شهیدانی، برای منع از فرود هواپیما بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۶/۳/۴ کد خبر: 133611 منبع: پرینت

پولیس، 4 تن از مقام های امنیتی و پسر عبدالرحمان شهیدانی را دستگیر کرد.

به گزارش وزارت داخله، پس از ادعای شرکت هوایی "کام ایر" مبنی بر اینکه نزدیکان شهیدانی نماینده مردم بامیان مانع از فرود هواپیما به بامیان شده و این هواپیما را مجبور به بازگشت به کابل کرده اند، پولیس نیز 4 تن از مقامات امنیتی بامیان و پسر عبدالرحمان شهیدانی را که در این قانون شکنی دست داشته اند، بازداشت کرده است.

در همین حال، مسوولان شرکت کام ایر نیز اعلام کردند که پس از این شهیدانی و غلام حسین ناصری نمی توانند از طریق این شرکت سفر کنند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بامیان
شهیدانی
نظرات بینندگان:

>>>   مردم بامیان باید کام ایر را تحریم کنند

>>>   از پرده تلویزیون چقدر حرف عوام فریبانه میزنند اما در عمل کرد شان چقدر افراد نارواهستند، میشد طیاره در همان زمان کدام مشکللات تخنیکی پیدا میکرد یااینکه مواد سوخت را خلاص میکرد حیات اینقدر مسافرین در خطر میبود، آدم فکر میکند که این میدان شخصی از خود شان باشد، اولاد مردم بیچاره در جبهات داغ سینه خود را در مقابل دشمن سپر میکند، واین خائین اولاد های شان را در موقعیت های غیر محاربوی جا بجا میکنند و مصروف عیش ونوش خود هستند.
ن ن

>>>   غلام حسین ناصری بالای همه مردم وجهان انتقاد دارد اما عمل خودش راببینید ، یک شرکت داخلی با چند طیاره محدود وفرسوده برای هموطنان خود خدمت میکند مخصوصا برای ولایات محرومیکهبنابه مشکل موجودیت ترورستان ولاشرار نمیتوانند زمینی سفر کنند این خدمات برای کنمیشن کاران مانند شهیدانی وناصری توتی ارزش ندارد برای اینها خدمت آتنست که به جیب شان ریخته شود
ر

>>>   بايد پدرش را هم بندي و مجازات شديد نمايند. شايد مادرش ملامت باشد و دلش شوق شوهرش را زياد داشته، و وقتي كه خبر شده كه از پرواز مانده است، پسر قومندان گوز فيل خود را تشويق كرده كه طياره را نگذارد كه نشست نمايد تا وقتي كه بابه اترا نياورده.
چندي قبل يك كار گر پاكستاني در سعودي، وقتي كه بعد از عروسي در پاكستان دوباره عازم سعودي بود، در هنگام بلند شدن طياره از مهمانداران خواهش كمك كرده بود كه گويا خانم تازه عروسش همين حالا فوت نموده و مرا كمك نمائيد تا بر گردم، و وقتي كه پيلوت عرب سعودي از واقعه خبر شد، اجازه نشست اضطراري از ميدان گرفته و آن سواري را پائين كرده و بعد دوباره پرواز ميكند. اما چند بعد مؤظفين ميدان و پوليس خبر شدند كه عروس اين كارگر نمرده، بلكه دلك مردك شوق كرده و ميخواست چند وقت زيادتر همراي عروس خود بماند. و قضيه به محكمه كشانده شد.

>>>   عبدارحمان خان به مذحب اينها خوب ميفهميد.

>>>   ناصری خو آدم است که مشکل عصبی دارد همیشه درگپ زدن های خود مشکل عصبی خویش را نشان داده پس فرزند آن نیز عصبی است این کار که کردن توقع میرفت اینها نه به قانون احترام دارند ونه به انسانیت اگر میداشتند خو مانع ورود مسافرین نمی شدند
خاک به سر این ها شود درین باره باید بسیار جدی برخورد گردد.
حسین علی فرهادی غزنی

>>>   هر کس بی قانونی کند باید متناسب با همان خلافش مجازات شود، چی غریب باشد و چی زودمند.
این قانون خدا و رسول خداست.

>>>   اگر این کار در ممالک دیگر انجام شود، آن شخص دیگر حق اشتغال در مناسب دولتی را نخواهد داشت. اما در افغانستان...
محمد

>>>   یک وکیلی خودش عقل نادرد چطور نماینده مردم شده وبرای مردم قانون دورست کند طرف روانی است خدا شفا بدهد

>>>   این ها پست ترین انسان های هستند که اعمال شان دیده شد پس باید به این ها اعتبار نکرد. تا دیروز خر نداشتن امروز این ظالم را بابین.

>>>   در قدم اول والی بامیان باید بازداشت و مورد محاکمه قرار بگیرد.

>>>   غیر از بشردوست در سنا و ولسی جرگه یک ادم هم وجود ندارد که حتی در قصه مردم باشد!! همه آنها برای دزدی خود را به شورا رسانیده اند. اگر وجود دارد خود را معرفی کند که مستند افشاء شود!!!!

>>>   خدا گر پرده بردار ز روی کار آدم ها
چه پلان ها خورد برهم چه دلقک ها شود رسوا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است