فاشیست ها تصمیم دارند در خون تاجیکان شنا کنند
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۳۲    ۱۳۹۶/۳/۷ کد خبر: 133692 منبع: پرینت

ما را می ترسانند که اگر شما از قیام و مقابله و مقاومت در برابر فاشیزم سخن گویید و خواستار راه اندازی یک حرکت سراسری باشید و باز مسلح شدن مردم تاجیک و مردمان غیر پشتون را تبلیغ کنید، نتیجه اش یک جنگ خونین قومی خواهد بود که در اثر آن خون های بسیار خواهد ریخت.

وقتی می گویی مردم شمال باید در مقابل طالب و داعش و گلبدینی و غیره و غیره اش مسلحانه بایستند و از مناطق خود دفاع کنند، می گویند چُپ باش ، معنای گپته نمیفامی ، نمی دانی که با اینکار در مناطق شمال دریا های خون جاری میشه دریاهای خون ، لکها نفر کشته میشه ، مردم بیخی تباه میشن، همی گپها هیچ فایده نداره ، پشتونیستها هر جنایتی که کنند خرابی و تباهی اش به حدی نخواهد بود که یک جنگ قومی باعث آن می شود. حتی اگر مجبور به قبول حاکمیت مطلق پشتونها هم شوییم ، بازهم از جنگ کرده برای ما بهتر است!

این است منطق تسلیم طلبان ، منطق کسانی که از جنگ و رویا رویی با فاشیزم پشتون به هر قیمتی که باشد ، پرهیز را سفارش می کنند . حتی اگر به قیمت تحت سلطه مطلق و کامل فاشیست های پشتون قرار هم بگیریم ، برای آنان قابل پذیرش و تحمل است. این تسلیم طلبان محافظه کار ، در واقع از همین اکنون بیرق تسلیمی خویش را بلند کرده اند و پیروزی دشمن را پذیرفته اند. از همین رو، اینها ، از همین حالا ، برای ذلیل شدن ، برای حقیر شدن ، برای غلام حلقه بگوش شدن ، برای چپلی لیسیدن ، برای شش قات شدن در پیشگاه فاشیست ترین فاشیست های پشتون و برای هزار رقم زبونی دیگر مسابقه دارند.

ما می گوییم که کس بخواهد یا نخواهد ، کس مقاومت کند یا نکند، در هر صورت و هر حالت، نقشه و برنامه و پلان پشتونیست های فاشیست همین است که دریاهای خون را در شمال و همه مناطق تاجیکان جاری بسازند. ما پیشبینی می کنیم که به زودیها همان گونه قتل عام های به سبک طالب - داعش که در حق یزیدی های عراق انجام شد، در مناطق تاجیکان افغانستان نیز عملی می شوند.

پشتونیستهای فاشیست ( طالب - داعش - افغان ملت - سورخلقی ها ) تصمیم دارند که در خون تاجیکان شنا کنند، تصمیم دارند که هزاران هزار جوان تاجیک را زنده زنده به دریا ها پرتاب کنند، تصمیم دارند که برخی از مناطق شمال را از سکنه خالی سازند و زمین و جایداد مردم بومی را به اشغالگران پشتون بدهند. اگر خاموش هم بمانیم ، اگر بیرق تسلیم را هم برافرازیم، اگر دست های خود را بالا هم بگیرییم ، به ما رحم نخواهند کرد و قتل عام ما حتمی و اجتناب ناپذیر می باشد.

اکنون ، دو راه بیشتر نداریم. یا تسلیم باشیم و بگذاریم که پشتونیستهای فاشیست( طالب -داعش- گلبدینی - افغان ملتی - سورخلقی) به هزار خفت و خواری ، قتل عام مان کنند و هست و بود مان را به غارت برند ، یا اینکه از جاری شدن دریای خون نترسیم و در مقابل دشمن دلیرانه بایستیم و از خاک و نوامیس خویش دفاع کنیم و اگر مردیم هم با افتخار بمیریم.

حقیقت این است که اگر مردم تاجیک متحدانه در برابر دشمن بایستند وبا دیگر مردمان غیر پشتون همگام شوند، پشتونیستهای فاشیست توان جنگیدن و مقابله با مردم ما را نخواهند داشت. دشمن در اصل هیچ و پوچ است و درست نیست که مردم ما را از آنها می ترسانند. اگر مردم قیام کنند، مقاومت کنند، می توانند طالب - داعش - گلبدینی و هر متجاوز دیگر را از مناطق خویش پاک سازند و آنان را دو باره به اطراف کوه های سلیمان روان کنند. همیشه در طول این همه سالیان ، هر وقتیکه تاجیکان اراده کرده اند ، قیام کرده اند ، با دشمن رزمیده اند ، هیچ دشمنی در مقابل شان تاب ایستادگی نداشته است.

ما را ناحق از چند تا ... نترسانید، ما اگر اراده کنیم و به پاخیزیم ، اگر تمام جهان هم در پشت شان باشد ، به یاری یزدان شکست شان می دهیم . سرود تسلیم و یاس نخوانید، رستاخیز ملت ما در راه است. باور داریم و ما پیروز می شوییم .

با سپاس . عمر راوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیست
تاجیکان
نظرات بینندگان:

>>>   پشت شما چند موتر شو ونداف وسقو کی استاد میشود بنام تاجک چیزی جنایت که بود کردین ما که تاجک هم استیم از تاجک بودن خود میشرمی...

>>>   اوغ مخورتاجک لطفا به تفرقه قومی دامن نزن فاشست کسانی است که به تفرقه قومی به دستو ربیگانگان دامن میزند

>>>   تا به کی به تعصب ادامه میدهید وچرا؟
جواب معلوم است چنین اشخاص جایگاه خود را درامن وثبات وبرادری نه میبیند وباید از عمال گذشته شان باید جوابگو باشد.
از تمامی برادران اقوام مختلف ساکن در افغانستان(تاجک، پشتون، هزاره، ازبک ودیگر اقوام محترم) خواهشمندم از تعصب وتفرقه دست بکشد و نگذارند تا اشخاص که میان انها تفرقه می اندازد و خود هدف ماهی گیری دارند به اهداف شان برسند و از اشخاص متذکره نیز میخواهم تا پاس ماه مبارک رمضان و پیغمبر اکرم ص دست از اینگونه عمال بکشد به مردم را برای آبادی کشور و همدیگر پذیری دعوت نمایند.
آیا در دنیا کشوری را سراغ دارید کی از یک قوم ساخته شده باشد؟
جواب روشن است که نی. پس چرا به این اعمال خود نقطه پاین نه میدهیم.
درطول تاریخ افغانستان کس گفته میتواند که یک قوم، قوم دیګر را از این کشور هذف نموده باشد و رانده باشد، نخیر پس برای یک بار هم اګر باشد سرتان را درګیربان تان کنید وبګوید که این کار که باعث قتل های زیاد شده و از این پس هم میشود، جلوګیری نماید.
شریف

>>>   آغا اينقدر لاف نزن!!! ما و شما همه برى يك ديكر معلوم هستيم!!!!

>>>   باز هم مظلوم نمایی تاجیکی.
تا به کی شما تاجیکها مظلوم نمایی میکنید؟
کابل رو که چور کردید .تمام پستهای دولتی که در دستتان است .در لوچکی وبی بند باری نام دارید بیشتر از نفوستان در قدرت سهم گرفتید باز چی میخواهید ؟؟؟

>>>   سلام با عرض خسته نباشی.چيقد بد نوشتين خودت داری به هم اندازی میکنی .تا بجای که بگی ما باهم برادریم.

>>>   ۳۰۰۰ طالب شمارا به کجا رساند اګرهمه یکجاشود به تاجکستان تان ارسال میکند چپ باش

>>>   پشتون سازی و طالب سازی شمال پلان شوم اشرف غنی احمدزی کوچی است که باید مردم خود را مسلح کند و جلوی فاشیستها را بگیرد.

>>>   مردم شمالی تاجیکان خود تان دست بکار شوید . که فاشیستهای قبیلوی به شما رحم نخواهد کرد.

>>>   تاجک چی گناه کرده که فاشست درخونش شنا بزند یعنی منظورتان که انتقام خود رانگیرند وارخطائی نکو شنا نمیکند تاجک های عزیز برادران فاشست ها هستند توناحق بسیارترسیدی ووارخطاء شدی نترس آفرین شاباس

>>>   آن وقت ها رفت دیگر هرگز بر نمی گردد که بخواهید یک بادار جدید را پیدا کنید و به وی پناه ببرید چون شما ها در اصل نافرمانی از خداوند کردید و بنده های دیگران شدید حال نه روسیه بر شما باور دارد و نه هم امریکا و نه کشوری دیگری چون آنها فهمیده و درک کرده اند که شما ها تشنه قدرت و پول هستید و به آنها خیانت خواهید کرد. .... است یعنی هرکسی که خیانت نماید در بیم و هراس میباشد که مبادا افشا و محاکمه شود!!

>>>   راوی صاحب با چنان احساسات گویا در دفاع از برادران تاجیک ما علیه برادران پشتون ما بیانیه میدهد که آدم واقعا خجالت میکشد که انسانها گاهی در مقابل درخشش زر تاچه حد زبون میشوند!!!
من به اصطلاح شماها از جمله اولین رده "کمونیستها"ی افغان بودم که دستم حتی به یک قطره خون هموطنم آلوده نیست، در عین حال باید تذکر بدهم که از لحاط قومی پشتون هم هستم.
از خواندن نوشته آقای راوی ( اگر این مقاله معکوسا توسط کدام پشتون علیه برادران تاجیک ما نگاشته میشد عین واکنش را علیه او نیز میداشتم) از ته دل متاثر شدم که مغز جوانان ما چگونه از جانب قوم پرستان تخدیر شده است!!!

>>>   پشتون ها دیگر نام از کشور تاجکستان نگیرد شما تنها از این وطن گپ بزننید و اگر از کل تاجک ها حرف بزنید پس پشاور انگلیسی هم باید یاد شود

>>>   بالشكر خريدگى پنجاب جنگ نميشود. ان وقت كه سه بار همراه با بادار اصل تان پوز تان را در خاك ماليده بوديم باز امدنيست وباز چنين ميكنيم
از يادتان نرود لشكر اصلى قواى ازادى همان تاجيك ها بودند وزير دفاع ان وقت هم پنجشيرى بود تنها امان را ما ملى شانده بوديم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است