزایی ها در حقیقت مهاجرینی هسنند که از هند آمده اند و از جمله بد معاش ها و او باش های هند بودند که مردم عام هند از دست آنها به تکلیف بودند تمام مال مردم را دزدی میکردند و حکومت هند آنها را در هر جا سر کوب میکردند بلاخره از ترس و فشار زیاد حکومت از آنجا فرار شدند و در کوه های افغانستان متواری شدند چون سرزمین که امروز به نام پاکسنان است مربوط هند بود آنها نمی توانستند در آنجا هم زنده گی کنند در اصل آنها را درهند ( چور که بچه ) میگفتند و به این نام مشهور بودند وقتیکه زیان پشتو بنیان گذاری شد نام این قوم از نام هندی به زیان پشتو ترجمه شده و به نام غلزایی تبدیل شد. یعنی فرزندان دزد و قوم دزد مشهو بودند. چون با انگلیس ها در معامله گری جور آمد کردند و حکومت را انگلیس ها به این مردم سپرد که تا امروز ادامه دارد. و حالی مردم افغانستان ازدست این مردم به تکلیف است . که هیچ وقت صلح و آرامی پیشرفت و ترقی و رفاه عامه را نمیخواهند .

>>>   علزایی ها کشور را به بحران می برد و این هدفش برای تخریب کشور است

>>>   درتاریخ امپراتوری بریتانیا را تعریف کرده اند : امپراتوری ایکه درسرزمینش
افتاب غروب نمی کند. ازمعلومات نویسنده محترم پراگراف دوم تشکر که غلزایی ها هم همچو امپراتوری داشته اند این را می گویند تقلب تاریخ عینآ مانند تقلب انتخابات .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است