حکومت سعی در برگزار نکردن انتخابات پارلمانی دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۵    ۱۳۹۶/۳/۴ کد خبر: 133617 منبع: پرینت

کندکاری حکومت و کمیسیون مستقل انتخابات، صبر کمیسیون شکایات انتخاباتی را لبریز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، صادقی زاده نیلی، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «آخرخط» گفت: این طولانی شدن برگزاری انتخابات اعتماد مردم و اعتبار حکومت را روز بروز کم می کند. مجلس نمایندگان در این مورد و برای برگزاری انتخابات هیچ کاری نمی تواند کند، چرا که برگزاری انتخابات از صلاحیت های کمیسیون انتخابات است.

وی افزود: واقعیت های عینی کشور ما نشان می دهد که آنهایی که در این کشور یکجانبه در این کشور حکومت کرده اند نمی خواهند کسانی دیگر را در این حکومت شریک خود کنند. به همین علت سعی در برگزار نکردن انتخابات پارلمانی دارند. درحالیکه افراد زیادی وجود دارند که می خواهند این نظام صدارتی شود. حکومت این وعده را داده بود اما چنان آن را در چنگال خود گرفته است که حتی انتخابات پارلمانی را برگزار نمی کند، چه برسد به اینکه مجلس بزرگان(لوی جرگه) را برگزار کند و قوانین را اصلاح کند و حکومت را صدارتی کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات افغانستان
انتخابات پارلمانی
نظرات بینندگان:

>>>   مه که صد دفعه برایتان مبگویم که انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی یکجا دایر میشود،یا در گوش تان نمیرود و با هم پیش ... خواندن است.

>>>   وحشی ها یکدیگر را پاره می کنند و متمدنین ، یکدیگر را گول می زنند و این چیزی است که جریان دنیا نامیده می شود

>>>   درغم انتخابات نباشيد، روز بدتر خواهد آمد، و در اين انتخابات صد در صد أمير صاحب گلبدين و حزبش برنده ميشود، باز نه اوغان و نه هزاره و نه تاجك و نه .... را آرام ميماند. توبه كنيد انتخابات در اين جا كار نميدهد.

>>>   خوب است همین ع و غ باشد وکمیشن کاران دیگر انتخاباتی برگذار نشود وپول خارجی ها در راه تقلب مصرف نشود

>>>   پولی که در انتخابات مصرف میشود برای گوسفند ها رشقه خریداری گردد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است