پسر نماینده مجلس با جسد برهنه دختر متعلم (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۶/۳/۷ کد خبر: 133716 منبع: پرینت

پسر زلمى زابلى ریيس كميسيون شكايات مجلس سنا، همراه با يك دختر 18 ساله متعلم مكتب كه هر دو برهنه بودند، از داخل يك كانتينر در مربوطات مكروريان ها پيدا شدند.

پولیس کابل، از پیدا کردن جسد یک دختر برهنه اي كه جان باخته بود، همراه با پسر برهنه اى که در حالت کُما بوده از داخل یک کانتینر در منطقه مکروریان چهارم خبر داد. نامبرده كه پسر زلمى زابلى است، فعلا در شفاخانه بستری و در حالت کما بسر مى برد.

زلمى زابلى كسى است كه در كمال وقاحت از كشتن فرخنده، دختر مسلمان و مظلومى كه به دست اراذل و اوباش بشهادت رسيد، در صفحه فيسبوك اش دفاع نموده بود و حالا پس از دو سال از آن رويداد ناگوار، اين معصوميت فرخنده است كه زابلى را اينگونه رسوا و ذليل نموده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


پسر نماینده مجلس با جسد برهنه دختر متعلم

پسر نماینده مجلس با جسد برهنه دختر متعلم

پسر نماینده مجلس با جسد برهنه دختر متعلم

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
زلمی زابلی
نظرات بینندگان:

>>>   در راس این حکومت فقط اگر 20 درصد انسانهای با وجدان باشد بقیه یک مشت....

>>>   کور خود بینای مردم که میگویند این قماش مردم هستند که همیشه انتقاد میکنند ولی از خود اولاد وفامیل خود خبر ندارند که به چه جنایاتی دست می رنند انسان باید کوشش کند که اول خود بعد اعضای فامیل خودرا اصلاح سازد باز درپی اصلاح دیگران براید
واعظان که این جلوه بر محراب ومنبر میکنند
چون به خلوت میروند ان کاردیگر میکنند
مشکلی دارم زدانشمند مجلس باز پرس
که توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند

>>>   پارلمان افغانستان نه تنهادردی را در این وطن دوا نکرد بلکه به ملت زخم خورده
ما دردها افزود در ابعاد مختلف.
..... تو ای وکیل که چنین اولاد را تربیه کرده ای.

>>>   کسیکه اولادش راتربیت کردهد نتواند او چگونه نماینده مردم میشود

>>>   اگر درکشورهای غیر اسلامی میبود حالا این گمیشن کار از خجالت استعفا میکرد

>>>   نمایندگان عاطل و باطل حاکم بر سرنوشت مردم

>>>   Bahadur
لعنت بر لاشخوران و زور کاران کور و کر و بیسواد که به خاطر نفع خود قانون و حق مردم و وطن را پایمال کردند. ارزو مودم مردم رنجدیده و عدالت خواه دست به هم داده این هارا از بیخ و بنیاد سرنگون سازند. پست ترین هارا به جهنم بفرستند

>>>   تصاویر دختری که در کانتینر جان باخته است کمتر از تصاویر فرخنده درد آور نیست. ظاهرن اخلاق حاکم اجتماعی علیه ی آن دختر احتمالن داوری کند- متهم به فاحشه گری اش کنند. اما، در عقب جان باختن وی دست پسر یک شخ بروت نهفته است؛ دست یک پسر فاحشه است. دست پسر یک نماینده ی مجلس. زور مندان، فرزندان و اقارب شان در این جامعه به زمین و زن و دختر و پسر این کشور همانند مال شخصی و میراثی شان نگاه می کنند- تجاوز می کنند، توقع چاپلوسی دارند، می فروشند، می خورند و می درند. این جنایت کاری ها، زور گویی ها و زور گیری ها جدی گرفته نشود، ده در صد اقلیت ثروت مند و قلدر نود در صد انسان و دارایی های شان را هرگونه ای که بخواهند خرچ خواهند کرد.

>>>   چی فامیدین که این پسر زلمی زابلی است. و عین واقعه در زمان طالبان در یک کانتینر رخ داده بود در مکرویان( نمی فامم که مکروریان امی قانونش است یا این که پس وکیل صاحب به گفته شما دگه جای قات بوده که ده کاتینر زنکه بازی میکده، باز چرا بمرن،یا کوما شون ، خو می برآیند و میروند پشت کار شان.
ع م م

>>>   دختر مظلوم و نادان را فريب داده و به دام انداخته
باز خود را بسيار إنسان هاي مورد اعزاز ميگيرند پدرش طوري در مجلس صحبت ميكند كه گويي إنسان را زنده قرت ميكند فكر ايند اين اوغان هاي
بي فرهنگ با چهار روز زنده گي در كابل شيوه زنده گي پايتخت نشيني را ميدانند.

>>>   نشان از محرومیت هاو عقب مانده گی های اجتماعی و فرهنگی جامعه است که چنین جوانان با چنین سرنوشت شوم سر دچار میشوند

>>>   خدا هر دو فاميل را صبر بدهد. اگر توطئه عليه زابلي نباشد، مشكل جامعه از بي بندوباري حكومت فاسد است، همه ميديا در پخش سريال هاي رذيل و فحشاء ملامتي را بگردن بگيرند، و همه فاميلها منتظر حوادث وخيمتر بايد باشند، در جامعه كه تميز حلال و حرام نباشد فحشاء بايد وسعت يابد، ضرب المثل بود كه فلان خيزد بلا خيزد، اين غريزه در مرد و زن شرارت آور است، بايد جامعه مطابق به عقائد و عنعنات إسلامي موجبات إشباع مجاز آنرا كه همانا ازدواج إسلامي است برابر سازد. و هم چنان وقتي اولاد بالغ ميشود، جرم آن ،خصوصاً اين نوع جرائم، به پدر و مادر ملامتي آن بر نميگردد.
راه نجات ملت از همه رذائل و مشكلات وارده فعلي، تنها و تنها تطبيق حكم و حدود شرعيت غراي محمدي است.

>>>   سلام هزاران جریب زمین را امان الله گذر ملا تره خیل ممتاز شیرعلم گل حیدر مارشال فهیم الله گل مجاهد وصد ها دزد دیگر مافیایی سر به خود قبضه و به فروش رسانبد اگر الکوزی چند فابریکه تولیدی ایجاد نماید خیرش به مردمش خواهد رسید خیر دزدان را ملت نه دید حد اقل الکوزی بیش از 12000هزار هموطن را در داخل و خارج مصروف ساخته ممتاز و گل حیدر وامان الله گذر و الله گل چه شغل را ایجاد نموده و یک افغانی را تحویل بودجه دولت ننموده کمی باید عاقلانه اندیشید
تشکر

>>>   وحیده صمیم دختر هزاره بهترین دانشجوی سال 2016 استرالیا انتخاب شد ( یوتیوب )

>>>   هیچکس بی‌دامنی تر نیست لیکن پیش خلق
باز می‌پوشند و ما بر آفتاب افکنده‌ایم
سعدیا پرهیزگاران خودپرستی می‌کنند
ما دهل در گردن و خر در خلاف افکنده‌ایم

هموطنان عزیز بر زخم مردم نمک نپاشید . سختگیری هاو قیودات بیش از حد فامیل و اجتماع ، احترام نگذاشتن به خواست جوانان در انتخاب همسر و یک تعداد عوامل دیگر دست بدست هم داده که باعث می شود جوانان مرتکب انحراف شوند . من مطمین هستم که آن عده هموطنان که مطالب بالا را نوشته خود نیز بکلی از گناه منزه نیستند . هر روز می شنویم که یک عده از جوانان و بویٰژه خانم ها بخاطر ازدواج های تحمیلی دست به خود کشی می زنند. به نظر من نشر کردن عکس این دو نفر کار درست نیست ، به حریم شخصی انسانها باید احترام بگذاریم.
شمس تمنا

>>>   زلمی زابلی باید محاکمه شود. این هم شد نماینده مردم.

>>>   اگر این وکیل کمیشن کار ذره حیا داشته باشددیگر در تلویزین ها ظاهر نمیشود

>>>   مخاطبين فرصت طلب!
چرا پيراهن آريانا سعيد در پاريس إيمان تان را در افغانستان خط خطى كرد اما زمينه سازى قتل يك دختر و ترويج فساد توسط پسر يك وكيل را خاموشانه مى نگريد؟
مگر مسلمان نيستيد و خلاف سنت ها و باور هايتان نيست؟
چرا منافقانه عمل مى كنيد؟

>>>   خوب اصلا موضوع چی بوده چطور پیدا شدن واین عکس ایا ازهمان دختر است

>>>   مشت نمونه خروار است همه شان ازیک قماش اند که برملت بیچاره تحمیل شده اند کدام جنایت است که این زور مندان چه وکیل و چه وزیر نکرئه باشند.به خانواده اش قانون وضع کرده نمی تواند برمردم چگونه می تواند قانون وضع کند.
ف-ش- جوزجانی

>>>   با عرض سلام من اگر به جای زابلی میبودم عاجل بچه خود رامی کشتم نه اینکه درپهلویش می نشستم تناشا میکرده بعد ازخانواده متضررمعذرت می خواستم دراخیر مچلس سنا را رها میکردم ....که دامنگیر ملت مظلوم شده است .
نصرت ازکابل

>>>   اینر که خداوند شرمانده است تا جای که اطلاع داریم تمام فرزند های این مقامات به چنین جنایات دست دارند ونیز در خارج از کشور به بهانه تحصیل عیاشی میکنند واز انطرف یک بیسوداد واپس میایند همه شان هم در این دنیا شرمنده استند ونیز در همان دنیا در او دنیا جواب خود وملت را چی خواهند داد

>>>   این همه دوعا های بد مردم است که خداوند چنین بد نامشان میکند خداوند این بچه را مرگ بدهد نعلت خدا به این دختر بد نام معلوم نیست که این دختر از کدام قوم است . رررررر

>>>   همان قدر که بچه ملامت است فامیل دختر هم ملامت است لطفا از دختران خود با خبری کنید. واگرنه آینده شما هم همین است.

>>>   هنوز مشخص نیست که دسیه بوده و یا واقعاً این مفسیدین برای زنا وارد این کانتینر شده شده اند؟ ممکن است که نخست این دو خفک شده باشد و تنها جسدش در کانتینر برای بدنامی نماینده مجلس او انداخته شده باشد. اما این احمتال هم وجود دارد که برای انجام زنا این جای خشک آهنین و غیر مناسب را انتخاب کرده باشد. این مسله باید جدی تحقیق گردد. اما گناه پدرش نیست. هر شخص مسول اعمال خود هست.

>>>   برادران محترم فعلاً زود است که قضاوت کرد بگزارید که قضیه از چه قرار بوده است

>>>   زابلی یکی ازطالبان نکتایی داراست که همیشه درهمه گفتمانها دردفاع ازترورووحشت بوده است وطنفروشی راازاجدادخودبه میراث برده پیوسته علیه قانون وعدالت قرارگرفته است... بالای سربچه بداخلاق خویش نشسته مداوایش میکند

>>>   امروزه تمامی از زورمندان و قدرتمندان که توسط خود مردم انتخاب شده اند از فقر و بیچاره گی مردم مظلوم کشور سو استفاده میکنند.
وای بر حال ما مردم که چنین نماینده ها داریم.

>>>   هي مردم التماس تان ميكونم بيدارشو واين بد بختي اين بي ناموسي اين دمكراسي ازبين ببريد يكمي باناموستان غيرت داشته باش اين دولت اين دمكراسي بغير ازبدبختي بي ماموسي چيزديگر باخانوادهامون نياورد هالا خانوادها اين دو جوان توجامعه سربلند پاشه بشين فقط اين ميگم كه افسوس باغيرت مون

>>>   زابلى شخص عياشيست كه از قشر اناث عمدتأ حينى كه با مشكلى مواجه ميشوند و فكر ميكنند كه از دّرِى كه ميتوان به آن مشكل فايق آمد، دروازه كميسيون سمع شكايات مشرانو جرگه است، بيخبر از اينكه در دام يك شخص عياش ديگر مى افتند كه خود مشكلى كلان است. زابلى ضمن اين استفاده جوئى جنسى سخت آغشته به فساد با استفاده از صلاحيت هاى وظيفوى اش است.
در اين وطن جز ظالم و خاين ديگران جاى ندارند

>>>   به نظر دهندهء نهم : اولاً كه ظاهر اين پسر بيشتر از نود در صد با چهرهء زابلي شباهت دارد . ثانياً همان جنابي كه پنبهء آغشته به الكهل را در محل خروج سوزن از دست اين آغازاده ميفشارد ، خود زلمي زابلي است و ثالثاً اگر هنوز هم در شناخت اين پسرك ، شك داري ميتواني با پرداخت فيس لابراتوار ، DNA هردو نفر - زابلي و اين آقا را - تعيين بكني تا برايت ثابت شود كه اين گرگ زاده ، فرزند همان پير گرگ است !

>>>   درپارلمان وسنا دور از اشخاص خوبش همه مفسدین که دترای فساد اخلاقی فساد اداری قاچاقبران اختطافچیان وبداخلاقان جابجا شده اند (پارلمان بیفرهنگ ها وآدم کشان).
یکتعدادشان دررخصتی ها به دوبی جهت عیاشی میروند یک عضوپارلمان درسال گذشته درپاکستان دختری که رقاصه بود بااین وکیل دچار مشاجره شد پولیس پاکستان که تلاشی کرد یک تذکره پاکستنانی هم داشت.

>>>   روزی حرام آخر کارش را میکند
چوب خدا صدا ندارد. و اگر با چوب خدا زده شدی آوازش را همه میشنوند.
لعنت بر انسان های که خود را مسلمان مگویند ولی شمه ئی از اسلامیت ندارند.
برای آقای زابلی باید گفت شرم حیف است برایت با تربیه نمودن چنین اولادی.
زمری

>>>   این نماینده های پارلمان را مردم عوام انتخاب کردند، یا به خاطر چند صد دالر و یا به خاطر یک شکم پَلو. اگر سیستم نظام پارلمانی شود(طوری که بعضی ها آرزو دارند)و به اعضای پارلمان قدرت بیشتر داده شود، بعد آنوقت فریاد نزنید که همه ای اینها فاسد و زورگواند و برای مردم کار نمی کنند.
خودکرده را نه درد است نه درمان.

>>>   این کمیشن کار با غلام حسین ناصری تمام سال در رسانه ها سروصدا میکنند حالا اگر ذره شرم وحیا داشته باشند دیگر درتلویزیون ها ظاهر نخواهند شدند

>>>   کاشکی یکی میبود این دستگاه فاسد مملو ازچنین اوباشان وبدماشان است
لعنت بر تمام اینها

>>>   حقو ق زن این هم مسا ل ساده اش وقتی شو د که به زن و دخترت گپ زده نتو انی چرا که غرب برای ما و شما حقو ق زن را پیا ده نمو ده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است