قانون باید برای همه اقوام بطور یکسان تطبیق شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۶/۳/۴ کد خبر: 133604 منبع: پرینت

برخورد رسانه ها، کاربران فیسبوکی و حتی حکومت در این مورد منصفانه نیست.

من قصد طرفداری از کسی را ندارم ولی وقتی می بینم حکومت و مردم افغانستان در مقابل ضرر ده هزار دالری شرکت کام ایر این همه حساس می شوند و از کنار واقعه های مانند واقعه دوم اسد دهمزنگ، قول اردوی مزار، سوختانده شدن فرخنده، سربریده شدن شکریه و همراهانش در زابل و صدها واقعه دلخراش دیگر، بدون جدیت و قاطعیت عبور می کند، به عدل و انصاف در برخورد با قضایا بی باور می شوم.

وقتی میلیون ها دالر از بیت المال توسط زورگویان حیف و میل می شود، همه سکوت می کنند. قضیه کابل بانک، مکاتب خیالی فاروق وردک و اختلاس های میلیونی برادران کرزی، فهیم و زاخیوال را همه به یاد داریم.

در این موارد که حق مردم افغانستان توسط زورمندان حیف میل شده است حکومت هیچ کاری نمی کند اما وقتی شرکت کام ایر 10 هزار دالر ضرر می کند گویا آسمان به زمین می خورد و تمام رسانه و دستگاه حکومتی بسیج می شود تا تاوان این ضرر کام ایر را از مردم بامیان و آقای شهیدانی بگیرند. رسانه ها نیز در این مورد مغرضانه برخورد کردند.

طلوع و بی بی سی در مقابل تغییر لین برق از بامیان به سالنگ که میلیاردها دالر ضرر متوجه مردم بامیان شد، سکوت کرد اما پای ضرر 10 هزار دالری شرکت کام ایر ایستاد و تا آخرین نفس از آن دفاع کرد. واقعا برخورد حکومت و رسانه هایی مانند طلوع و بی بی سی با این قضیه غرص آلود است.

ما طرفدار تطبیق قانون هستیم اما قانون باید به صورت یکسان بالای همه تطبیق شود.

جويا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بامیان
شهیدانی
نظرات بینندگان:

>>>   کمیشسن کاران خانه بیکاران باعث این کارشدند

>>>   دولت فعلی کاملن یک دولت تک قومی وبه نفع یک قوم خاصی است درین واواخر طوریکه دیده میشودهمه پست ها به پشتون ها داده میشود اعلانات کاریابی وامتحان رقابتی همه دروغ وعوام فریبانه است صرف روی شکل صحنه سازی بوده هدف شان قبلن تعین شده میباشد. دراردو چوکی های کلیدی برای پشتون ها داده شده ومیشود جاهایی که خطر باشد به دیگران داده میشود شهدایی که از جبهات بمرکز انتقال میشوند یک بار اگر هویت شان دیده شود از اقوام ومنطقه خاصی اند انتحاری ها وحملات گروهی هم بلای جان یک تعداد اقوام خاصی است نسل کشی میکنند در حادثه 400 بستر قول اردوی بلخ ترور ریاست رجال برجسته وده نمونه دیگر شان داد که حملات قبلن به کمک اراکین دولت وبه هدف کشتن یکتعداد خاص. هدفمند وپلان شده برق قطع میشود کمره های امنیتی خاموش میشود قوماندانان ورییس ها درخانه های پشتون ها درین وقت حمله مهمان میشوند جان سالم ازمهمانی خوش وخوشحال بالای اجساد ما خنده میکنند بگونه مثال قوماندان قول اردوی بلخ درهمان وقت مهمان جمعه خان بود قوماندان صحیه هم مهمان همین داکتر انتحاری بود.ازیشان هیچ ...فاروق وردک مکاتب ومعلمین خیالی زاخیلوال قضیه کابل بانک وغیره مثال های روشن اند اگر کسی بخود بگیرد.
بااحترام.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است